Dat is gewoon een directe aanval op onze verworvenheden zelf. Het gaat dan dus om het letterlijk opgeven van fundamentele Westerse waarden. Dat staat er gewoon letterlijk.quote:Daarbij zullen bepaalde verworvenheden, die wij als definitief voor onze vrijheid ervaren, moeten worden herbekeken:
Waarom denk je dat rechts (of zelfs extreemrechts) steeds populairder wordt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
Het gaat er alleen al om dat men zoiets durft voor te stellen.
[..]
Dat is gewoon een directe aanval op onze verworvenheden zelf. Het gaat dan dus om het letterlijk opgeven van fundamentele Westerse waarden. Dat staat er gewoon letterlijk.
Verder geen woord over maar enige aanpassing van andere zijde. Dat mensen anno 2010 nog zo kunnen denken vind ik echt onvoorstelbaar.
Dit soort voorstellen zie ik in NL ook geregeld voorbij komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
Ik schiet mezelf nog liever een kogel door de kop dan te leven in een samenleving als het artikel voorstelt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is gewoon een directe aanval op onze verworvenheden zelf. Het gaat dan dus om het letterlijk opgeven van fundamentele Westerse waarden. Dat staat er gewoon letterlijk.
Verder geen woord over maar enige aanpassing van andere zijde. Dat mensen anno 2010 nog zo kunnen denken vind ik echt onvoorstelbaar.
Dat heet nou vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een van die verworven vrijheden die wij als essentieel beschouwen maar die nodig eens opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden.quote:Dat heet nou vrijheid van meningsuiting.
Ik heb het gevoel dat er hier een of ander rapport uit de jaren '70 teruggevonden is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
De Bedenkingen in het artikel geven precies aan wat er mis is met de "Interculturele Dialoog" en ook waarom het niet opgevolgd gaat worden.
Het is gewoon een eisenpakket van boze individuen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef freako het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier een of ander rapport uit de jaren '70 teruggevonden is.
Ten behoeve van de staat en haar oorspronkelijke inwoners, onder voorbehoud inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een van die verworven vrijheden die wij als essentieel beschouwen maar die nodig eens opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden.
Meh ik vind dat je je aanstelt, een of andere belangengroep zegt iets, en jij bent boos dat ze dit durven te zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een van die verworven vrijheden die wij als essentieel beschouwen maar die nodig eens opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ten behoeve van de staat en haar oorspronkelijke inwoners, onder voorbehoud inderdaad.
Als dergelijke onzin als in de OP maar geen werkelijkheid word, kan me niet boeien dat wat wetten omgebuigd moeten worden daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als dergelijke onzin als in de OP maar geen werkelijkheid word, kan me niet boeien dat wat wetten omgebuigd moeten worden daarvoor.
ik vind wilders ondertussen al een zacht doetje, ik wil hardere maatregelen dan dat hij voorsteltquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom denk je dat rechts (of zelfs extreemrechts) steeds populairder wordt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom denk je dat rechts (of zelfs extreemrechts) steeds populairder wordt?
Terug naar de middeleeuwenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef iwabdj het volgende:
[..]
ik vind wilders ondertussen al een zacht doetje, ik wil hardere maatregelen dan dat hij voorstelt
Huh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef sp3c het volgende:
lol hij heeft zijn K3 cd nog steeds in het rekje hangen terwijl dat ene sletje meisje allang vervangen is
jaaaaa burgeroorlog is c00lquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:55 schreef KVHI het volgende:
er is ooit voorspeld dat in 2012 alle moslims europa uit werden getrapt, eventueel met een burgeroorlog.
heb nu al zin in nieuwjaar 2012
Dat beslis ik, als Nederlander, en andere Nederlanders met mij, en net zo met België, als een "Nieuwe Belg" problemen heeft met de Leopoldstraat en 't moet veranderd worden, dan kankert hij maar een eind op. Enkeltje Verweggistan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Juist jouw soort meningen zijn een gevaar voor de rechtstaat, jij wilt de vrijheid van meningsuitingen weg omdat iemand een mening heeft die jou niet aanstaat.
En dan ook nog 'alleen ten behoeve van de staat' wtf echt. Wie beslist dat? In Turkije heb je zo'n wet toch 'je mag de Turkse staat niet beledigen' zoiets wil je dus in Nederland??
Eensch!quote:Leraars moeten zich voor ons koloniale verleden excuseren. !
Minderheden zijn gehandicapt.quote:- * "Redelijke aanpassingen" moeten ook voor culturele en etnische minderheden worden uitgevoerd. Momenteel verplicht de wet iedereen tot redelijke aanpassingen voor gehandicapten. Zo is de NMBS verplicht om haar perrons bruikbaar te maken voor blinden en toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Het Verslagcomité wil dat die redelijke aanpassingen ook verplicht worden voor culturele en ethnische minderheden.
Kan best, maar kun je me ook vertellen waarom je het daar mee eens bent?quote:
Ja, want het niet ogenblikkelijk en blindelings toegeven aan alle eisen zoals ze gesteld worden door een groep recalcitrante nieuwkomers, daarmee de eigen identiteit zonder pardon in het vuilnisvat flikkerend, is rassenhaat.quote:Rassenhaat-topic.
Omdat het gewoon netjes en beleefd is om je te verontschuldigen voor massamoord en misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Kan best, maar kun je me ook vertellen waarom je het daar mee eens bent?
Niet jouw OP maar de reacties van net gingen erg over de scheef.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, want het niet ogenblikkelijk en blindelings toegeven aan alle eisen zoals ze gesteld worden door een groep recalcitrante nieuwkomers, daarmee de eigen identiteit zonder pardon in het vuilnisvat flikkerend, is rassenhaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |