In het kader van kinderfilms en je benoeming tot sinterklaas vind ik dit wel een passende themesong voor je.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het![]()
[..]
[..]
wat is dat toch met jou en quotes steeds beertje?
dan ga ik dat nu doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Beertje is dom want beertje dacht dat zij kon multiquoten kan iemand mij nog eens heel duidelijk uitleggen hoe ik dit doe
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
of de dag erna zeggen zoveel zuip ik nooit meer en de week erop ben je weer net zo ver
quote:
Ik weet wel welke jij hebtquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft de creatieve genen gekregen, mijn andere zusje de taalgenen. Wat is er dan nog voor mij?
Yes, nu eens niet de mijnequote:
oke dank je wel lieve Pezu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ga ik dat nu doen
met plaatjes dus ogenblik svp
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij flirtEerst met Suikertaartje op de bank zeker
Dan weet je verdorie meer dan mij!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel welke jij hebt
[..]
Yes, nu eens niet de mijne
Wat dacht je van de sociale skilsquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan weet je verdorie meer dan mij!
En geef ze wat ze willen, dan ben je er ook gelijk vanaf.
wat een chicks zegquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn zusje was altijd eentje om de problemen op te zoeken.
Ik ken je niet eens irl oid, maar ik gok dat jij de ene bent met veel empathie enzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan weet je verdorie meer dan mij!
En geef ze wat ze willen, dan ben je er ook gelijk vanaf.
Altijd tegen de stroming ingaan, die ene.quote:
Waarom vraag je niet of hij de 27ste ook komt en als hij als excuus komt met dat hij dan een verjaardag heeft dan liegt die want die is op de 28stequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens irl oid, maar ik gok dat jij de ene bent met veel empathie enzo
empathie hebben ze uit hem wegbezuinigd, las ik gisterenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ken je niet eens irl oid, maar ik gok dat jij de ene bent met veel empathie enzo
Ja, want jij kent echt iedereen die hij ook kent he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet of hij de 27ste ook komt en als hij als excuus komt met dat hij dan een verjaardag heeft dan liegt die want die is op de 28ste
En dat zeg je nadat ik de CU belachelijk maak, de avond ervoor PeZu met zijn geestesconditie troll en paar dagen daarvoor boos ben geworden omdat mensen niet mijn definitie van een tosti volgen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja dat berbaast mij ookquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet of hij de 27ste ook komt en als hij als excuus komt met dat hij dan een verjaardag heeft dan liegt die want die is op de 28ste
Hij beheert mijn agenda.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want jij kent echt iedereen die hij ook kent he?
Weet precies wat hij elke dag doet, wanneer en met wie enzo
Maar voor zo ver ik weet kent hij maar 1 iemand die de 27ste jarig isquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want jij kent echt iedereen die hij ook kent he?
Weet precies wat hij elke dag doet, wanneer en met wie enzo
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat zeg je nadat ik de CU belachelijk maak, de avond ervoor PeZu met zijn geestesconditie troll en paar dagen daarvoor boos ben geworden omdat mensen niet mijn definitie van een tosti volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |