Oké maar ik praatte het niet goed. Dat punt probeer ik te maken. Het ging mij om dat jij serieus overwoog deze mening te verbieden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, als hij een kaalkopje blanker dan roomvla met een crucifix was dan was hij alsnog een idioot voor het constant goedpraten van dergelijke onzin.
Ik heb geen hekel aan moslims, enkel de bemoeizucht met de Nederlandse samenleving. Het kan me werkelijk geen ene moer schelen dat Fatima over straat loopt met een hoofddoek of welke achterlijke racistische insteek je me in de schoenen wilt steken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom nou zeg
zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan moslims, het druipt er vanaf
nietvan dat halve zachte hoor ... je hebt er een hekel aan en als de burgeroorlog komt wacht je af tot wie er wint voor je wat durft te zeggen
geef mij dan IHVK maar
Ik verbied geen mening, noch wil ik een mening verbieden, maar dat wil niet zeggen dat vrijheid van meningsuiting alles dekt. Holocaust ontkenning is nog zoiets, die vrijheid heb je ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oké maar ik praatte het niet goed. Dat punt probeer ik te maken. Het ging mij om dat jij serieus overwoog deze mening te verbieden.
Ik was het daar niet mee eens. En die schoonmakgrapjes waren ook niet je van het , Hm?
Ok, ik heb een hekel aan jou, met je typische wijzende vingertje op een afwijkende mening. Waarschijnlijk een rasechte Nederlander, nu blij?quote:
Wat heeft Saviour te maken met deze discussie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:55 schreef sp3c het volgende:
dat zegtie
hij werpt het nu pas in de prullenbak maar de echte fans hadden K3 allang afgeschreven
behalve Saviour
nee je leraars moeten zich verontschuldigenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef tho_Omas het volgende:
Je verontschuldigen voor je koloniale verleden.
die vind k3 nog wel tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat heeft Saviour te maken met deze discussie?
Niet mijn probleem, maar schuif me geen onzin in de schoenen.quote:
Neem het dan terug of bied je excuses aan zou ik zeggen.quote:
En daarom is Nederland soft en kut.quote:
Als ik naar de hitlijsten kijk hebben velen in NL geen muzieksmaak. Waarom is dit relevant in dit draadje?quote:
het staat in de OP dus ja denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik naar de hitlijsten kijk hebben velen in NL geen muzieksmaak. Waarom is dit relevant in dit draadje?
Doe ik al, of had je een specifiek onderwerp in gedachten waar mijn mening verschilt van de jouwe?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooie nuance , nu vasthouden en toepassen bij andere onderwerpen.
Een jaar of vijf geleden dacht ik dat het probleem met een stop op massa-immigratie en veel aandacht voor integratie nog op te lossen was. Dat station zijn we nu gepasseerd, het is vijf over twaalf. Het zal inderdaad over 10 tot 20 jaar wel uitdraaien op een burgeroorlog. Onvermijdelijk.quote:Tijd om de kruisridderzwaarden weer eens uit de kast te halen. Strijden voor het vaderland. Want als ze eenmaal belgië gepasseerd zijn, gaan ze ook naar Nederland toe.
Nu zie ik het... was daar al gestopt met lezen.quote:
Het is makkelijk te vermijden. Onrust en opstandigheid heeft een voedingsbodem van slechte(/arme) omstandigheden nodig. Pas als een bepaalde hoeveelheid inwoners in armoede moeten leven maak ik me zorgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een jaar of vijf geleden dacht ik dat het probleem met een stop op massa-immigratie en veel aandacht voor integratie nog op te lossen was. Dat station zijn we nu gepasseerd, het is vijf over twaalf. Het zal inderdaad over 10 tot 20 jaar wel uitdraaien op een burgeroorlog. Onvermijdelijk.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |