Volgens mij staat zowel in de beroepscode voor psychologie als beroepscode voor maatschappelijk werk daar wel iets over in ja. Dus ik ben dubbel gebonden.quote:
Jij flirtquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef pgrferrari het volgende:
Oh Marijke ik hou van jou.
Oh Marijke
Een beetje respect voor Rouvoet en consorten. Ik vind hem een heel integere en lieve man.quote:
die van mij moet me ook echt niet knuffelen allemaal wel leuk en aardig maar dat moet ik echt niet hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja... En huilende mensen hoort er een beetje bij volgens mijEn tissues geven is vaak genoeg
Moet er niet aan denken dat mijn psych me opeens knuffelt
![]()
Alhoewel, mijn psychiater
![]()
![]()
Ach, ik heb niets tegen geloof. Veel mensen hebben er iets aan. Maar opdringerigheid of mij veroordelen omdat ik niet geloof, daar houd ik niet zo vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
sowieso geloof et is een mooi sprookje
oohw dus een troostende hand op de schouder mag niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij staat zowel in de beroepscode voor psychologie als beroepscode voor maatschappelijk werk daar wel iets over in ja. Dus ik ben dubbel gebonden.
Ja, jij welquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje respect voor Rouvoet en consorten. Ik vind hem een heel integere en lieve man.
Ik neem ze maar eens mee op huisbezoeken denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je moet er niet mee gaan zitten heEn echt, tissues geven is als een knuffel bij de psycholoog
toeter zequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:42 schreef Muck het volgende:
Ik ga toek nog even pesten en dan toeteren![]()
Ik heb stiekem best een leuke psychiaterquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij moet me ook echt niet knuffelen allemaal wel leuk en aardig maar dat moet ik echt niet hebben
nu lag het wat andersquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat zo?![]()
[..]
je kan ook weigeren hoor
Hey Marijkequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
En FerbSpannend van morgen!
[..]
Nee, een handoplegging voor een borstvergroting daarentegen is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw dus een troostende hand op de schouder mag niet?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem ze maar eens mee op huisbezoeken denk ik.
Nee hoor, ik had niet het idee dat je serieus wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben een beetje bang dat jullie nu serieus denken dat ik een homohatende CU-stemmer ben. Niemand die flink met mij draak ermee steekt.
Ja sorry hoor dat ik net thuis ben en eerst aan het eten benquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben een beetje bang dat jullie nu serieus denken dat ik een homohatende CU-stemmer ben. Niemand die flink met mij draak ermee steekt.
ooh ik word psychiaterquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een handoplegging voor een borstvergroting daarentegen is geen enkel probleem
nou ik vertrouw er gewoon op dat je het wel bent, ik wel tenslotte ook van mijn aids afquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ook apart, tover ik opeens een grote doos Kleenex uit mijn tas.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooie doos van Kleenex met een plaatje uitzoeken
Bij ons staan ze ook overal in de spreekkamers
Ik geloof er ook heilig in dat Yvette denkt dat ze jou van je aids af kan helpen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef PeZu het volgende:
nou ik vertrouw er gewoon op dat je het wel bent, ik wel tenslotte ook van mijn aids af
daar ben ik ook niet zon voorstander vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik heb niets tegen geloof. Veel mensen hebben er iets aan. Maar opdringerigheid of mij veroordelen omdat ik niet geloof, daar houd ik niet zo van
Ben jij ook zo leuk dan als de mijne?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik word psychiater![]()
[..]
nou ik vertrouw er gewoon op dat je het wel bent, ik wel tenslotte ook van mijn aids af
Zakdoekjes ftwquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook apart, tover ik opeens een grote doos Kleenex uit mijn tas.
QFTquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik heb niets tegen geloof. Veel mensen hebben er iets aan. Maar opdringerigheid of mij veroordelen omdat ik niet geloof, daar houd ik niet zo van
Ik wil best een poging doen. Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een handoplegging voor een borstvergroting daarentegen is geen enkel probleem
nee ik ben heel engquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij ook zo leuk dan als de mijne?
En ik geloof in de paashaasquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er ook heilig in dat Yvette denkt dat ze jou van je aids af kan helpen!
oow ik ook wel maar dan op een andere manierquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb stiekem best een leuke psychiater![]()
Wie weet, vraag het hemquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik geloof in de paashaasKan die ook aids genezen?
Yes! Mijn lang gekoesterde wens gaat in vervullingquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil best een poging doen. Wie niet waagt, wie niet wint.
Dat zou toch echt aan de Jamin moeten vragen. Die hebben verstand van paashazen en eieren. Ik zie hun vitrine in de zomer er nog vol mee staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, jammer hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben heel eng![]()
of ik leuk bent ja daa rheb je experts voor
Ik deel mijn gift gratis met mijn medemens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes! Mijn lang gekoesterde wens gaat in vervullingMag ik in termijnen betalen?
van wie hoorde je dat danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, jammer hoor
Nou ja, ik zie je de 27e hoorde ik net, dus dan bepaal ik het zelf wel
Die van mij is wel een beetje oud, maar hij heeft een prachtige uitstraling en stemquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik ook wel maar dan op een andere manier
tof wijf heeft me veel geholpen met enorm veel shit
en daar ben ik dankbaar voor
Ik stuurde mijn aids op naar de paashaas en ik kreeg 450 euro. Het was echt fantastischquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zou toch echt aan de Jamin moeten vragen. Die hebben verstand van paashazen en eieren. Ik zie hun vitrine in de zomer er nog vol mee staan.
Wat een liefdequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
![]()
[..]
Ik deel mijn gift gratis met mijn medemens.![]()
Van jouquote:
Wat ben je toch weer gulquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
![]()
[..]
Ik deel mijn gift gratis met mijn medemens.![]()
Ik denk dat ik wel minstens 15 minuten nodig heb om mijn energie met je te delen.quote:
ik zei dat ik nog twijfelde hoor maar dat meen ik welquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een liefde
[..]
Van jou
dat is wel vet jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij is wel een beetje oud, maar hij heeft een prachtige uitstraling en stemEn ik moet altijd heel hard om em lachen
Hij is zo heerlijk praktisch
De dankbaarheid en de zachte welving die zich onder mijn hand vormt is genoeg voldoening voor mij.quote:
Slechtsquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel minstens 15 minuten nodig heb om mijn energie met je te delen.
Daarom, kom nou gewoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei dat ik nog twijfelde hoor maar dat meen ik wel
Nou, wat ik laatst zag, ze hebben een gen ontdekt bij mensen waardoor mensen met een HIV infectie geen AIDS ontwikkelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goh je meent hetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De dankbaarheid en de zachte welving die zich onder mijn hand vormt is genoeg voldoening voor mij.
Bijna poëtisch gewoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De dankbaarheid en de zachte welving die zich onder mijn hand vormt is genoeg voldoening voor mij.
Wat een oplichter, die wou vast alleen maar voelen..quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlechtsDe vorige dokter zij minimaal 2 uur
Is dat echt zo, of maak je een grapje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, wat ik laatst zag, ze hebben een gen ontdekt bij mensen waardoor mensen met een HIV infectie geen AIDS ontwikkelenEcht een ongelofelijke ontdekking!
![]()
Ik denk het, want het heeft niets geholpenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een oplichter, die wou vast alleen maar voelen..
echt ik heb het ook gehoordquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat echt zo, of maak je een grapje?![]()
Maar dat is wel tofNet als dat ik volgens een onderzoek verminderde kans heb op alcoholisme, want ik word snel dronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |