Yeah! Werkloze mensen niet helpen en zelf ook werkloos wordenquote:
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.quote:
Dunno, ik kan het wel citeren ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En hoe kan dat gecheckt worden dan
Ik ben heul niet werkloosquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Yeah! Werkloze mensen niet helpen en zelf ook werkloos wordenToppie!
Zolang ze maar meedoenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.
Inderdaad. Moet ik wel voor veel mensen koffie en bastognekoeken verzorgen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zolang ze maar meedoenHoe meer zielen hoe meer vreugde
Waar ik stage loop het merendeel wel, zeg maar.quote:
Hoiquote:
Dat boeit niet, ik ben graag solidair met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ze weten nog niet eens waarom we gaan staken.
Nah, alleen voor mij is ook goed hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet ik wel voor veel mensen koffie en bastognekoeken verzorgen...
quote:Erg ruw op zee. En geloof me, overgeven is natuurlijk nooit lekker, maar met zo'n baard als de mijne. Wil u dit wel weten eigenlijk?
Daar heb je toch smileys voor in je post?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
Die standaard PI's zijn best wel irritant soms.
Soms gebruiken mensen de ':) ' PI ofzo, of een ander emotie standaard bij iedere post. Vrij verwarrend.
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, alleen voor mij is ook goed hoor
Heeft dat wellicht iets te maken met jouw aanwezigheid?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar ik stage loop het merendeel wel, zeg maar.
[..]
en om de Duckstad Twitterquote:
Hey!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?
Sssssshht!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, gaan wij dan stiekem koffie drinken en koekjes eten zonder de rest iets te gunnen?
Ja, maar het kan een ander effect geven voor in je post. Omdat ik het zo gewend ben is het soms verwarrend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je toch smileys voor in je post?
Dat men weer gaat werken? Ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft dat wellicht iets te maken met jouw aanwezigheid?
Jij mag alleen koffiequote:
SHIT! Dom van me.. Oke jongens, niets gezien, er is geen koffie en ook geen koek.quote:
En daarom gebruik ik geen PI'squote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar het kan een ander effect geven voor in je post. Omdat ik het zo gewend ben is het soms verwarrend.
Schaam je!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SHIT! Dom van me.. Oke jongens, niets gezien, er is geen koffie en ook geen koek.
De standaard PI is best nieuw hoor, dus het was niet altijd zo verwarrend.quote:
Jeetje, het is vreselijk met me.quote:
quote:
Dat is ook genoeg voor mijquote:
Weltruste!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje, het is vreselijk met me.
Maareuhm, ik ga maar eens slapen, welterusten alvast iedereen
Slaapsequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje, het is vreselijk met me.
Maareuhm, ik ga maar eens slapen, welterusten alvast iedereen
Verstandigquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weltruste!
Ik ga zo ook mn bedje maar eens opzoeken
I knowquote:
Ik zal dat onthouden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is best grappig, al volg ik 'm tegenwoordig niet vaak meer.
Welterustenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weltruste!
Ik ga zo ook mn bedje maar eens opzoeken
14min overtijdquote:
Vast welquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
Tot morgen iedereen!
Zoals beloofd is iedereen er morgen weer he!
De hele godganse dag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
Tot morgen iedereen!
Zoals beloofd is iedereen er morgen weer he!
Origineelquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen...
Leuk zo'n cursusomgeving in elkaar zetten.. Een heleboel namen voor cliënten verzinnen..
Ik had al een mevr. Diemen - Zuid bedacht
Zo heb ik er nog een paar bedacht..quote:
It's alive!quote:
Dien!quote:
Yeah babyquote:
Is het daar ook zo'n lekker weer?quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het daar ook zo'n lekker weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |