tot later stinkerdquote:
Dat wil ik ook maar jij bent mij voorquote:
Ze sterven dan wel gelukkigquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wel wat zo'n outfit doet met het sterftecijfer van een ziekenhuis?
Kun je niet een doktersjas scoren en dan alle Cameron van Dr. House naar de meet komen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Of niet
[..]
Apparently, in your dreams.![]()
Iets met fluiten en naar.
Omg, de afknapper van de eeuwquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En of ze het wel lekker vond en wat je de volgende keer beter kunt doen?
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Of niet
[..]
Apparently, in your dreams.![]()
Iets met fluiten en naar.
Wat een poepie is het toch he?quote:
quote:
whehehe, whack-a-mopquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helleu meneer met de poezel-aantrekkende-ava
Mijn antwoord zou dan zijn: welke volgende keer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg, de afknapper van de eeuw
Ik las: dan sterven ze gelukkig welquote:
Natuurlijk. En of ze de seks een cijfer wil geven van 1 tot 10.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En of ze het wel lekker vond en wat je de volgende keer beter kunt doen?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las: dan sterven ze gelukkig wel
Sadistje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit een schreeuwer die zo hard gilde en haar hele familie zat beneden was ook wel amuserend
maar ik ben weg
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Dat zeg je toch niet
Ja, uiteraard. En bij minder dan een 8 gaan huilenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Natuurlijk. En of ze de seks een cijfer wil geven van 1 tot 10.
Strebertjequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. En bij minder dan een 8 gaan huilen
Gewoon nog een keer over doen als het geen voldoende is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
meetsal reken ik gewoon af en zeg netjes bedanktquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk. En of ze de seks een cijfer wil geven van 1 tot 10.
Dan roep ik gewoon dat ze vreemd gaat net als Sissi en dan ren ik huilend naar beneden en sluit ik mij op in de WC en bel ik PeZu op. Hij is de enige die me begrijpt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, ik vraag nooit om cijfers en mocht ik het doen, dan bestaat lager dan 8 nietquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon dat ze vreemd gaat net als Sissi en dan ren ik huilend naar beneden en sluit ik mij op in de WC en bel ik PeZu op. Hij is de enige die me begrijpt.
Over wc en Pezu gesproken...weet je wat hij op zijn wc heeft?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon dat ze vreemd gaat net als Sissi en dan ren ik huilend naar beneden en sluit ik mij op in de WC en bel ik PeZu op. Hij is de enige die me begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |