quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon dat ze vreemd gaat net als Sissi en dan ren ik huilend naar beneden en sluit ik mij op in de WC en bel ik PeZu op. Hij is de enige die me begrijpt.
Correctie:quote:
ja spastische dramen heh, als ik ook maar een piepklein iets verkeerd eet dan loopt het zo door me heenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
en als je doortrekt, komt er zo'n kop door de pot omhoog!
tuduh..
tuduh...
tumtumtumtumtumtumtumtum...
uhm die knuffel die daar hangt maakt idd dat geluidquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
tuduh..
tuduh...
Poepjesquote:
Tadumtish!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
tuduh..
tuduh...
klopt man en nu?quote:
Ik zwom met mijn ondode in wow en toen stak m'n hanenkam uit, toen deed ik ook tuduh, tuduh, tumtumtumquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
tuduh..
tuduh...
Dat is ook maar een kwestie van perceptie.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zwom met mijn ondode in wow en toen stak m'n hanenkam uit, toen deed ik ook tuduh, tuduh, tumtumtum
komt omdat het over mijn plee gaat, die is ook wel erg boeiendquote:
Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:52 schreef PeZu het volgende:
btw de deur hangt vol met concert kaartjes
Daar kom je nu pas achter?quote:
waar ga je heenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.
Hoi!quote:
Niks zeggen hoor maar Flash is zelf ook een rare!quote:
Dat is ver cool jaquote:
Die van mij voor begin december hangt bij een vriendin aan het prikbordquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.
Less than Jake -> Melkweg, A'damquote:
Je bent geniaal. Trouwen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
WOESTE WOERD btw de scheur in de muur komt omdat een vrouw vreemd ging, dat is geen grap![]()
gewoon in scheur in mijn muur geramd
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks zeggen hoor maar Flash is zelf ook een rare!![]()
Ik heb hem overigens gemeet, dus ik kan het weten
Heb jij een vrouw in d'r scheur geramd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
WOESTE WOERD btw de scheur in de muur komt omdat een vrouw vreemd ging, dat is geen grap![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens even poepen en dan al mijn kleren uittrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever een scheur in de muur.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
Moet ze ook maar niet vreemdgaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij een vrouw in d'r scheur geramd?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, dan hoeft geweld niet geschuwd te wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ze ook maar niet vreemdgaan
Nee, precies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan hoeft geweld niet geschuwd te worden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik huppel naar yoga hoor, daaaaaaaaaaaaaaag![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Uitkleden en dan naar Yoga?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ehm, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu Trevland aan het douchen is...
Heeft hij ooit wel eens, voordat ik hier kwam, over mij gehad.
ik ga zo googlen, muziekquote:
ok vene mijn moeder bellen of het magquote:
nee dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet van niets![]()
[..]
Heb jij een vrouw in d'r scheur geramd?
nou in dat geval ha ik liever een muur in haar scheur hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Liever een scheur in de muur.
Dan een muur in haar scheur
In het echt heb ik vele namen en valt an sich mee. Maar het had gekund!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, niet dat ik weetMaar ik weet niet hoe je heet in het echt en of jullie elkaar nog vaak zien enzo?
waarom zou ze dat doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies.
Ik dacht trouwens dat die vreemdgaande vrouw een scheur in zijn muur had geramd, maar dat terzijde
Oh jijquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga zo googlen, muziek![]()
[..]
ok vene mijn moeder bellen of het mag![]()
[..]
nee dat zou ik nooit doen![]()
[..]
nou in dat geval ha ik liever een muur in haar scheur hoor
Zeg maar dat ik een zachte tedere vent ben die huilt na de seks. Dan weet ze wel dat het goed zit en ik je niet zal kwetsen.quote:
okquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik een zachte tedere vent ben die huilt na de seks. Dan weet ze wel dat het goed zit en ik je niet zal kwetsen.
Zonder namen enzo is het moeilijk gokkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In het echt heb ik vele namen en valt an sich mee. Maar het had gekund!
Ik pm je wel even. Mijn naam op een forum gooien ben ik dan niet zo voor. Zeker niet al die posts die ik gemaakt heb.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zonder namen enzo is het moeilijk gokkenTrev, vertel straks na het douchen even of je wel eens over je neefje verteld hebt?
Hoeveel km ook alweer?quote:
Ik vind em eigenlijk helemaal niet zo heel leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof liedje he?
Ik had het vanochtend in mijn hoofd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik pm je wel even. Mijn naam op een forum gooien ben ik dan niet zo voor. Zeker niet al die posts die ik gemaakt heb.
Wrm niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind em eigenlijk helemaal niet zo heel leuk
Maar omdat jij dan aan mij moest denken vind ik em wel leuk
Nee, want ik zit hier goedquote:
Oh ja afgelopen dagen zijn nog niet verwerkt. Nou ja schiet ook niet heel erg op. Eind van de week wel weer een keertje of zo.quote:
Ik ook, wowenquote:
quote:
WoW ze.quote:
Ging, het is dat ik niet zo van erwtensoep houquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Zo, het loopt ineens leeg hier
Lekker gegeten Trev?
Alleen is het bij mijn ma niet echt meer soepquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Erwtensoep is vet lekkerVooral met veel rookworst erin
Ohquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ging, het is dat ik niet zo van erwtensoep hou![]()
en hoe is het daar dan?
come on jack, spill the beans, we are all waiting for your sad peasoup storyquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen is het bij mijn ma niet echt meer soep
Dat was het alquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
come on jack, spill the beans, we are all waiting for your sad peasoup story
oohwquote:
hallo niet schrikken ik ben hetquote:
kleed je je wel goed aan schat, ik wil niet dat mijn toekomstige echtgenoot kou vatquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
You wanna know if I know why?
I can't say that I do
Don't understand the evil eye
Or how one becomes two
I just can't recall what started it all
Or how to begin in the end
I ain't here to break it
Just see how far it will bend
Again and again, again and again
Nomnomnom...
Zo maar eens het jasje aan en even een drankje doen.
Dat is van de weinige voordelen van de winter, dan kan ik mijn mooie winterjas aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw![]()
[..]
hallo niet schrikken ik ben het
[..]
kleed je je wel goed aan schat, ik wil niet dat mijn toekomstige echtgenoot kou vat
Goed maar moequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
Hallo![]()
Hoe is het hier?
Kanp je al een beetje op Enfermera?
queens toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is van de weinige voordelen van de winter, dan kan ik mijn mooie winterjas aan.
Sometimes the same is different
But mostly it's the same
These mysteries of life
That just ain't my thing
If I told you that I knew about the sun and the moon
I'd be untrue
The only thing I know for sure
Is what I won't do
Anytime, anywhere and I say
Wat een lekker nummer blijft het toch.
Jep. Make it wit Chuquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
Hallo![]()
Hoe is het hier?
Kanp je al een beetje op Enfermera?
Queens of the stoneagequote:
Was jij niet aan het wowen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Queens of the stoneageOok maar weer eens luisteren
Ja het gaat wel zijn gangetje. Heb het koud nu. Maar heb kopje theequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter. Heb vandaag niet meer op bed gelegen
Morgen werken zal nog wel pittig zijn maar dat komt goed. Hoe ist met jou?
Jep, ik heb alle CD's van ze.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Queens of the stoneageOok maar weer eens luisteren
Ik moest ergens heen vliegen en dat duurt altijd wel evenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jep, ik heb alle CD's van ze.
Josh Homme is de enige persoon waarbij ik risico loop dat ik spontaan homo word. Wat een geniale God is die man met zijn gitaarspel en lyrics.
Gaan we samen een keertje naar een concert en giebelen als twee schoolmeisjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik vind em stiekem ook wel een beetje knap
man crushes ftwquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jep, ik heb alle CD's van ze.
Josh Homme is de enige persoon waarbij ik risico loop dat ik spontaan homo word. Wat een geniale God is die man met zijn gitaarspel en lyrics.
Joah!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gaan we samen een keertje naar een concert en giebelen als twee schoolmeisjes.
Goed bezig en het klopt dat ik las dat jij vandaag gewerkt hebt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest ergens heen vliegen en dat duurt altijd wel evenDus multitasken
quote:
Wie is jouw man crush dan eh?quote:
eddie vedder natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wie is jouw man crush dan eh?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig en het klopt dat ik las dat jij vandaag gewerkt hebt?
Goed zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ja het gaat wel zijn gangetje. Heb het koud nu. Maar heb kopje thee
Daar zijn inderdaad goede redenen voor.quote:
quote:
Jij wordt niet blij van poep, als ik het zo mag zeggen?quote:
wacht maar tot je zelf kindjes hebtquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij wordt niet blij van poep, als ik het zo mag zeggen?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij wordt niet blij van poep, als ik het zo mag zeggen?
McDonald'squote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef LieveLobbes het volgende:
Iemand nog leuke ideetjes voor een kindervriendelijke maaltijd
ik weet gewoon niks meer te verzinnen
Ik heb zo geen idee maar hoezo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef LieveLobbes het volgende:
Iemand nog leuke ideetjes voor een kindervriendelijke maaltijd
ik weet gewoon niks meer te verzinnen
Hey beroemde meneerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
hoihoi mensen!
ben net klaar met een enorm lange dag van alleen maar leren, eindelijk wat vrije tijd
Ja een kindervriendelijk maaltijd, niet iets van een thema er aan koppelen of zo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Wat nou hoezo?
Lees eens! Ik weet niets meer te verzinnen
Salade Plus menu bij McDonald'squote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Enigszins gezond en verantwoordelijk
Aardappels, bloemkool en een lekker stukje vlees?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Enigszins gezond en verantwoordelijk
Eh. Ik werk in de verpleging. Ik heb ouderen uit de stront gehaald hoor, ook tot in hun nekquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
wacht maar tot je zelf kindjes hebt
Wrom niequote:
Oftewel: een worstje als mond, bloemkool als neus en twee aardappels als ogen op een bord leggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aardappels, bloemkool en een lekker stukje vlees?
Succes en trusten!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Ferb het volgende:
Slapen.
Lekker vroeg, na 't ziekenhuis morgen word ik wel moe genoeg![]()
Truste alvast![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Ferb het volgende:
Slapen.
Truste alvast![]()
Het is kindvriendelijk en nee niet iets met thema'squote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja een kindervriendelijk maaltijd, niet iets van een thema er aan koppelen of zo?
hoihoi!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Ik werk in de verpleging. Ik heb ouderen uit de stront gehaald hoor, ook tot in hun nekVan kinderbilletjes word ik niet bang
![]()
truste Ferbozatiequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Ferb het volgende:
Slapen.
Truste alvast![]()
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:50 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ook niet als ze helemaal stuk gepoept zijn
Dat is zoooo zielig
Goed maar moe en daar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi!
hoe gaat het met Trevzeker?
ook moe, te veel geleerd en te weinig geslapen, morgen twee proefwerken, ken bio goed, want bio is simpel, maar natuurkunde ken ik maar voor 25%, van NTK is kutquote:
ielquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en:
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
Ik heb zo geen ideequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Het is kindvriendelijk en nee niet iets met thema's
Ik wil gewoon een lekker recept, iets wat kinderen ook lekker vinden en toch degelijk en verantwoord is
Ehmm. Mijn oma gecremeerd. I figured you knewquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles
Wat heb je gedaan dan vandaag mupke?
Zo, is dat ook weer klaar hèquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en:
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm. Mijn oma gecremeerd. I figured you knew
ik wist het niet, sorryquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gevonden?quote:
Ach ja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is altijd zwaar als je veel van iemand houdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben nu ook aan het gapen.quote:
Das fijn om te horenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, moe?Ist al weekend voor jou?
mompelt iets over luxe en werkpaardjesquote:
dit luxe aapje wil heel graag weer werken hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mompelt iets over luxe en werkpaardjes
wil je mijn snuggyquote:
Ja dat kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit luxe aapje wil heel graag weer werken hoor![]()
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft LieveLobbes een warme knuffel
belachelijke dingen maar lijkt me wel heel fijnquote:
ik heb wel werk hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen![]()
ik ben dat lange weekend van 2 maanden wel een beetje zat
[quote]
Ik hoop dat het gauw over is want werken is af en toe niet leuk maar geen werk hebben dat is zwaar kut.
kun je lacherig over doen maar comfort boven looks met deze gure temperaturenquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dank je![]()
[..]
belachelijke dingen maar lijkt me wel heel fijn
Vind ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel werk heh![]()
[..]
Owh ik dacht dat ik iets gemist had omdat je zei dat je 2 maanden thuis zit
[..]
kun je lacherig over doen maar comfort boven looks met deze gure temperaturen
okok, je hebt gelijk, maarja, mij lijkt het maar niksquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel werk heh![]()
[..]
kun je lacherig over doen maar comfort boven looks met deze gure temperaturen
hoihoi!quote:
je hebt niks gemist hoor, ik heb werk maar zit wel al 2 maanden thuis, ziek.quote:
Avondquote:
Eh mag ik vragen wat je hebt want volgens mij heb je het wel eens gezegd maar ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor, ik heb werk maar zit wel al 2 maanden thuis, ziek.
ja ik ga geen kou lijden terwijl er genoeg dekentjes en dingen zijn
Helemaal nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Het is nu echt officieel ik ben echt te dom om te quoten. Het word zelfs in jip en janneke uitgelegd en nog snap ik het niet
heeoiquote:
Dude, het kan ALTIJD wel koffietijd zijn.quote:
Wellus.quote:
ja bij die moest je wel splitsenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Het is nu echt officieel ik ben echt te dom om te quoten. Het word zelfs in jip en janneke uitgelegd en nog snap ik het niet
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, het kan ALTIJD wel koffietijd zijn.
dus dit x1000
alles afkeuren wat van te voren niks lijkt is niet slim, je mist dan een hoopquote:okok, je hebt gelijk, maarja, mij lijkt het maar niks
jo dirkquote:
Mee eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wat let je om het te drinken?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Net al paar bakken op om weer op te warmen.quote:
Nu is het anders gewoon biertijd hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel er is geen wet die dat bepaald hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wat let je om het te drinken?
Laat jij niet wat dichtenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wellus.![]()
Maar ja gelukkig kan ik goed rijmen en dichten kan ik tenminste iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Mee eens
En ik heb een recept gevonden
Morgen fijn een spinazietaart maken, simpel en makkelijk en de jongens vinden het vast ook erg lekker
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bij die moest je wel splitsen![]()
[..]
Of ik nou splits of niet splits het gaat steeds mis.
alles afkeuren wat van te voren niks lijkt is niet slim, je mist dan een hoopquote:[..]
okok, je hebt gelijk, maarja, mij lijkt het maar niks
quote:jo dirk
Maar wat Fles zegt:quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel er is geen wet die dat bepaald hoor
Jij snap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu is het anders gewoon biertijd hoor
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat jij niet wat dichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geeft niet maar het kwartje valt niet hier.quote:Klinkt wel lekkerJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
[..]quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
alles afkeuren wat van te voren niks lijkt is niet slim, je mist dan een hoop![]()
[..]
Vind ik ook
het een sluit het ander toch niet uit, de wereld is niet zwart/wit, ja of nee, jij snap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat Fles zegt:
[..]
Jij snap?
Ikke nietquote:
Ik zei ook maar wat let je om het niet te drinkenquote:[..]
het een sluit het ander toch niet uit, de wereld is niet zwart/wit, ja of nee
ja dan bepaal een ieder zelf toch of het koffietijd is of niet dat is niet wettelijk bepaald hoor, jij snap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet
[..]
Ik zei ook maar wat let je om het niet te drinken
Ja ik snapquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan bepaal een ieder zelf toch of het koffietijd is of niet dat is niet wettelijk bepaald hoor, jij snap?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet
![]()
[..]
Ik zei ook maar wat let je om het niet te drinken
Nee, kijk BoBquote:
Dat is nu toch niet.quote:
jij rebelse doerak met je malle fratsenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik snapmaar ben gewoon een beetje tegendraads
oowww, wacht, ouders kijken naar een opname van netquote:
ik volg 'm al een tijdje, echt geniaal iddquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Post hier Troll Science
Check dat topic!!!![]()
![]()
Die heb je in deze samenleving ook nodigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij rebelse doerak met je malle fratsen
uitzending gemist punt nlquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oowww, wacht, ouders kijken naar een opname van net
maar iemand HEEFT het gekeken?
er werd iemand onwel op het einde ofzow...
en toen was er paniekquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oowww, wacht, ouders kijken naar een opname van net
maar iemand HEEFT het gekeken?
er werd iemand onwel op het einde ofzow...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb je in deze samenleving ook nodig
Alleen de plaatjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik volg 'm al een tijdje, echt geniaal idd
Echt geweldigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Post hier Troll Science
Check dat topic!!!![]()
![]()
vanaf welk minuten ongeveer ik heb net even gekeken maar zie niksquote:
het was een optie, ik heb het zelf niet gezienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
vanaf welk minuten ongeveer ik heb net even gekeken maar zie niks
Oh oke maar misschien dat TFM dat kan vertellen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
het was een optie, ik heb het zelf niet gezien
XD Succes en slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Ik ga eens even douchen want ik krijg het maar niet warm de laptop fikt nog net niet door mijn broek. Morgen weer vroeg op8 uur de auto in
Fijne avond en slaap lekker![]()
je wil echt niet ruilenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mompelt iets over luxe en werkpaardjes
wat voor werk doe jij?quote:
morgen is het weer voorbijquote:
Tot ziensquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Ik ga eens even douchen want ik krijg het maar niet warm de laptop fikt nog net niet door mijn broek. Morgen weer vroeg op8 uur de auto in
trustenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Vervelend he met zo'n laptop.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil echt niet ruilen
[..]
wat voor werk doe jij?
[..]
morgen is het weer voorbij
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga trouwens ook lekker slapen, morgen weer vroeg op![]()
Trusten!
Fixedquote:
trusten enferquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Trusten!
quote:
gaa dit over de DWDD kwestie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh oke maar misschien dat TFM dat kan vertellen?
slaap zequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Trusten!
ja maar op uitzending gemist staat het nog niet kijk morgen wel. Ga nu slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gaa dit over de DWDD kwestie?
ik zit er ruim bovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Consumptie duurzame koffie bijna verdubbeld
Ik zit zo te lezen net onder het gemiddelde van drie koppen per dag. Alhoewel, ik drink 2 grote, haha
trusten beertjequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar op uitzending gemist staat het nog niet kijk morgen wel. Ga nu slapen
ik haal de accu er altijd uit, zo word is pas na uren warmquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vervelend he met zo'n laptop.
Probeer eens een blaadje ofzo ertussen te doen. Of de TV-gids. Is ook beter voor je laptop, kan 'ie beter ademhalen!
Truste
Dus er wel bovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Consumptie duurzame koffie bijna verdubbeld
Ik zit zo te lezen net onder het gemiddelde van drie koppen per dag. Alhoewel, ik drink 2 grote, haha
Trusten Beertjequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ze zeiden dat er iemand onwel was geworden en er liepen allemaal dudes voor de camera, en er was wat onrust in het publiek, no big deal wss, gewoon door de hitte in de studio, wou het gewoon even meldenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat een kut nummer, kids onwaardig paul onwaardigquote:
Ieder zo zijn smaak en gelukkig maar anders was het ook zo'n saaie boelquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut nummer, kids onwaardig paul onwaardig![]()
![]()
![]()
![]()
BAMBOO BEAR, slaap lekker
gelukkig wel als dat de maat voor vet was had ik zelfmoord gepleefdquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak en gelukkig maar anders was het ook zo'n saaie boel
true, true, ik vind sterrenstof trouwens zon ziekelijk goed nummer! Echt geniaal gewoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak en gelukkig maar anders was het ook zo'n saaie boel
Ik ben bang voor je dat in bepaalde gebieden dat wel zo isquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig wel als dat de maat voor vet was had ik zelfmoord gepleefd
wat muziek smaak sregio gebonden ipv persoons?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat in bepaalde gebieden dat wel zo is
Soms denk ik het haast van welquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat muziek smaak sregio gebonden ipv persoons?![]()
je denkertje is stukquote:
Tja ik weet het niet.quote:
wat gek, als ik die serie zo ken zou ik denken dat het hele verantwoordelijke mensen zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet.
Heb van de eigenaar van de Manta gehoord dat Eyeworks er niet netjes mee om is gegaan en dat er een hoop schade is toegbracht aan de auto..
Nouja bij de series is alles netjes gedaan, alleen Eyeworks heeft het contract zeg maar niet netjes nageleefd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gek, als ik die serie zo ken zou ik denken dat het hele verantwoordelijke mensen zijn
jokkebrokquote:
hoihoiquote:
ja erg verrassend allemaal vind ik het niet, hetzelfde verhaal deed ook al over de serie de rondequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja bij de series is alles netjes gedaan, alleen Eyeworks heeft het contract zeg maar niet netjes nageleefd.
nee, echt..quote:
Dat moet ik ook nog regelene, maar durfde het vandaag niet te vragen...quote:
nee dat bedoelde ik niet schatquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, echt..
ik kickte ass vandaag
Maar da's dus allemaal netjes gedaan (ander bedrijf).quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg verrassend allemaal vind ik het niet, hetzelfde verhaal deed ook al over de serie de ronde
Aan wie moet je dat vragen dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Dat moet ik ook nog regelene, maar durfde het vandaag niet te vragen...
ik zei PROBERENquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
nee dat bedoelde ik niet schat![]()
denk maar goed na
Suikerbeebquote:
Heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ja en toch heb ik dezelfde verhalen over die auto ook al tijdens de serie gehoord dus mjaquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar da's dus allemaal netjes gedaan (ander bedrijf).
Het lijkt alsof ze lomp rijden maar ze hebben niet sneller dan 30kmu gereden.
quote:
Ik werk dinsdags als vrijwillger op de administratie van een centrum waar o.a. yoga wordt gegeven. Vandaag dus een yogalerares gezien. Aan haar dus niet durven te vragen of ik een keer een proefles mee mag doen .quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan wie moet je dat vragen dan?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Zo ontspannen nu...Die ligt allang in bed op je verhaaltje te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga zo weer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga zo weer hoor
ik ga morgen sinterklaas thee en zwarte pieten thee halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Oooh! Maar echt, het is heerlijk, dat wil je echt vragenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik werk dinsdags als vrijwillger op de administratie van een centrum waar o.a. yoga wordt gegeven. Vandaag dus een yogalerares gezien. Aan haar dus niet durven te vragen of ik een keer een proefles mee mag doen .
Nou...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
Die ligt allang in bed op je verhaaltje te wachten
Zit ik ook al aan te denken, maar ik vraag het leiver persoonlijk eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh! Maar echt, het is heerlijk, dat wil je echt vragen
(en anders kan je misschien gewoon lekker even mailen?)
Snap ik, moet je ook echt gewoon doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Zit ik ook al aan te denken, maar ik vraag het leiver persoonlijk eigenlijk
Volgende week dan maar echt doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, moet je ook echt gewoon doen![]()
Het lijkt heul raar, ik had de eerste les in het begin wel zoiets van wtf? maar het ontspant echt zoooooooooo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |