Lekker voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Oeh, je geduld wordt wel op de proef gesteldquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Rockabella het volgende:
Er is een briefje bezorgd, want moest vandaag werken. Ze hebben dus wel een poging gedaan, word nu pas maandag weer geprobeerd en dan ben ik er weer niet!
Ach, gelukkig werk ik elke dag tussen de telefoons, haha!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, je geduld wordt wel op de proef gesteld
Dat moet je aan de andere winnaars vragen, ik heb hem zelf nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ach, gelukkig werk ik elke dag tussen de telefoons, haha!Bevalt 'ie trouwens?!
Wat gek, ik was ook niet thuis maar ze hebben hem gewoon aan de buren gegeven! Supertelefoon trouwens, met héél veel leuke apps en opties!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Rockabella het volgende:
Er is een briefje bezorgd, want moest vandaag werken. Ze hebben dus wel een poging gedaan, word nu pas maandag weer geprobeerd en dan ben ik er weer niet!
Mja, dan moet je goede buren hebben hè.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wat gek, ik was ook niet thuis maar ze hebben hem gewoon aan de buren gegeven! Supertelefoon trouwens, met héél veel leuke apps en opties!
Leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wat gek, ik was ook niet thuis maar ze hebben hem gewoon aan de buren gegeven! Supertelefoon trouwens, met héél veel leuke apps en opties!
Ik kan me ook NIETS bij dat swypen voorstellen hequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet er nog aan wennen hoor, dat typen gaat ook voor geen meter nogSwype hoef ik helemaal niet aan te beginnen
Ik ga me er nog maar even niet aan wagenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kan me ook NIETS bij dat swypen voorstellen heHeb het idee dat je dan allerlei ongewenste letters meesleurt ondertussen. Maar ik heb wat mensen gesproken die het hebben en die er dus wel helemaal lyrisch over zijn, dat het echt goed werkt.
Ik ga je zoekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga me er nog maar even niet aan wagen
Ik kan wel pingen,.
Dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe wel een half uur over mijn berichten,.
Heb je voor het eerst touch screen nu?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe wel een half uur over mijn berichten,.
Daar gaat mijn contactpersoon achteraan heeft ze beloofd, die bonquote:Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb heeeeemmm!Hou zit het eigenlijk met die voucher voor die headphone, die wil ik opzich wel graag hebben. Heb 3 kapotte headphones liggen
. Er moet een kopie van de bon bij? Ik gooi de bon gewoon vandaag op de post, misschien dat het nog lukt
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |