Yeah! Werkloze mensen niet helpen en zelf ook werkloos wordenquote:
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.quote:
Dunno, ik kan het wel citeren ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En hoe kan dat gecheckt worden dan
Ik ben heul niet werkloosquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Yeah! Werkloze mensen niet helpen en zelf ook werkloos wordenToppie!
Zolang ze maar meedoenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.
Inderdaad. Moet ik wel voor veel mensen koffie en bastognekoeken verzorgen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zolang ze maar meedoenHoe meer zielen hoe meer vreugde
Waar ik stage loop het merendeel wel, zeg maar.quote:
Hoiquote:
Dat boeit niet, ik ben graag solidair met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.
Nah, alleen voor mij is ook goed hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet ik wel voor veel mensen koffie en bastognekoeken verzorgen...
quote:Erg ruw op zee. En geloof me, overgeven is natuurlijk nooit lekker, maar met zo'n baard als de mijne. Wil u dit wel weten eigenlijk?
Daar heb je toch smileys voor in je post?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
Die standaard PI's zijn best wel irritant soms.
Soms gebruiken mensen de ':) ' PI ofzo, of een ander emotie standaard bij iedere post. Vrij verwarrend.
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, alleen voor mij is ook goed hoor
Heeft dat wellicht iets te maken met jouw aanwezigheid?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar ik stage loop het merendeel wel, zeg maar.
[..]
en om de Duckstad Twitterquote:
Hey!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?
Sssssshht!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?
Ja, maar het kan een ander effect geven voor in je post. Omdat ik het zo gewend ben is het soms verwarrend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je toch smileys voor in je post?
Dat men weer gaat werken? Ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft dat wellicht iets te maken met jouw aanwezigheid?
Jij mag alleen koffiequote:
SHIT! Dom van me.. Oke jongens, niets gezien, er is geen koffie en ook geen koek.quote:
En daarom gebruik ik geen PI'squote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar het kan een ander effect geven voor in je post. Omdat ik het zo gewend ben is het soms verwarrend.
Schaam je!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SHIT! Dom van me.. Oke jongens, niets gezien, er is geen koffie en ook geen koek.
De standaard PI is best nieuw hoor, dus het was niet altijd zo verwarrend.quote:
Jeetje, het is vreselijk met me.quote:
quote:
Dat is ook genoeg voor mijquote:
Weltruste!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje, het is vreselijk met me.
Maareuhm, ik ga maar eens slapen, welterusten alvast iedereen
Slaapsequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje, het is vreselijk met me.
Maareuhm, ik ga maar eens slapen, welterusten alvast iedereen
Verstandigquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weltruste!
Ik ga zo ook mn bedje maar eens opzoeken
I knowquote:
Ik zal dat onthouden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is best grappig, al volg ik 'm tegenwoordig niet vaak meer.
Welterustenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weltruste!
Ik ga zo ook mn bedje maar eens opzoeken
14min overtijdquote:
Vast welquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
Tot morgen iedereen!
Zoals beloofd is iedereen er morgen weer he!
De hele godganse dag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
Tot morgen iedereen!
Zoals beloofd is iedereen er morgen weer he!
Origineelquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen...
Leuk zo'n cursusomgeving in elkaar zetten.. Een heleboel namen voor cliënten verzinnen..
Ik had al een mevr. Diemen - Zuid bedacht
Zo heb ik er nog een paar bedacht..quote:
It's alive!quote:
Dien!quote:
Yeah babyquote:
Is het daar ook zo'n lekker weer?quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het daar ook zo'n lekker weer?
Huh. Neeeeee. Verdommequote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef jna het volgende:
Het KNMI verwacht donderdag en vrijdag stormachtig weer met veel regen
Jeuj
quote:donderdag
11-11-2010
85%
9.7 mm
quote:vrijdag
12-11-2010
49%
0.2 mm
Ja het lijkt me sterk dat overal opeens het internet langzaam is.. Maar ik vind Opera zo relax werken dus wil er eigenlijk ook nie vanaf..quote:
Heb je je privégegevens opgeruimd? zoals cookies, cache, downloadgeschiedenis, geschiedenis?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja het lijkt me sterk dat overal opeens het internet langzaam is.. Maar ik vind Opera zo relax werken dus wil er eigenlijk ook nie vanaf..
Ja ik gebruik al een paar maanden Operaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je je privégegevens opgeruimd? zoals cookies, cache, downloadgeschiedenis, geschiedenis?
En gaat het wél sneller op een andere browser dan? Heb je programma's aanstaan wat veel zuigt waardoor je internet wat langzamer is op opera?
Zelf zou ik eerst even kijken wat het probleem is ipv naar een andere browser over te stappen. Het kan namelijk net zo goed bij de rest ook gebeuren na een tijdje.
Mja, succes verder, ik weet het niet.
Wel tof dat je overgestapt bent naar Opera.
Succes.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik al een paar maanden Opera
Ik heb standaard zo'n 7 tabs open staan maar Opera verbruikt al gauw 500mb geheugenGeen idee hoe dat komt, lijkt me wel erg veel.. Ik zal idd al die zut eens opruimen enzo
Why?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Opera geprobeerd maar ben toch weer teruggegaan naar Firefox
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef jna het volgende:
Of hadden jullie het over een andere Opera?
Yeah!quote:
Pfoe dat was vroeg vanmorgenquote:
Slecht, daar dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pfoe dat was vroeg vanmorgenHoe ging het opstaan bij jou?
Ah stinkerd, ik de komende 2 dagen half 6 opquote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Slecht, daar dan?
Had echt het idee dat ik nog nie klaar was met slapenMorgen gelukkig pas om 10 uur op ofzo
Ik ook van jouquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah stinkerd, ik de komende 2 dagen half 6 op. En dan vrijdag en zaterdagnacht waarschijnlijk heel kort slapen en dan maandag weer om half 9 op school zijn
.
Ah, gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Ik ga komend weekend ook maar heel weinig slaap krijgen dus dan morgen maar ff uitslapenMoet maandag weer van 8.45 tot 18.00
Hoe krijgen ze die tijden ook verzonnen zegquote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, gelukkig
Aw, arme jongen. Ik hoef maandag maar tot 10.20. Eigenlijk dan nog een hoorcollege van 17.10 tot 18.45. Maar dat doe ik maar even niet denk ik...
Ja, idioten. Andere groep heeft les tot 1 uur. Maar dan nog is het heel lang wachten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die tijden ook verzonnen zeg
Snappen ze niet dat mensen misschien ook nog een sociaal leven hebben ipv tot 18.45 op school te zitten?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, idioten. Andere groep heeft les tot 1 uur. Maar dan nog is het heel lang wachten.
Neuh, blijkbaar niet. Ze hebben ook letterlijk gezegd: je hebt geen tijd voor een bijbaan meer, want je moet zo veel op school zitten en voor school werken. Hoe ik dan die school moet betalen hebben ze alleen nog niet bedachtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Snappen ze niet dat mensen misschien ook nog een sociaal leven hebben ipv tot 18.45 op school te zitten?
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, blijkbaar niet. Ze hebben ook letterlijk gezegd: je hebt geen tijd voor een bijbaan meer, want je moet zo veel op school zitten en voor school werken. Hoe ik dan die school moet betalen hebben ze alleen nog niet bedacht
Mwah, gewoon niet zo heel veel huiswerk maken, dan moet het wel lukkenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee danIk zou dat echt niet pikken maja je hebt weinig keus...
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwah, gewoon niet zo heel veel huiswerk maken, dan moet het wel lukken
Uh. Ik was het wel van plan. 11 uur is de planning. Maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Ik ben mijn enorme TBBT achterstand aan het inhalenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga je trouwens vanavond wel vroeg naar bed of wordt dat weer een kansloze poging
Goede reden!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uh. Ik was het wel van plan. 11 uur is de planning. Maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Ik ben mijn enorme TBBT achterstand aan het inhalen
Vind ik ookquote:
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vind ik ookalleen loop ik dan als een zombie op stage morgen
. Maar dan maar goede vriendjes worden met het koffieapparaat.
Hahaha, op school niet zo bij mij, daar maakt het niet zo veel uit als ik bijna in slaap val. Maar op stage is het toch wat lullig als ik patiënten laat vallen omdat ik zelf in slaap val.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijdEn het koffieapparaat is al 4 jaar op school mn grootste vriend
"Oeps.. Sorry!"quote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, op school niet zo bij mij, daar maakt het niet zo veel uit als ik bijna in slaap val. Maar op stage is het toch wat lullig als ik patiënten laat vallen omdat ik zelf in slaap val.
Hahahaha, ja, bij mij ook. Heel de afdeling zit 's ochtends ook eerst suf naar hun koffie te staren op stagequote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Oeps.. Sorry!"
Op stage was mijn koffie consumptie idd ook hoger dan op school. En tijdens vakantiewerk was het nog erger
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, bij mij ook. Heel de afdeling zit 's ochtends ook eerst suf naar hun koffie te staren op stage. Na een half uur is iedereen een keertje wakker.
Neuh, ik deed vanmorgen een poging, maar om 11 uur was ik zo moe dat ik toch maar weer aan de koffie gingquote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik zou ook bijna niet zonder kunnen hoor
Naja, als je moe bent moet je gewoon aan het werk blijven. Ik had tijdens mijn vakantie werk ooit een dag, was ik de avond ervoor tot 4 uur in de kroeg blijven hangen. Ik moest alleen om half 7 beginnen en 9uur werkenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, ik deed vanmorgen een poging, maar om 11 uur was ik zo moe dat ik toch maar weer aan de koffie ging. Ugh. Zo'n dag duurt ook zo enorm lang dan als je moe bent...
Hahahahaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja, als je moe bent moet je gewoon aan het werk blijven. Ik had tijdens mijn vakantie werk ooit een dag, was ik de avond ervoor tot 4 uur in de kroeg blijven hangen. Ik moest alleen om half 7 beginnen en 9uur werkenMaar zodra het pauze was kakte ik helemaal in
Heb geloof ik in 1 dag nog nooit zoveel dubbele espresso's op
![]()
Het werkt wel!
Is eigenlijk hetzelfde als 'ff' een uurtje slapen.. Ik ben daarna altijd veeeel moeier dan ik daarvoor wasquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaJa klopt, maar soms is er echt gewoon helemaal niets te doen. Dan kak je helemaal in inderdaad, ga ik liever gewoon door zonder pauze, daarna ben ik helemaal niet meer vooruit te branden namelijk
.
Hahahaha, ja inderdaad. Dan ben ik zooo moe, denk ik: nou, he, toch niet zo veel te doen, ik ga eventjes slapen, dan ben ik misschien weer wakker. Elke keer doe ik het weer, ik leer het ook nooit.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is eigenlijk hetzelfde als 'ff' een uurtje slapen.. Ik ben daarna altijd veeeel moeier dan ik daarvoor was
Je bent iig niet de enigequote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, ja inderdaad. Dan ben ik zooo moe, denk ik: nou, he, toch niet zo veel te doen, ik ga eventjes slapen, dan ben ik misschien weer wakker. Elke keer doe ik het weer, ik leer het ook nooit.
Nope, voel ik me iets minder een oen. Hmm. Nu ben ik moe, eigenlijk zou ik nu moeten gaan slapen, maar aflevering is nog niet afgelopen...quote:
Er is ook een pauze knop?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nope, voel ik me iets minder een oen. Hmm. Nu ben ik moe, eigenlijk zou ik nu moeten gaan slapen, maar aflevering is nog niet afgelopen...
Ben je gek, halverwege een aflevering stoppen met kijken?quote:
Daarom ook de 'quote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben je gek, halverwege een aflevering stoppen met kijken?
Ah, vandaar. Maar het probleem is dat ik straks nog een aflevering ga kijken waarschijnlijk... En nog een... En nog een...quote:
Ja aangezien het om TBBT gaat hou ik je niet tegen... Sorry...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Maar het probleem is dat ik straks nog een aflevering ga kijken waarschijnlijk... En nog een... En nog een...
Neeeeeequote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja aangezien het om TBBT gaat hou ik je niet tegen... Sorry...
Omdat je weer helemaal bij moet zijn!quote:
Goeie.. Maar, ik ben sterk. Ik ga niet de volgende kijken! Morgen wel weer verder kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat je weer helemaal bij moet zijn!
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goeie.. Maar, ik ben sterk. Ik ga niet de volgende kijken! Morgen wel weer verder kijken
Hahahahahahaquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahahahaNee, ik vind het reuze goed van mezelf dat ik het uit gezet heb. Maar nu ga ik slapen, welteruste alvast
Doe hem de groeten.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nu naar Nederland 3, met Louis van Gaal. Kom wellicht nog op tv ook hehe.
Koop je er eenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Houniet het volgende:
Ik wil nog steeds een gitaar hebben.
Ja, weet het nog niet zo goed. Moet me er eens goed in verdiepen.quote:
Koop er maar een, rest komt vanzelfquote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, weet het nog niet zo goed. Moet me er eens goed in verdiepen.
Geen interesse meer in een keyboard?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Houniet het volgende:
Ik wil nog steeds een gitaar hebben.
Daarom, je kan voor een paar centen wel leuk spul kopenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Houniet het volgende:
@ Dean, ja ik ben me al een beetje aan het verdiepen, koop gewoon een instapmodel ofzo.
@ L.no, jawel. Hoe meer instrumenten hoe beter.
No shitquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef L.no het volgende:
We kunnen samen gitaarles krijgen van Dean.
Ja, ik schrok ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
Sodeju wat een verhaal. Sorry vergeef mij
.
Ja, echt irritant is dat!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
Zo vervelend, iedere keer mensen die willen koken enzo in mijn werkplaats.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
Om het goed te maken een plaatje van de keuken.
[ afbeelding ]
Zo vervelend, iedere keer mensen die willen koken enzo in mijn werkplaats.
F1 2010 en COD Black Ops...quote:
Och, het weer maakt me niks uit, zat toch warm en droog binnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Weertechnisch heb je een goed weekend gekozen
Hahaha, het enige juiste antwoordquote:Op zondag 14 november 2010 02:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, het weer maakt me niks uit, zat toch warm en droog binnen
Doet het niet.quote:
Dat denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
Je was blijkbaar niet de enige die 'm probeerde in te vullen!
Nouja zeg. Dat is heel niet leuk.quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef PieterBas het volgende:
En toen was het weekend weer bijna afgelopen
Nah, meestal verveel ik mij in het weekend... Shit ik zie nu al in de workaholic-sleurquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg. Dat is heel niet leuk.
Gelukkig niet neequote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
Je was blijkbaar niet de enige die 'm probeerde in te vullen!
Heb ik slecht nieuws voor je.. dat moet je nog tot je 67ste..quote:
Haha, ik ga echt niet tot m'n 67e werken hoorquote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik slecht nieuws voor je.. dat moet je nog tot je 67ste..
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, ik ga echt niet tot m'n 67e werken hoor. Heb wel betere dingen te doen
.
Als we alle 80+ gewoon stelselmatig afmaken, dan hoeven wij ook minder AWBZ te betalen... Dan hoeven wij ook niet te zorgen dat de AWBZ te betalen blijft...quote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, wie zegt dat over 20 jaar de regeling niet wéér wordt aangepast, en dan omlaag
Vraag je dat serieusquote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou dat niet werken?
Ja. Leg eens uitquote:Op maandag 15 november 2010 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vraag je dat serieus [ afbeelding ] ?
Lekker slapenquote:
Dat is fucked upquote:Op dinsdag 16 november 2010 02:53 schreef Bravebart het volgende:
En werkt dat nou ook als je je bril precies andersom opzet? Dus je rechterglas voor je linkeroog en je linkerglas voor je rechteroog? [ afbeelding ]
Tevens is m'n portemonnee in Lille gejat, kankerdekanker
Ja idd, dat is nog zacht uitgedruktquote:
Mwa, bruut concert viel ook wel weer mee en wat PB zei, je bent er binnen 2.5 uurquote:Op dinsdag 16 november 2010 03:01 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik werk late, lig nu wat in bed te Fok!ken
Dat moet een bruut concert zijn geweest, om daarom naar Zuid Frankrijk te tuffen
Succesquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Tamashii het volgende:
Heb zo een sollicitatiegesprek voor stage! Zenuwachtig.
Oh, dan was mijn Locatienet wat in de war! Dat valt reuze mee. Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, bruut concert viel ook wel weer mee en wat PB zei, je bent er binnen 2.5 uurWe zijn op 1 tank op en neder gegaan
Florrrriiiiieeeeeequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dan was mijn Locatienet wat in de war! Dat valt reuze mee. Waar ben je heen geweest?
Bloempje.quote:
Goed hoorquote:
Wel goed hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed hoorBeetje moe (lees: lui).
Bij jou ook alles goed?
27 november in Renkum, is wel een beetje ver weg voor julliequote:
Dat tegen een stelletje zeggen dat regelmatig reist van het noorden van NL tot naar het zuiden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
27 november in Renkum, is wel een beetje ver weg voor jullie
Ja ik moet het ook nog even regelen maar wil er wel graag naartoequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat tegen een stelletje zeggen dat regelmatig reist van het noorden van NL tot naar het zuiden.
Mja, ik kijk wel of ik of Dean kan komen dan.
The Big Bang Theory, How I Met Your Mother en Two and half men zeker al genoemd?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
Is Dien er trouwens om zijn rijtje series weer op te noemen die goed zijn?
Ben op zoek naar comedy's
Daar ben ik allemaal nu precies bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
The Big Bang Theory, How I Met Your Mother en Two and half men zeker al genoemd?
Nah, hij is aan het werken nu. Je moet een uurtje wachten helaas.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
Is Dien er trouwens om zijn rijtje series weer op te noemen die goed zijn?
Ben op zoek naar comedy's
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar ben ik allemaal nu precies bijZoek nu een serie waar ik ff een seizoen van kan downloaden en dan niet elke keer hoef te wachten voor de volgende aflevering
Ben overwerken nog, maar moet heel ff wachten, dus kan wel snel wat noemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, hij is aan het werken nu. Je moet een uurtje wachten helaas.
Ik kijk zelf niet zoveel amerikaanse series, maar ik zelf raad ik 'Glee' aan. Mja, je moet er maar van houden. Het is een high school serie met veel humor. Er komt ook heel veel zang en muziek in die serie(veel covers waar men zeker minimaal 50% van herkent), maar deze serie is niet te vergelijken met high school musical. Het heeft een meer realistisch beeld en is niet persé gericht naar kinderen.
Nee Glee vind ik echt niks, mn zus heeft dat gevolgd vond het echt niks..quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef L.no het volgende:
Rex, heb je nou Glee gedownload of niet?
Liep jij niet achter met TBBT?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk zoveel dat ik series domweg niet probeer omdat ik bang ben dat ik ze wil gaan volgen
Vrijdag weerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij was dat BloempjeTBBT heb ik ontdekt in het vorige seizoen, moet nu jammer genoeg ook weer wachten op nieuwe eps
Ja en ik mis de legen.......wait for it.......dary!-acties van Barney..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat Robin Sparkles kennen we nu wel zo'n beetje he
Robin Sparklesquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat Robin Sparkles kennen we nu wel zo'n beetje he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Robin Sparkles
TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
En dat gezicht er ook bovenquote:
Ja nogal.. bij elkaar komt dat op 2500 euro aan reparaties / onderdelen dit jaar terwijl ik er in de zomer geen fucking kilometer mee heb kunnen rijden. Nog even afgezien van alle uren werk die erin zitten. Slechtste aankoop ever.quote:
Nee, hard aan het werkquote:
*grinnek*quote:
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
*grinnek*
Ach, arme iedereen... Je zal toch vrij gehad hebben vandaag![]()
Nou, mooi dat ik vrij had dan en jij niet hequote:
Zodat je zijn visie op de PVV kan bashenquote:
En gemeentelijke subsidies worden ook verminderd. De gemeentes hebben het zwaar en dan is kunst en cultuur makkelijk om op te bezuinigen. Ik kan er niet heel veel over zeggen maar wij worden de komende jaren ook flink gekort (goed beleid voeren wordt bestraft) en dan ook nog een keer die BTW-verhoging. En 't waren al geen vette tijden.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef The_Dean het volgende:
BTW op podiumkunsten en cultuur naar 19%... alle concerten worden dus 13-15% duurder...
Bedankt Geert Wilders
Oeh, heb je recepten waar ik dat muisolie kan gebruiken?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had ooit dode zonnebloemen in m'n muisolie. Dat was pas smerig.
Kleine zalen die het nu ook moeilijk hebben krijgen weinig tot geen subsidie meer zodat die allemaal gaan sluitenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En gemeentelijke subsidies worden ook verminderd. De gemeentes hebben het zwaar en dan is kunst en cultuur makkelijk om op te bezuinigen. Ik kan er niet heel veel over zeggen maar wij worden de komende jaren ook flink gekort (goed beleid voeren wordt bestraft) en dan ook nog een keer die BTW-verhoging. En 't waren al geen vette tijden.
Iedereen gaat problemen krijgen. Door 't wegvallen van subsidies en die btw-verhoging zal het ook veel producties de kop kosten en dan wordt 't dus nog moeilijker voor theaters om een programma gevuld te krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kleine zalen die het nu ook moeilijk hebben krijgen weinig tot geen subsidie meer zodat die allemaal gaan sluiten
Lekker rustigquote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
Motorrijden schiet niet echt op daar tho'. Alleen bij de fjorden of in andere bergachtige gebieden leuke wegen.. maar daar woont geen hond. Dus toch maar een ander land zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |