Dat is gewoon een directe aanval op onze verworvenheden zelf. Het gaat dan dus om het letterlijk opgeven van fundamentele Westerse waarden. Dat staat er gewoon letterlijk.quote:Daarbij zullen bepaalde verworvenheden, die wij als definitief voor onze vrijheid ervaren, moeten worden herbekeken:
Waarom denk je dat rechts (of zelfs extreemrechts) steeds populairder wordt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
Het gaat er alleen al om dat men zoiets durft voor te stellen.
[..]
Dat is gewoon een directe aanval op onze verworvenheden zelf. Het gaat dan dus om het letterlijk opgeven van fundamentele Westerse waarden. Dat staat er gewoon letterlijk.
Verder geen woord over maar enige aanpassing van andere zijde. Dat mensen anno 2010 nog zo kunnen denken vind ik echt onvoorstelbaar.
Dit soort voorstellen zie ik in NL ook geregeld voorbij komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
Ik schiet mezelf nog liever een kogel door de kop dan te leven in een samenleving als het artikel voorstelt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is gewoon een directe aanval op onze verworvenheden zelf. Het gaat dan dus om het letterlijk opgeven van fundamentele Westerse waarden. Dat staat er gewoon letterlijk.
Verder geen woord over maar enige aanpassing van andere zijde. Dat mensen anno 2010 nog zo kunnen denken vind ik echt onvoorstelbaar.
Dat heet nou vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een van die verworven vrijheden die wij als essentieel beschouwen maar die nodig eens opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden.quote:Dat heet nou vrijheid van meningsuiting.
Ik heb het gevoel dat er hier een of ander rapport uit de jaren '70 teruggevonden is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
De Bedenkingen in het artikel geven precies aan wat er mis is met de "Interculturele Dialoog" en ook waarom het niet opgevolgd gaat worden.
Het is gewoon een eisenpakket van boze individuen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef freako het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier een of ander rapport uit de jaren '70 teruggevonden is.
Ten behoeve van de staat en haar oorspronkelijke inwoners, onder voorbehoud inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een van die verworven vrijheden die wij als essentieel beschouwen maar die nodig eens opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden.
Meh ik vind dat je je aanstelt, een of andere belangengroep zegt iets, en jij bent boos dat ze dit durven te zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een van die verworven vrijheden die wij als essentieel beschouwen maar die nodig eens opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ten behoeve van de staat en haar oorspronkelijke inwoners, onder voorbehoud inderdaad.
Als dergelijke onzin als in de OP maar geen werkelijkheid word, kan me niet boeien dat wat wetten omgebuigd moeten worden daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als dergelijke onzin als in de OP maar geen werkelijkheid word, kan me niet boeien dat wat wetten omgebuigd moeten worden daarvoor.
ik vind wilders ondertussen al een zacht doetje, ik wil hardere maatregelen dan dat hij voorsteltquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom denk je dat rechts (of zelfs extreemrechts) steeds populairder wordt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom denk je dat rechts (of zelfs extreemrechts) steeds populairder wordt?
Terug naar de middeleeuwenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef iwabdj het volgende:
[..]
ik vind wilders ondertussen al een zacht doetje, ik wil hardere maatregelen dan dat hij voorstelt
Huh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef sp3c het volgende:
lol hij heeft zijn K3 cd nog steeds in het rekje hangen terwijl dat ene sletje meisje allang vervangen is
jaaaaa burgeroorlog is c00lquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:55 schreef KVHI het volgende:
er is ooit voorspeld dat in 2012 alle moslims europa uit werden getrapt, eventueel met een burgeroorlog.
heb nu al zin in nieuwjaar 2012
Dat beslis ik, als Nederlander, en andere Nederlanders met mij, en net zo met België, als een "Nieuwe Belg" problemen heeft met de Leopoldstraat en 't moet veranderd worden, dan kankert hij maar een eind op. Enkeltje Verweggistan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Juist jouw soort meningen zijn een gevaar voor de rechtstaat, jij wilt de vrijheid van meningsuitingen weg omdat iemand een mening heeft die jou niet aanstaat.
En dan ook nog 'alleen ten behoeve van de staat' wtf echt. Wie beslist dat? In Turkije heb je zo'n wet toch 'je mag de Turkse staat niet beledigen' zoiets wil je dus in Nederland??
Eensch!quote:Leraars moeten zich voor ons koloniale verleden excuseren. !
Minderheden zijn gehandicapt.quote:- * "Redelijke aanpassingen" moeten ook voor culturele en etnische minderheden worden uitgevoerd. Momenteel verplicht de wet iedereen tot redelijke aanpassingen voor gehandicapten. Zo is de NMBS verplicht om haar perrons bruikbaar te maken voor blinden en toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Het Verslagcomité wil dat die redelijke aanpassingen ook verplicht worden voor culturele en ethnische minderheden.
Kan best, maar kun je me ook vertellen waarom je het daar mee eens bent?quote:
Ja, want het niet ogenblikkelijk en blindelings toegeven aan alle eisen zoals ze gesteld worden door een groep recalcitrante nieuwkomers, daarmee de eigen identiteit zonder pardon in het vuilnisvat flikkerend, is rassenhaat.quote:Rassenhaat-topic.
Omdat het gewoon netjes en beleefd is om je te verontschuldigen voor massamoord en misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Kan best, maar kun je me ook vertellen waarom je het daar mee eens bent?
Niet jouw OP maar de reacties van net gingen erg over de scheef.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, want het niet ogenblikkelijk en blindelings toegeven aan alle eisen zoals ze gesteld worden door een groep recalcitrante nieuwkomers, daarmee de eigen identiteit zonder pardon in het vuilnisvat flikkerend, is rassenhaat.
Hoeveel van de huidige Belgen zijn schuldig aan massamoord en misdaden tegen de menselijkheid?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat het gewoon netjes en beleefd is om je te verontschuldigen voor massamoord en misdaden tegen de menselijkheid.
Op basis van wat ben jij meer Nederlander dan een nieuwe Nederlander?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat beslis ik, als Nederlander, en andere Nederlanders met mij, en net zo met België, als een "Nieuwe Belg" problemen heeft met de Leopoldstraat en 't moet veranderd worden, dan kankert hij maar een eind op. Enkeltje Verweggistan.
Kunnen we dan niet beter een wereldwijde excuusdag in het leven roepen? Volgens mij heeft nl. vrijwel ieder volk op deze wereld zich inmiddels wel op één of andere wijze schuldig gemaakt aan massamoord, misdaden tegen de mensheid enz.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat het gewoon netjes en beleefd is om je te verontschuldigen voor massamoord en misdaden tegen de menselijkheid.
Daar heb ik dus schijt aan, en blijf maar boenen die vloer, ik wil geen vlekje zien als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Op basis van wat ben jij meer Nederlander dan een nieuwe Nederlander?
Genetica. Of het aantal jaren dat jouw 'voorouders' hier wonen. Wie beslist dat?
Voor de wet is iedereen met een Nederlands paspoort een Nederlander, en als iemand met een verstandig idee komt dan kan dat best ingevoerd worden. Jij hebt dan niet per definitie gelijk vanwege je afkomst. Het idee uit de OP kan je best slechts vinden, maar waan je echt niet superieur vanwege je 'afkomst' ik veeg daar de vloer mee schoon. Afkomst..
Dat zien we dan nog wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik dus schijt aan, en blijf maar boenen die vloer, ik wil geen vlekje zien als ik thuis kom.
Mooie nuance , nu vasthouden en toepassen bij andere onderwerpen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef waht het volgende:
[..]
Hoeveel van de huidige Belgen zijn schuldig aan massamoord en misdaden tegen de menselijkheid?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik dus schijt aan, en blijf maar boenen die vloer, ik wil geen vlekje zien als ik thuis kom.
Gezien je postgedrag ben je zelf een Nieuwe Nederlander, dus ik twijfel er niet aan.quote:
er is niets besloten slimmerikquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef Aloulou het volgende:
Maakt mijn dag weer goed, Brussel is gevallen dus. De broeders verzetten daar ook goed weer overigens en plukken daar nu de vruchten van, dat mag ook weleens gezegd worden. Op naar Nederland dus. Hier gaat de vlag in ieder geval uit
[ afbeelding ]
Het is geen geheim hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien je postgedrag ben je zelf een Nieuwe Nederlander, dus ik twijfel er niet aan.
Ik heb getwijfeld over belgiequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit soort voorstellen zie ik in NL ook geregeld voorbij komen.
Niet iedereen denkt hetzelfde over integratie.
Je bevestigd in ieder geval het vooroordeel dat inzicht niet een sterke kant is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is geen geheim hoor.
Gezien jouw postgedrag ben jij waarschijnlijk een verwend nest die het heel stoer vindt om rechts te zijn.
Mwoah, ik denk dat ik in deze best dicht in de buurt van de waarheid zit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bevestigd in ieder geval het vooroordeel dat inzicht niet een sterke kant is.
Daarom ook, begrijpend lezen is dus ook niet een sterk punt. Hou het maar bij boenen dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat ik in deze best dicht in de buurt van de waarheid zit.
Wij hebben een Nederlandse schoonmaker thuis, maar ik ben een vriendelijk mens en koester gelukkig geen superioriteitsgevoelens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ook, begrijpend lezen is dus ook niet een sterk punt. Hou het maar bij boenen dan.
Ik acht mezelf superieur vergeleken met elke idioot die Nederland/België naar beneden wil trekken op een dergelijke manier als in de OP gespiegeld. Ik acht mezelf superieur aan elke mongool die het leuk vind op de straten te terroriseren, en ik acht mezelf al helemaal superieur aan elke randdebiel die met een Koran in de hand haat zit te spuwen in een samenleving waar het niet thuis hoort.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wij hebben een Nederlandse schoonmaker thuis, maar ik ben een vriendelijk mens en koester gelukkig geen superioriteitsgevoelens.
Is een gelukkiger leven hoor, moet jij ook doen. Haat is zo.. Leeg.
Nee, als hij een kaalkopje blanker dan roomvla met een crucifix was dan was hij alsnog een idioot voor het constant goedpraten van dergelijke onzin.quote:
kom nou zegquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, als hij een kaalkopje blanker dan roomvla met een crucifix was dan was hij alsnog een idioot voor het constant goedpraten van dergelijke onzin.
Oké maar ik praatte het niet goed. Dat punt probeer ik te maken. Het ging mij om dat jij serieus overwoog deze mening te verbieden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, als hij een kaalkopje blanker dan roomvla met een crucifix was dan was hij alsnog een idioot voor het constant goedpraten van dergelijke onzin.
Ik heb geen hekel aan moslims, enkel de bemoeizucht met de Nederlandse samenleving. Het kan me werkelijk geen ene moer schelen dat Fatima over straat loopt met een hoofddoek of welke achterlijke racistische insteek je me in de schoenen wilt steken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom nou zeg
zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan moslims, het druipt er vanaf
nietvan dat halve zachte hoor ... je hebt er een hekel aan en als de burgeroorlog komt wacht je af tot wie er wint voor je wat durft te zeggen
geef mij dan IHVK maar
Ik verbied geen mening, noch wil ik een mening verbieden, maar dat wil niet zeggen dat vrijheid van meningsuiting alles dekt. Holocaust ontkenning is nog zoiets, die vrijheid heb je ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oké maar ik praatte het niet goed. Dat punt probeer ik te maken. Het ging mij om dat jij serieus overwoog deze mening te verbieden.
Ik was het daar niet mee eens. En die schoonmakgrapjes waren ook niet je van het , Hm?
Ok, ik heb een hekel aan jou, met je typische wijzende vingertje op een afwijkende mening. Waarschijnlijk een rasechte Nederlander, nu blij?quote:
Wat heeft Saviour te maken met deze discussie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:55 schreef sp3c het volgende:
dat zegtie
hij werpt het nu pas in de prullenbak maar de echte fans hadden K3 allang afgeschreven
behalve Saviour
nee je leraars moeten zich verontschuldigenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef tho_Omas het volgende:
Je verontschuldigen voor je koloniale verleden.
die vind k3 nog wel tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat heeft Saviour te maken met deze discussie?
Niet mijn probleem, maar schuif me geen onzin in de schoenen.quote:
Neem het dan terug of bied je excuses aan zou ik zeggen.quote:
En daarom is Nederland soft en kut.quote:
Als ik naar de hitlijsten kijk hebben velen in NL geen muzieksmaak. Waarom is dit relevant in dit draadje?quote:
het staat in de OP dus ja denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik naar de hitlijsten kijk hebben velen in NL geen muzieksmaak. Waarom is dit relevant in dit draadje?
Doe ik al, of had je een specifiek onderwerp in gedachten waar mijn mening verschilt van de jouwe?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooie nuance , nu vasthouden en toepassen bij andere onderwerpen.
Een jaar of vijf geleden dacht ik dat het probleem met een stop op massa-immigratie en veel aandacht voor integratie nog op te lossen was. Dat station zijn we nu gepasseerd, het is vijf over twaalf. Het zal inderdaad over 10 tot 20 jaar wel uitdraaien op een burgeroorlog. Onvermijdelijk.quote:Tijd om de kruisridderzwaarden weer eens uit de kast te halen. Strijden voor het vaderland. Want als ze eenmaal belgië gepasseerd zijn, gaan ze ook naar Nederland toe.
Nu zie ik het... was daar al gestopt met lezen.quote:
Het is makkelijk te vermijden. Onrust en opstandigheid heeft een voedingsbodem van slechte(/arme) omstandigheden nodig. Pas als een bepaalde hoeveelheid inwoners in armoede moeten leven maak ik me zorgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een jaar of vijf geleden dacht ik dat het probleem met een stop op massa-immigratie en veel aandacht voor integratie nog op te lossen was. Dat station zijn we nu gepasseerd, het is vijf over twaalf. Het zal inderdaad over 10 tot 20 jaar wel uitdraaien op een burgeroorlog. Onvermijdelijk.
quote:
kijken of je over een aantal jaar nog schimpt.quote:
Dat is idd de enige juiste conclusie nadat een subsidieclubje vol hippies hun eigen doel compleet voorbij schieten. Is een beetje relativeringsvermogen zo lastig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een jaar of vijf geleden dacht ik dat het probleem met een stop op massa-immigratie en veel aandacht voor integratie nog op te lossen was. Dat station zijn we nu gepasseerd, het is vijf over twaalf. Het zal inderdaad over 10 tot 20 jaar wel uitdraaien op een burgeroorlog. Onvermijdelijk.
Klopt. Maar ook wat dat betreft gaan we niet de goede kant op. We zullen zien wat het wordt, hopelijk krijg ik ongelijk. Over 15 jaar zitten we toch allen nog op FOK!quote:Het is makkelijk te vermijden. Onrust en opstandigheid heeft een voedingsbodem van slechte(/arme) omstandigheden nodig. Pas als een bepaalde hoeveelheid inwoners in armoede moeten leven maak ik me zorgen.
Nee daarvoor is de positieve discriminatie van moslims al veel te ver doorgegroeid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef Knip het volgende:
Zou een Nederlandse arts, blanke man, die een allochtone vrouw aanklaagt, omdat zij weigert zich te laten behandelen door een man gelijk krijgen bij de Commissie Gelijke Behandeling? Er is immers sprake van discriminatie op grond van sexe!
Laat ik eerlijk zijn, mijn vraag was suggestief en rethorisch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee daarvoor is de positieve discriminatie van moslims al veel te ver doorgegroeid.
Zonder meer. Uit de historie blijkt dat mensen als ze veel te verliezen hebben (en dat hebben de mensen in NL) helemaal geen zin hebben om te vechten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
kijken of je over een aantal jaar nog schimpt.
Het blijft een forumquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef Knip het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zijn, mijn vraag was suggestief en rethorisch.
als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zonder meer. Uit de historie blijkt dat mensen als ze veel te verliezen hebben (en dat hebben de mensen in NL) helemaal geen zin hebben om te vechten.
Maar ga vooral als een bang wezeltje bibberend achter de bank zitten. Daar schiet je vast wat mee op.
Zo, de zwaarden zijn scherp hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.
Waar je je allemaal druk om kan maken...quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.
It takes a special kind of person to enjoy the prospect of violence.quote:
laat me niet lachen met die username van je.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
It takes a special kind of person to enjoy the prospect of violence.
Van die mensen die overduidelijk oorlog willen word ik een beetje bang. Die willen dus blijkbaar mensen vermoorden, maar voelen zich daar pas in gelegaliseerd als er oorlog is? Lijkt me niet echt een stabiele persoonlijkheid...
En ze nemen verder alle ellende die erbij komt schijnbaar op de koop toe, als die ellendige moslims maar verdwijnen? Ik vind het raar dat je daar uberhaupt voor durft uit te komen.
Er zijn best goede moslims hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom nou zeg
zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan moslims, het druipt er vanaf
nietvan dat halve zachte hoor ... je hebt er een hekel aan en als de burgeroorlog komt wacht je af tot wie er wint voor je wat durft te zeggen
geef mij dan IHVK maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef desiredbard het volgende:
Er zijn best goede moslims hoor
Mohammed is er bijvoorbeeld zoeenWaarom voel jij toch altijd de noodzaak om je zo af te zetten? Is jouw leven echt zo kut dat je je niet kan bedwingen, of is het een mentale stoornis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Ach man zeur niet ..je kent mijn posts toch lang genoeg om te weten dat ik kort door de bocht ben. Als ik het zelf niet schrijf wordt het me wel toegedicht. Neem nou alleen die eerste zin een serieus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom voel jij toch altijd de noodzaak om je zo af te zetten? Is jouw leven echt zo kut dat je je niet kan bedwingen, of is het een mentale stoornis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Ik zeur niet, ik vind dat je best eens je toon wat mag matigen. En die avatar van jou spreekt ook boekdelen.quote:
Racistquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef paddy het volgende:
http://www.depers.nl/opme(...)Sorry-geen-plek.html
Maar die zogenaamde positieve discriminatie is er toch al een tijdje in Nederland?
Whutquote:
Gij bedient zich niet te twijfelen aan de juistheid van het onderdrukken van den blanken man, andersch racist.quote:
Jouw interpretatie van mijn avatar spreekt eerder boekdelen, als je je Kuifjes zou kennen kun je dat misschien ook breder interpreteren, maar dat is wellicht te hoog gegrepen (ik had van jou iets meer verwacht)?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik vind dat je best eens je toon wat mag matigen. En die avatar van jou spreekt ook boekdelen.
Hou je gewoon eens bezig met positieve dingen.
Stuk helemaal verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef paddy het volgende:
http://www.depers.nl/opme(...)Sorry-geen-plek.html
Maar die zogenaamde positieve discriminatie is er toch al een tijdje in Nederland?
positieve discriminatie jwzquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
Even heel simplistisch gesteld: Allochtonen krijgen voorrang?
Het ligt natuurlijk aan mij.quote:
Oneens..quote:
Dat is hypocriet want je profiteert er wel van.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oneens..
teneerste is het leraren
ten tweede hoef ik me niet teverexcuseren voor het feit dat mijn over over overgrootvader mischien een neger verkocht is door diens eiegen stamhoofd.
Ik ken geenvan beide, en ik behoef me niet te verxcuseren voor veranderde normen en waarden.
Ik profiteer helemaal nergens vanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is hypocriet want je profiteert er wel van.
Dan zal het, hopelijk, helemaal uit de hand lopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gekken heb je altijd. Ik zou het heel raar vinden als de Belgische regering - als die er ooit komt tenminste - dit advies zou overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |