quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon dat ze vreemd gaat net als Sissi en dan ren ik huilend naar beneden en sluit ik mij op in de WC en bel ik PeZu op. Hij is de enige die me begrijpt.
Correctie:quote:

ja spastische dramen heh, als ik ook maar een piepklein iets verkeerd eet dan loopt het zo door me heenquote:

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
en als je doortrekt, komt er zo'n kop door de pot omhoog!
tuduh..
tuduh...
tumtumtumtumtumtumtumtum...

uhm die knuffel die daar hangt maakt idd dat geluidquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
tuduh..
tuduh...

Poepjesquote:

Tadumtish!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
tuduh..
tuduh...

klopt man en nu?quote:

Ik zwom met mijn ondode in wow en toen stak m'n hanenkam uit, toen deed ik ook tuduh, tuduh, tumtumtumquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
tuduh..
tuduh...

Dat is ook maar een kwestie van perceptie.quote:

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zwom met mijn ondode in wow en toen stak m'n hanenkam uit, toen deed ik ook tuduh, tuduh, tumtumtum

komt omdat het over mijn plee gaat, die is ook wel erg boeiendquote:

Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:52 schreef PeZu het volgende:
btw de deur hangt vol met concert kaartjes

Daar kom je nu pas achter?quote:

waar ga je heenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.

Hoi!quote:

Niks zeggen hoor maar Flash is zelf ook een rare!quote:

Dat is ver cool jaquote:

Die van mij voor begin december hangt bij een vriendin aan het prikbordquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.

Less than Jake -> Melkweg, A'damquote:

Je bent geniaal. Trouwen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
WOESTE WOERD btw de scheur in de muur komt omdat een vrouw vreemd ging, dat is geen grap![]()
gewoon in scheur in mijn muur geramd

Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks zeggen hoor maar Flash is zelf ook een rare!![]()
Ik heb hem overigens gemeet, dus ik kan het weten
Heb jij een vrouw in d'r scheur geramd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
WOESTE WOERD btw de scheur in de muur komt omdat een vrouw vreemd ging, dat is geen grap![]()

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens even poepen en dan al mijn kleren uittrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Liever een scheur in de muur.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:

Moet ze ook maar niet vreemdgaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij een vrouw in d'r scheur geramd?

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

Ja, dan hoeft geweld niet geschuwd te wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ze ook maar niet vreemdgaan

Nee, precies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan hoeft geweld niet geschuwd te worden

quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik huppel naar yoga hoor, daaaaaaaaaaaaaaag![]()

Veel plezier!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik huppel naar yoga hoor, daaaaaaaaaaaaaaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |