waar ga je heenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.
Hoi!quote:
Niks zeggen hoor maar Flash is zelf ook een rare!quote:
Dat is ver cool jaquote:
Die van mij voor begin december hangt bij een vriendin aan het prikbordquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen voor begin December, rest is opgeborgen.
Less than Jake -> Melkweg, A'damquote:
Je bent geniaal. Trouwen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
WOESTE WOERD btw de scheur in de muur komt omdat een vrouw vreemd ging, dat is geen grap![]()
gewoon in scheur in mijn muur geramd
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks zeggen hoor maar Flash is zelf ook een rare!![]()
Ik heb hem overigens gemeet, dus ik kan het weten
Heb jij een vrouw in d'r scheur geramd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
WOESTE WOERD btw de scheur in de muur komt omdat een vrouw vreemd ging, dat is geen grap![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens even poepen en dan al mijn kleren uittrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever een scheur in de muur.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
Moet ze ook maar niet vreemdgaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij een vrouw in d'r scheur geramd?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, dan hoeft geweld niet geschuwd te wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ze ook maar niet vreemdgaan
Nee, precies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan hoeft geweld niet geschuwd te worden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik huppel naar yoga hoor, daaaaaaaaaaaaaaag![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik huppel naar yoga hoor, daaaaaaaaaaaaaaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |