abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:21:19 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88517659
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

:')
kijken of je over een aantal jaar nog schimpt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:22:46 #102
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88517700
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een jaar of vijf geleden dacht ik dat het probleem met een stop op massa-immigratie en veel aandacht voor integratie nog op te lossen was. Dat station zijn we nu gepasseerd, het is vijf over twaalf. Het zal inderdaad over 10 tot 20 jaar wel uitdraaien op een burgeroorlog. Onvermijdelijk.
Dat is idd de enige juiste conclusie nadat een subsidieclubje vol hippies hun eigen doel compleet voorbij schieten. Is een beetje relativeringsvermogen zo lastig?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:22:55 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88517710
quote:
Het is makkelijk te vermijden. Onrust en opstandigheid heeft een voedingsbodem van slechte(/arme) omstandigheden nodig. Pas als een bepaalde hoeveelheid inwoners in armoede moeten leven maak ik me zorgen.
Klopt. Maar ook wat dat betreft gaan we niet de goede kant op. We zullen zien wat het wordt, hopelijk krijg ik ongelijk. Over 15 jaar zitten we toch allen nog op FOK! ;) dus we kunnen zien wat het geworden is.
Voor mij is dit echter een reele optie.
The End Times are wild
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:26:44 #104
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_88517844
Zou een Nederlandse arts, blanke man, die een allochtone vrouw aanklaagt, omdat zij weigert zich te laten behandelen door een man gelijk krijgen bij de Commissie Gelijke Behandeling? Er is immers sprake van discriminatie op grond van sexe!
Non possumus non loqui
pi_88518086
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef Knip het volgende:
Zou een Nederlandse arts, blanke man, die een allochtone vrouw aanklaagt, omdat zij weigert zich te laten behandelen door een man gelijk krijgen bij de Commissie Gelijke Behandeling? Er is immers sprake van discriminatie op grond van sexe!
Nee daarvoor is de positieve discriminatie van moslims al veel te ver doorgegroeid.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:41:04 #106
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_88518413
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Nee daarvoor is de positieve discriminatie van moslims al veel te ver doorgegroeid.
Laat ik eerlijk zijn, mijn vraag was suggestief en rethorisch.
Non possumus non loqui
pi_88518635
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef zoalshetis het volgende:

kijken of je over een aantal jaar nog schimpt.
Zonder meer. Uit de historie blijkt dat mensen als ze veel te verliezen hebben (en dat hebben de mensen in NL) helemaal geen zin hebben om te vechten.

Maar ga vooral als een bang wezeltje bibberend achter de bank zitten. Daar schiet je vast wat mee op.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88518664
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef Knip het volgende:

[..]

Laat ik eerlijk zijn, mijn vraag was suggestief en rethorisch.
Het blijft een forum :')
Ik kan niet aan een tekst de toon horen of het retorisch bedoeld was.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:50:03 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88518814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zonder meer. Uit de historie blijkt dat mensen als ze veel te verliezen hebben (en dat hebben de mensen in NL) helemaal geen zin hebben om te vechten.

Maar ga vooral als een bang wezeltje bibberend achter de bank zitten. Daar schiet je vast wat mee op.
als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.
pi_88519129
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als dit soort belgische commissies politieke steun gaat krijgen, dan is er meer dan genoeg om voor te vechten.
Zo, de zwaarden zijn scherp hoor. :D
pi_88519252
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef zoalshetis het volgende:

Waar je je allemaal druk om kan maken...

Die commissie heeft gewoon lekker uren met elkaar lopen vergaderen en er is nu een rapport. En vervolgens gaat iedereen gewoon zijn eigen gang.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:10:59 #112
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88519505
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Zo, de zwaarden zijn scherp hoor. :D
It takes a special kind of person to enjoy the prospect of violence.
Van die mensen die overduidelijk oorlog willen word ik een beetje bang. Die willen dus blijkbaar mensen vermoorden, maar voelen zich daar pas in gelegaliseerd als er oorlog is? Lijkt me niet echt een stabiele persoonlijkheid...
En ze nemen verder alle ellende die erbij komt schijnbaar op de koop toe, als die ellendige moslims maar verdwijnen? Ik vind het raar dat je daar uberhaupt voor durft uit te komen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:49:11 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88520957
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

It takes a special kind of person to enjoy the prospect of violence.
Van die mensen die overduidelijk oorlog willen word ik een beetje bang. Die willen dus blijkbaar mensen vermoorden, maar voelen zich daar pas in gelegaliseerd als er oorlog is? Lijkt me niet echt een stabiele persoonlijkheid...
En ze nemen verder alle ellende die erbij komt schijnbaar op de koop toe, als die ellendige moslims maar verdwijnen? Ik vind het raar dat je daar uberhaupt voor durft uit te komen.
laat me niet lachen met die username van je. :')
pi_88521967
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

kom nou zeg :')

zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan moslims, het druipt er vanaf
nietvan dat halve zachte hoor ... je hebt er een hekel aan en als de burgeroorlog komt wacht je af tot wie er wint voor je wat durft te zeggen

geef mij dan IHVK maar
Er zijn best goede moslims hoor
Mohammed is er bijvoorbeeld zoeen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_88523372
Als we als Belgen ons ergens voor moeten verontschuldigen op koloniaal vlak, is het wel het feit dat we daar veel te vroeg zijn weggegaan. Toen we daar nog zaten was het een van de beste kolonies in Afrika, nu is het daar een puinhoop van jewelste. Het heeft Zimbabwaanse proporties.
pi_88523499
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef desiredbard het volgende:

Er zijn best goede moslims hoor
Mohammed is er bijvoorbeeld zoeen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom voel jij toch altijd de noodzaak om je zo af te zetten? Is jouw leven echt zo kut dat je je niet kan bedwingen, of is het een mentale stoornis?
pi_88524009
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom voel jij toch altijd de noodzaak om je zo af te zetten? Is jouw leven echt zo kut dat je je niet kan bedwingen, of is het een mentale stoornis?
Ach man zeur niet ..je kent mijn posts toch lang genoeg om te weten dat ik kort door de bocht ben. Als ik het zelf niet schrijf wordt het me wel toegedicht. Neem nou alleen die eerste zin een serieus.

SPOILER
pi_88524141
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef desiredbard het volgende:

Ach man zeur niet ..
Ik zeur niet, ik vind dat je best eens je toon wat mag matigen. En die avatar van jou spreekt ook boekdelen.

Hou je gewoon eens bezig met positieve dingen.
pi_88524379
http://www.depers.nl/opme(...)Sorry-geen-plek.html

Maar die zogenaamde positieve discriminatie is er toch al een tijdje in Nederland?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:26:48 #120
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88524491
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef paddy het volgende:

Maar die zogenaamde positieve discriminatie is er toch al een tijdje in Nederland?
Racist
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88524526
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Racist
Whut :?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:28:44 #122
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88524567
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:27 schreef paddy het volgende:

[..]

Whut :?
Gij bedient zich niet te twijfelen aan de juistheid van het onderdrukken van den blanken man, andersch racist.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88524653
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zeur niet, ik vind dat je best eens je toon wat mag matigen. En die avatar van jou spreekt ook boekdelen.

Hou je gewoon eens bezig met positieve dingen.
Jouw interpretatie van mijn avatar spreekt eerder boekdelen, als je je Kuifjes zou kennen kun je dat misschien ook breder interpreteren, maar dat is wellicht te hoog gegrepen (ik had van jou iets meer verwacht)?
Nogmaals 99% van de populatie alhier interpreteert hier posts zoals hij /zij het wil. En het wordt zowieso naar een extreem getrokken, ik bespaar dat soort volk graag de moeite.

Ik bedoel noem ik Mohammed een goede moslim, is het alweer niet goed.
Ok hij is dood toegeven..... oops I did it again...

Maar nogmaals als ik iets schrijf over een gemodereerde moslim, laat ik het even heel pc op een religieus gematigd en weldenkend persoon hebben, dan wordt die persoon alhier ook meteen verkettert, door de gebruikelijke figuren.

Dat draagt net zo min bij tot een oplossing als mijn verWildersde kort door de boch opmerkingen.
Maar de waarheid ligt nog wel degenlijk in het midden.
(Wie had hier ook alweer die Avatar van de woestijnvos? ... dat is toch ecght geen extreem rechts persoon)
pi_88524754
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef paddy het volgende:

Stuk helemaal verkeerd gelezen ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2010 18:45:47 ]
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:24:52 #125
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88527067
Even heel simplistisch gesteld: Allochtonen krijgen voorrang?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')