(sinds ik mijn eigen post (nr.25) niet meer kan editen;quote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef Laviathan het volgende:
Amst<3rdam
[ afbeelding ]
EDIT:
Happy Bunny Sunshine...
[ afbeelding ]
Liever niet, dan is de kans om te winnen groterquote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Niet meer geïnteresseerden in de smartphones?
Dat zal toch zeker wel?
Zeker niet te laat, de actie loopt inderdaad nog een hele week!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht al dat ik te laat was, de applicatie werkt hier eindelijk
Yes sirquote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:
Euh, de mensen die ze al eerder ingestuurd worden blijven een kanshebber?
Super super super!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes sir
Behalve de twee winnaars van nu, doet iedereen gewoon weer mee, plus alle nieuwe inzenders van de komende week. Verdere eventuele vragen graag even per PM, dan houden we het topic verder voor de inzendingen.
Jij ook gefeliciteeeeeerd!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Joran-Joran het volgende:
![]()
![]()
![]()
VET! Bedankt Samsung, en ook gefeliciteerd Rockabella!
![]()
![]()
![]()
Hoe meer facebook vrienden op je account, des te meer herkenbaar word je foto.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Honnes87 het volgende:
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Zal straks ook even een poging wagen, is er ook een bepaald formaat die geleverd moet worden qua grootte? Ik heb net een test gedaan, maar komt er niet echt herkenbaar uit
Nee johquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De actie duurde tot gisteren
Sorry
pff gelukkig maakte me al zorgen, had express nog gekeken tot wanneer de actie liep en daar stond echt de 24ste. gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh
Je mag nog tot en met woensdag inzenden
Dat is bij het bekend maken van de eerste twee winnaars vermeld en ook in de OP aangepast toen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
pff gelukkig maakte me al zorgen, had express nog gekeken tot wanneer de actie liep en daar stond echt de 24ste. gelukkig maar![]()
quote:enne ElisaB:![]()
Ziggy?quote:
Oh coolquote:Op donderdag 25 november 2010 00:23 schreef Greys het volgende:
En stop de klok!
Tombola, die van jou mogen nog hoor, als je met Photobucket zat te klooien, want dat had je inderdaad niet nodigDie twee minuten gaan we niet over piepen.
Morgen laten we de laatste twee winnaars weten!
Ja hoor, die blijft gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh cool
Blijft de applicatie wel bestaan eigenlijk?
Ja, als morgen de laatste twee winnaars bekend zijn (daar gaan ze morgen al naar kijken, dus die krijg ik dan door) en ik daar de adresgegevens van heb, dan gaan ze daarna alle vier tegelijk op de post binnen enkele dagenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Joran-Joran het volgende:
Greys heb je enig idee wanneer Samsung de telefoons opstuurt?
Ik hoop het stiekem, zodat ik meer kans heb.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
Maar de inzendtijd wordt niet een dag verlengd?.
Nee sorry, want die was al verlengdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
Maar de inzendtijd wordt niet een dag verlengd?.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Wegens ziek-zijn van ons contactpersoon komen de laatste twee winnaars morgen in plaats van vandaag. No matter what, zo werd me verzekerdDus nog één dagje extra duimen!
Ghehe zelfde verhaal hierquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef gothic-blackie het volgende:
duim duim duim, nieuwe telefoon kan ik goed gebruiken, oude begeeft het bijna en moet nog een jaar met me abbo
ach win ik m niet dan koop ik wel een prepaid ding met de provider die ik nu heb of zoquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ghehe zelfde verhaal hier![]()
oude is gesloopt door mn dochter, iets met al doende leert men enzoen nu heb k een heule oude gare
*Tromgeroffelquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee winnaars door gekregen!![]()
Ik ga de winnende twee foto's er even bij pakken.....![]()
![]()
![]()
PM je me direct even je naam en adresgegevens alsjeblieft?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef Buschetta1 het volgende:
YEAAH!, had het niet verwacht
. Heb nu nog een nokia 1209 dus dit komt mooi uit. Thanks ook voor de felicitaties:)
Je gaat het zeker merken als ik mijn naam en adres ook pm?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
PM je me direct even je naam en adresgegevens alsjeblieft?
Dan heb ik alle vier de winnaars compleet en kunnen de telefoons binnen enkele dagen verzonden worden!
Werkte wel, trouwens.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem, zodat ik meer kans heb.
Ga ik vanmiddag even voor jullie navragenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Wordt het gewoon met TNT verstuurd?
Same here..quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Joran-Joran het volgende:
Jammer, geen nieuwe telefoon deze week
Het is geen Venus van Gilette, maar een Apollo van Samsung hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, kunnen we de scheermesjes weer opbergen.
Nog niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef Joran-Joran het volgende:
Iemand van de winnaars zijn telefoontje al ontvangen
Ik zal ze straks even PMen of ze hem al hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb nog niets ontvangen hoor, vandaag ook nietEn ik denk dat Rockabella en Buschetta hier wel ff posten als ze hem binnen hebben!
Als in aanvragen worden behandeld tot en met 12 december. Not gonna happen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:28 schreef BrandX het volgende:
nou hup, hollen naar de brievenbus dus
Nou ja, ik hoef ook niet zo nodig, heb de telefoon al gratis en alles.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
ik zou het gewoon opsturen, wie weet nemen ze het (gezien de poststakingen enzulks) gewoon in behandeling. Je weet maar nooit
enige wat je had hoeven doen is een facebook account openen, wat foto's te uppen, wat friends toevoegen (heel eenvoudig via je emailaccount-contacten) en je had zo mee kunnen doen. Max 10 minuten werkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:35 schreef dawg het volgende:
verzin dan een wedstrijd waar iedereen aan mee kan doen zeg.
Pardon?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:35 schreef dawg het volgende:
verzin dan een wedstrijd waar iedereen aan mee kan doen zeg.
oh hier, nog simpeler dus zelfsquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pardon?
Wie konden er niet meedoen dan?
Want je had niet eens zelf facebook nodig, alleen een computer en internet en een foto.
Lijkt me dat iedereen die op FOK! post dat wel heeft?
Voor mensen die zelf geen facebook hadden, die mochten hun foto ook door een ander laten mozaïeken, stond verderop in het topicquote:
Wel heel tof dat jij hem in elk geval vast hebt (terwijl je dacht dat je de laatste zou zijnquote:
Mja. Hij lag ook bij de buren omdat de deur hier te laat open ging, toen vertelde de postbode dat hij al bij de buren lag. Het huisnummer dat ik later doorkreeg klopte niet dus het was nog even een verrassing of ik hem vanmiddag nog zou krijgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel heel tof dat jij hem in elk geval vast hebt (terwijl je dacht dat je de laatste zou zijn![]()
).
Heel veel plezier er mee! En dat van die bon ga ik nog even navragen hoor
Ja. Mijn zusje zei 28 terwijl dat nummer niet in de buurt zit. Ik had ook geen zin om alle buren bij langs te gaan dus ik heb maar even afgewacht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het huisnummer van de buren waar je telefoon lag bedoel je? Dus je moest gokken waar hij lag?
Lekker voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Oeh, je geduld wordt wel op de proef gesteldquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Rockabella het volgende:
Er is een briefje bezorgd, want moest vandaag werken. Ze hebben dus wel een poging gedaan, word nu pas maandag weer geprobeerd en dan ben ik er weer niet!
Ach, gelukkig werk ik elke dag tussen de telefoons, haha!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, je geduld wordt wel op de proef gesteld
Dat moet je aan de andere winnaars vragen, ik heb hem zelf nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ach, gelukkig werk ik elke dag tussen de telefoons, haha!Bevalt 'ie trouwens?!
Wat gek, ik was ook niet thuis maar ze hebben hem gewoon aan de buren gegeven! Supertelefoon trouwens, met héél veel leuke apps en opties!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Rockabella het volgende:
Er is een briefje bezorgd, want moest vandaag werken. Ze hebben dus wel een poging gedaan, word nu pas maandag weer geprobeerd en dan ben ik er weer niet!
Mja, dan moet je goede buren hebben hè.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wat gek, ik was ook niet thuis maar ze hebben hem gewoon aan de buren gegeven! Supertelefoon trouwens, met héél veel leuke apps en opties!
Leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wat gek, ik was ook niet thuis maar ze hebben hem gewoon aan de buren gegeven! Supertelefoon trouwens, met héél veel leuke apps en opties!
Ik kan me ook NIETS bij dat swypen voorstellen hequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet er nog aan wennen hoor, dat typen gaat ook voor geen meter nogSwype hoef ik helemaal niet aan te beginnen
Ik ga me er nog maar even niet aan wagenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kan me ook NIETS bij dat swypen voorstellen heHeb het idee dat je dan allerlei ongewenste letters meesleurt ondertussen. Maar ik heb wat mensen gesproken die het hebben en die er dus wel helemaal lyrisch over zijn, dat het echt goed werkt.
Ik ga je zoekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga me er nog maar even niet aan wagen
Ik kan wel pingen,.
Dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe wel een half uur over mijn berichten,.
Heb je voor het eerst touch screen nu?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe wel een half uur over mijn berichten,.
Daar gaat mijn contactpersoon achteraan heeft ze beloofd, die bonquote:Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb heeeeemmm!Hou zit het eigenlijk met die voucher voor die headphone, die wil ik opzich wel graag hebben. Heb 3 kapotte headphones liggen
. Er moet een kopie van de bon bij? Ik gooi de bon gewoon vandaag op de post, misschien dat het nog lukt
.
Oh, ik heb dat nog nooit gehad. Hoop dan maar dat dat het isquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef senesta het volgende:
Hoor je wel vaker dat ze dat in het begin hebben toch? Volgens mij was het advies altijd om ze helemaal leeg te laten lopen tot je telefoon uit valt en dan steeds ook helemaal weer opladen.
Ja ik heb dat ook over andere telefoons veel gelezen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn telefoon jankte gisteren dat de batterij leeg was en ik hem dus moest opladen. Vanmiddag eraf gehaald met de batterij vol en na één telefoontje net moet hij weer aan de lader omdat de batterij bijna leeg is.
Not cool.
He potver...quote:
woooow ninja replyquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
He potver...
En er wordt niet gestaakt nu toch? Ik ga weer voor je bellen.
Tuurlijk, geen probleem, ik wil gewoon dat jij ook lekker kunt genieten van je nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Buschetta1 het volgende:
[..]
woooow ninja reply
volgens mij staken de pakketjesbezorgers niet
zag er gister nog twee door de straat rijden
en hartelijk dank dat je er achter aan wilt gaan
Ze (mijn contactpersoon betreffende de actie) ging vandaag weer naar Samsung bellen!quote:Op maandag 20 december 2010 16:02 schreef Buschetta1 het volgende:
al iets gehoord?:)
Heb hem namelijk nog steeds niet binnen....
quote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze (mijn contactpersoon betreffende de actie) ging vandaag weer naar Samsung bellen!
Dus ik wacht even haar antwoord af - ze mailt ook wel eens 's avonds omdat ze het zelf ook mega vervelend voor je vindt en er echt keihard achteraan zit - en als ik morgen nog niets weet ga ik weer bellen. We blijven er net zolang achteraan zitten tot je hem hebt en vertrouw me, je krijgt hemIk vind het echt heel erg vervelend voor je.
Wat nou als hij zoek is en dat je hem zelf moet aanschaffen?quote:en vertrouw me, je krijgt hem
Nee hoor, er is me verzekerd dat hij hem krijgt en ik weet hoe die dame zich er onder voelt (heel bezwaard) dus daar gaat ze echt voor zorgen. De andere drie hebben hem toch ook al?quote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
[..]
Wat nou als hij zoek is en dat je hem zelf moet aanschaffen?
quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb toevallig geen Facebook, zou iemand voor mij een foto in deze mozaiek willen maken?
Alvast bedankt !
Done:quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb toevallig geen Facebook, zou iemand voor mij een foto in deze mozaiek willen maken?
Alvast bedankt !
De laatste telefoon is bij ze binnen (moest nabesteld worden) en ... gaat morgen naar je op de post!quote:Op maandag 20 december 2010 16:02 schreef Buschetta1 het volgende:
al iets gehoord?:)
Heb hem namelijk nog steeds niet binnen....
Waar heb je het over? Hoezo 'nog nooit zoiets op een forum gezien?'.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Okey dan! Nog nooit zoiets op een forum gezien!
Weet je zeker dat het adres klopt?
Ik geen secondequote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef Buschetta1 het volgende:
toppie jongens! begon al even te twijfelen
Ik bedoelde dat ik het nog nooit meegemaakt heb dat er zo achteraan gedoken werd!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Hoezo 'nog nooit zoiets op een forum gezien?'.
Ze hadden 1 telefoon te weinig besteld voor alle prijswinnaars (er waren meerdere prijsvragen) en die is nu alsnog binnen en nagezonden. Zo heel vreemd is dat niet, kan gebeuren.
En ja, tuurlijk klopt het adres. Hij was alleen nog niet verzonden? Zowel wij als Samsung hebben ons uiterste best gedaan en gelukkig had de winnaar nog even geduld
Oh gelukkig! Heel veel plezier er mee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef Buschetta1 het volgende:
Hijs binnen(vrijdag al, maar vergeten te melden).
Nog bedankt voor het er achteraan gaan Greys!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |