als ik kom dan gaat ie zeker meequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je je koffiezetter mee naar de meet?
Ik wil gewoon slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd na de seks napraten over onze relatie en vraag ik of je nog van me houd en mij niet dik vind.
ik heb er een gehad die wel in huilen uitbarste na afloop wist niet wat me overkwamquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijdens de seks merk je daar niets vanOf huil jij na je orgasme?
Hihihi, je zei komenquote:
Zie je, daar komen alle problemen van. Jij neemt mijn gevoelens gewoon niet serieus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon slapenPraten doe je maar met een professional
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik neem mijn Ferrari mee naar de meet.
Ik gelukkig nog nooitquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een gehad die wel in huilen uitbarste na afloop wist niet wat me overkwam
quote:
Woah, trouwen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik neem mijn Ferrari mee naar de meet.
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
koffiethee met chocoladekoekjes?![]()
[..]
Oeh, goed plan![]()
[..]
Die vraag had ik nou ECHT niet verwacht van jou![]()
In mijn onflatteuze zusterpak zonder taillering?
Ik zal jou eens serieus nemen jongetjequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie je, daar komen alle problemen van. Jij neemt mijn gevoelens gewoon niet serieus.
Hippie dus!quote:
spiraalvormig zoutjequote:
ik had ooit een schreeuwer die zo hard gilde en haar hele familie zat beneden was ook wel amuserendquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog nooitWel dat ze gekke geluidjes maken waar ik eigenlijk heel hard om wilde lachen
![]()
En of ze het wel lekker vond en wat je de volgende keer beter kunt doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd na de seks napraten over onze relatie en vraag ik of je nog van me houd en mij niet dik vind.
Weet je wel wat zo'n outfit doet met het sterftecijfer van een ziekenhuis?quote:
quote:
Of nietquote:
Apparently, in your dreams.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |