abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:44:32 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88509197
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:
Als ze zonodig op stand willen reizen moeten ze maar in het bedrijfsleven gaan werken.
Je blijft maar niet snappen dat het niet om de status gaat maar dat zo'n auto dienst doet als mobiel kantoor. Dat red je echt niet in een Prius.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_88509217
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Daarom heb ik een gemiddelde meerprijs gerekend van 50k euro tov een aangeklede Prius van 30k
Allejezus zeg, als de Prius zo'n geweldige bak was en perfect voor die rol dan reden ze er allemaal wel in. Dat is het gewoon simpelweg niet, klaar. Je kan ook defensie opdoeken en alles investeren in de zorg, of regering onderdak bieden in een buurthuis en geld investeren in de zorg.

Hell, je kan alles ombuigen, maar zo zit de wereld gewoon niet in elkaar, klaar.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88509231
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Wokkel het volgende:
Even een gekke vraag, maar wie betaalt in het geval van auto + chauffeur nou de bijtelling? De chauffeur of de directeur? Of hebben deze ambtenaren daar vrijstelling voor?
De auto is eigendom van de overheid, dus ik gok de overheid?
Ja, ik generaliseer.
pi_88509278
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:45 schreef Northside het volgende:

[..]

De auto is eigendom van de overheid, dus ik gok de overheid?
Dat geloof ik niet, de overheid is in deze gewoon de werkgever. In het bedrijfsleven betaal je ook bijtelling als gebruiker van de auto van je werkgever indien je meer dan 500km per jaar prive rijdt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:48:28 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_88509341
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:44 schreef Northside het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze op dat niveau nog uren declareren, of uberhaupt nog iets aan tijdschrijven doen?
Nee maar wel aan contracten. Als zo'n ambtenaar claimt in de auto werk te verschuiven dan zie je dat terug in het aantal uren dat deze persoon als werkweek heeft.

Het verschil tussen 8 en 10 uur per dag.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:49:54 #81
164607 sc00p
D66-rechter
pi_88509398
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Wokkel het volgende:
Even een gekke vraag, maar wie betaalt in het geval van auto + chauffeur nou de bijtelling? De chauffeur of de directeur? Of hebben deze ambtenaren daar vrijstelling voor?
Niemand, als je een chauffeur hebt mag je zelf niet in die auto rijden en betaal je geen bijtelling.
Ik ook, bedankt!
pi_88509645
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:40 schreef sc00p het volgende:

[..]

Die gasten kosten een paar honderd euro per uur, een chauffeur een tientje. Reken maar uit wat er goedkoper is als de generaal tijdens zijn rit kan doorwerken.Dit is gewoon weer zo'n telegraaf voorstel.
Wie zegt dat ze dat doen?
pi_88509697
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En wie zegt dat ze dat niet doen?
pi_88509914
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:57 schreef Krantenman het volgende:

[..]

En wie zegt dat ze dat niet doen?
Jij zegt het, jij moet het bewijzen. Op tv zie je ministers gewoon met een krant achterin zitten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88509926
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef sc00p het volgende:

[..]

Denk nou maar niet dat die mensen de hele dag computerspelletjes zitten te spelen he.
Ik zie ook zoveel rendement van die mensen. We zouden het niet merken als deze mensen op de fiets of met het OV zouden gaan. Grappig genoeg moet iedereen het OV in als het aan de overheid ligt maar voor de zgn. 'top'-ambtenaar geldt dat niet.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_88510022
quote:
Ik. En ik heb wel een paar keer meegereden in zo'n wagen. Dat is dus gewoon inlezen en doorspreken van de volgende afspraak.
Ja, ik generaliseer.
pi_88510034
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij zegt het, jij moet het bewijzen. Op tv zie je ministers gewoon met een krant achterin zitten.
Ja, de kranten volgen is toch ook gewoon een onderdeel van hun taak? Of mag de Minister van Buitenlandse Zaken bv. niet de krant lezen voor zijn werk? Of denk je dat ze allemaal een persoonlijke secretaresse hebben die hen elke morgen een stapeltje krantenknipsels bezorgt?
pi_88510067
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik. En ik heb wel een paar keer meegereden in zo'n wagen. Dat is dus gewoon inlezen en doorspreken van de volgende afspraak.
Oke. Kon natuurlijk gewoon wishful thinking zijn.
pi_88510194
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Ja, de kranten volgen is toch ook gewoon een onderdeel van hun taak? Of mag de Minister van Buitenlandse Zaken bv. niet de krant lezen voor zijn werk? Of denk je dat ze allemaal een persoonlijke secretaresse hebben die hen elke morgen een stapeltje krantenknipsels bezorgt?
kranten genoeg in de trein..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_88510242
Gaan we nu werkelijk lopen janken over elke cent die wordt uitgegeven voor de overheid?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88510574
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Gaan we nu werkelijk lopen janken over elke cent die wordt uitgegeven voor de overheid?
Wel als het niet nodig is. Het is crisis :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88510762
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het neemt alleen idiote vormen aan. What's next? De flessen frisdrank in de Tweede Kamer moeten worden wegbezuinigd. Politici moeten zelf maar drinken meenemen?
pi_88510780
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Wel als we moeten bezuinigen.
pi_88510802
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het neemt alleen idiote vormen aan. What's next? De flessen frisdrank in de Tweede Kamer moeten worden wegbezuinigd. Politici moeten zelf maar drinken meenemen?
Mail de partijen een beter voorstel.
pi_88510922
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zo zie je maar hoe makkelijk het is om een PVV-politicus te zijn.
pi_88510962
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou laten we maar beginnen met een Balkenendenorm invoeren voor bankdirecteurs en profvoetballers. :')
pi_88511023
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo zie je maar hoe makkelijk het is om een PVV-politicus te zijn.
Ik ben geen PVV-politicus. Hell, ik stem VVD. Maar iedereen kankert op alles, maar niemand heeft een oplossing. Als mensen dan komen met een oplossing is het nog niet goed.
pi_88511050
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

HRA is niet nodig
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:36:03 #99
164607 sc00p
D66-rechter
pi_88511056
quote:

[..]

Dat is de hele bedoeling van dee chauffeur, als je zo gaat denken wat jij nu doet kun je net zo goed de hele wereld afsluiten omdat het teveel kost.
Ik ook, bedankt!
pi_88511057
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Nou laten we maar beginnen met een Balkenendenorm invoeren voor bankdirecteurs en profvoetballers. :')
Ah... communisme. Nee, de markt mag onder geen beding aan salarisnormen worden gebonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')