Nee, ik heb serieus een stagevergadering die dag. De verjaardag heb ik idd de dag erna.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor zo ver ik weet kent hij maar 1 iemand die de 27ste jarig is
Secretaressesquote:
Ja, en twee mensen kennen die op dezelfde dag jarig zijn kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor zo ver ik weet kent hij maar 1 iemand die de 27ste jarig is
Oehhh lekkollllquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb vandaag witte chocomel en kerstlampjes voor in de kerstboom gekocht
Maar maar moet je niet op 1 van de knopjes maak een quote van de geselecteerde tekst of splitsquote gebruiken?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef PeZu het volgende:
je drukt voor de eerste quote op
[ afbeelding ]
dan komt wat je quote hier te staan
[ afbeelding ]
daar onder zet je je tekst
dan zoek je de andere post op die wil ook wil quoten en doet weer
[ afbeelding ]
dan komt ie onder jouw tekst (die onder de andere quote staat) te staan
dit kun je zo vaak herhalen als je wilt en dan op invoeren drukken
Dankjequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus een stagevergadering die dag. De verjaardag heb ik idd de dag erna.
Soms moet je ff wachten voordat de nieuwe quote er staat en je weer verder kan typenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar moet je niet op 1 van de knopjes maak een quote van de geselecteerde tekst of splitsquote gebruiken?
Wat ik dus altijd doe is op quote drukken dan voer ik iets in en dan druk ik op 1 van deze knopjes maar dat werkt dus niet.![]()
![]()
nope dat hoeft nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar moet je niet op 1 van de knopjes maak een quote van de geselecteerde tekst of splitsquote gebruiken?
Wat ik dus altijd doe is op quote drukken dan voer ik iets in en dan druk ik op 1 van deze knopjes maar dat werkt dus niet.![]()
![]()
Maar die ik weet gaat zeker bij hem voorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en twee mensen kennen die op dezelfde dag jarig zijn kan natuurlijk niet
quote:
En heb je zijn hoofd al gezien?quote:
ja dat is goed te merkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Soms moet je ff wachten voordat de nieuwe quote er staat en je weer verder kan typenMaar bij mij werkt het gewoon goed hoor, dat multiquoten
Wat zijn we toch eensgezind vanavondquote:
quote:
Niet als die andere het op de 27e viert hequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar die ik weet gaat zeker bij hem voor
Ja maar jij bent slim en ikke nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Soms moet je ff wachten voordat de nieuwe quote er staat en je weer verder kan typenMaar bij mij werkt het gewoon goed hoor, dat multiquoten
hee niet over mij lullen als ik er niet ben hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat zeg je nadat ik de CU belachelijk maak, de avond ervoor PeZu met zijn geestesconditie troll en paar dagen daarvoor boos ben geworden omdat mensen niet mijn definitie van een tosti volgen?
Die ene die nu eindelijk uit de kast is?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ST, ken jij Ronald nog van het ccc?Die kleinere jongen die tegenover de ouders van Jeroen woont/woonde?
Neh, Trev is secretaressequote:
Nu net! OMGquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En heb je zijn hoofd al gezien?
Ik ben helaas wel mijn wilde haren verloren. Sinds een half jaar draag ik het weer kort.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En heb je zijn hoofd al gezien?
Ik kom met sinten hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Kom je een bakkie drinken?
Of op de meet?
quote:
Joh, elk aapje kan dat quoten lerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent slim en ikke niet
Dan laat hij het alsnog uit zijn hoofdquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als die andere het op de 27e viert he
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben helaas wel mijn wilde haren verloren. Sinds een half jaar draag ik het weer kort.
Wat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, Trev is secretaresse![]()
[..]
![]()
Nu net! OMG![]()
Ja, ik las net dat hij dan een stagevergadering heeftquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan laat hij het alsnog uit zijn hoofd
Een familie trekjequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben helaas wel mijn wilde haren verloren. Sinds een half jaar draag ik het weer kort.
JA! Die ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die ene die nu eindelijk uit de kast is?
Verklap dan ook maar van wie de verjaardag is, weten ze gelijk hoe, wat en waarom.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan laat hij het alsnog uit zijn hoofd
Dus geen andere verjaardagquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik las net dat hij dan een stagevergadering heeft
Ja meisjequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik kom met sinten hoor![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Ja, trouwens Marijk, krijgen we binnenkort nog een PM over het sinten enzo?![]()
ja ik ben een beetje controlfreakerig laat me
![]()
[..]
Joh, elk aapje kan dat quoten leren![]()
![]()
heb ik al eens gedaan en kunnen ze ook zelf na kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verklap dan ook maar van wie de verjaardag is, weten ze gelijk hoe, wat en waarom.
veel plezier op de meet alvastquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Ja, trouwens Marijk, krijgen we binnenkort nog een PM over het sinten enzo?![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn we toch eensgezind vanavond
Nou, dat vond ik wel fijn dat het wel waar wasquote:
Tof!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Ik dacht dat je onderhand wel geaccepteerd dat onze vertrouwensrelatie als hulpverlener / cliënt niet bestaand is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee niet over mij lullen als ik er niet ben heh
Intelligentie, weet je hoe sexy?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bah, ik voel me nu net een stuk vlees! Een veredeld lustobject. Een stuk ham in de slagerij waar de kat verlekkert naar kijkt.
Waar is de tijd gebleven dat vrouwen niet zo oppervlakkig waren en mannen waarderen om hun intelligentie?
Ongecompliceerde lustobjecten ftwquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bah, ik voel me nu net een stuk vlees! Een veredeld lustobject. Een stuk ham in de slagerij waar de kat verlekkert naar kijkt.
Waar is de tijd gebleven dat vrouwen niet zo oppervlakkig waren en mannen waarderen om hun intelligentie?
ik ben vet paranoïde manquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderhand wel geaccepteerd dat onze vertrouwensrelatie als hulpverlener / cliënt niet bestaand is.
Jaaaaaaaaaa helemaal goedddquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja meisjeMorgen ben ik vrij dus wilde ik een PMtje maken
Is dat goed?
Senk joe! Jammer dat je niet komt johquote:
HAHAHAHquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Aapjes wel ja maar Panda's niet[quote]
thee met koekje met chocoladequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef PeZu het volgende:
WIE WUIL ER KOFFIE?
OF THEE?
OF BEIDE?
MET EEN KOEKJE?
OF ZONDER?
OF MET CHOCLADE?
OF MET ALLES?
Uhhuh!quote:
Jij hebt toch altijd relatief kort gehad?quote:
Mag ik een kopje koffie maar dan cappuccino met suiker en dan heel veel chocola en een kruikje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef PeZu het volgende:
WIE WUIL ER KOFFIE?
OF THEE?
OF BEIDE?
MET EEN KOEKJE?
OF ZONDER?
OF MET CHOCLADE?
OF MET ALLES?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |