kijken of je over een aantal jaar nog schimpt.quote:
Dat is idd de enige juiste conclusie nadat een subsidieclubje vol hippies hun eigen doel compleet voorbij schieten. Is een beetje relativeringsvermogen zo lastig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een jaar of vijf geleden dacht ik dat het probleem met een stop op massa-immigratie en veel aandacht voor integratie nog op te lossen was. Dat station zijn we nu gepasseerd, het is vijf over twaalf. Het zal inderdaad over 10 tot 20 jaar wel uitdraaien op een burgeroorlog. Onvermijdelijk.
Klopt. Maar ook wat dat betreft gaan we niet de goede kant op. We zullen zien wat het wordt, hopelijk krijg ik ongelijk. Over 15 jaar zitten we toch allen nog op FOK!quote:Het is makkelijk te vermijden. Onrust en opstandigheid heeft een voedingsbodem van slechte(/arme) omstandigheden nodig. Pas als een bepaalde hoeveelheid inwoners in armoede moeten leven maak ik me zorgen.
Nee daarvoor is de positieve discriminatie van moslims al veel te ver doorgegroeid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef Knip het volgende:
Zou een Nederlandse arts, blanke man, die een allochtone vrouw aanklaagt, omdat zij weigert zich te laten behandelen door een man gelijk krijgen bij de Commissie Gelijke Behandeling? Er is immers sprake van discriminatie op grond van sexe!
Laat ik eerlijk zijn, mijn vraag was suggestief en rethorisch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee daarvoor is de positieve discriminatie van moslims al veel te ver doorgegroeid.
Zonder meer. Uit de historie blijkt dat mensen als ze veel te verliezen hebben (en dat hebben de mensen in NL) helemaal geen zin hebben om te vechten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
kijken of je over een aantal jaar nog schimpt.
Het blijft een forumquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef Knip het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zijn, mijn vraag was suggestief en rethorisch.
als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zonder meer. Uit de historie blijkt dat mensen als ze veel te verliezen hebben (en dat hebben de mensen in NL) helemaal geen zin hebben om te vechten.
Maar ga vooral als een bang wezeltje bibberend achter de bank zitten. Daar schiet je vast wat mee op.
Zo, de zwaarden zijn scherp hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.
Waar je je allemaal druk om kan maken...quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.
It takes a special kind of person to enjoy the prospect of violence.quote:
laat me niet lachen met die username van je.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
It takes a special kind of person to enjoy the prospect of violence.
Van die mensen die overduidelijk oorlog willen word ik een beetje bang. Die willen dus blijkbaar mensen vermoorden, maar voelen zich daar pas in gelegaliseerd als er oorlog is? Lijkt me niet echt een stabiele persoonlijkheid...
En ze nemen verder alle ellende die erbij komt schijnbaar op de koop toe, als die ellendige moslims maar verdwijnen? Ik vind het raar dat je daar uberhaupt voor durft uit te komen.
Er zijn best goede moslims hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom nou zeg
zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan moslims, het druipt er vanaf
nietvan dat halve zachte hoor ... je hebt er een hekel aan en als de burgeroorlog komt wacht je af tot wie er wint voor je wat durft te zeggen
geef mij dan IHVK maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef desiredbard het volgende:
Er zijn best goede moslims hoor
Mohammed is er bijvoorbeeld zoeenWaarom voel jij toch altijd de noodzaak om je zo af te zetten? Is jouw leven echt zo kut dat je je niet kan bedwingen, of is het een mentale stoornis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Ach man zeur niet ..je kent mijn posts toch lang genoeg om te weten dat ik kort door de bocht ben. Als ik het zelf niet schrijf wordt het me wel toegedicht. Neem nou alleen die eerste zin een serieus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom voel jij toch altijd de noodzaak om je zo af te zetten? Is jouw leven echt zo kut dat je je niet kan bedwingen, of is het een mentale stoornis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Ik zeur niet, ik vind dat je best eens je toon wat mag matigen. En die avatar van jou spreekt ook boekdelen.quote:
Racistquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef paddy het volgende:
http://www.depers.nl/opme(...)Sorry-geen-plek.html
Maar die zogenaamde positieve discriminatie is er toch al een tijdje in Nederland?
Whutquote:
Gij bedient zich niet te twijfelen aan de juistheid van het onderdrukken van den blanken man, andersch racist.quote:
Jouw interpretatie van mijn avatar spreekt eerder boekdelen, als je je Kuifjes zou kennen kun je dat misschien ook breder interpreteren, maar dat is wellicht te hoog gegrepen (ik had van jou iets meer verwacht)?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik vind dat je best eens je toon wat mag matigen. En die avatar van jou spreekt ook boekdelen.
Hou je gewoon eens bezig met positieve dingen.
Stuk helemaal verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef paddy het volgende:
http://www.depers.nl/opme(...)Sorry-geen-plek.html
Maar die zogenaamde positieve discriminatie is er toch al een tijdje in Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |