Nee johquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De actie duurde tot gisteren
Sorry
pff gelukkig maakte me al zorgen, had express nog gekeken tot wanneer de actie liep en daar stond echt de 24ste. gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh
Je mag nog tot en met woensdag inzenden
Dat is bij het bekend maken van de eerste twee winnaars vermeld en ook in de OP aangepast toen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
pff gelukkig maakte me al zorgen, had express nog gekeken tot wanneer de actie liep en daar stond echt de 24ste. gelukkig maar![]()
quote:enne ElisaB:![]()
Ziggy?quote:
Oh coolquote:Op donderdag 25 november 2010 00:23 schreef Greys het volgende:
En stop de klok!
Tombola, die van jou mogen nog hoor, als je met Photobucket zat te klooien, want dat had je inderdaad niet nodigDie twee minuten gaan we niet over piepen.
Morgen laten we de laatste twee winnaars weten!
Ja hoor, die blijft gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh cool
Blijft de applicatie wel bestaan eigenlijk?
Ja, als morgen de laatste twee winnaars bekend zijn (daar gaan ze morgen al naar kijken, dus die krijg ik dan door) en ik daar de adresgegevens van heb, dan gaan ze daarna alle vier tegelijk op de post binnen enkele dagenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Joran-Joran het volgende:
Greys heb je enig idee wanneer Samsung de telefoons opstuurt?
Ik hoop het stiekem, zodat ik meer kans heb.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
Maar de inzendtijd wordt niet een dag verlengd?.
Nee sorry, want die was al verlengdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
Maar de inzendtijd wordt niet een dag verlengd?.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Wegens ziek-zijn van ons contactpersoon komen de laatste twee winnaars morgen in plaats van vandaag. No matter what, zo werd me verzekerdDus nog één dagje extra duimen!
Ghehe zelfde verhaal hierquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef gothic-blackie het volgende:
duim duim duim, nieuwe telefoon kan ik goed gebruiken, oude begeeft het bijna en moet nog een jaar met me abbo
ach win ik m niet dan koop ik wel een prepaid ding met de provider die ik nu heb of zoquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ghehe zelfde verhaal hier![]()
oude is gesloopt door mn dochter, iets met al doende leert men enzoen nu heb k een heule oude gare
*Tromgeroffelquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee winnaars door gekregen!![]()
Ik ga de winnende twee foto's er even bij pakken.....![]()
![]()
![]()
PM je me direct even je naam en adresgegevens alsjeblieft?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef Buschetta1 het volgende:
YEAAH!, had het niet verwacht
. Heb nu nog een nokia 1209 dus dit komt mooi uit. Thanks ook voor de felicitaties:)
Je gaat het zeker merken als ik mijn naam en adres ook pm?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
PM je me direct even je naam en adresgegevens alsjeblieft?
Dan heb ik alle vier de winnaars compleet en kunnen de telefoons binnen enkele dagen verzonden worden!
Werkte wel, trouwens.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem, zodat ik meer kans heb.
Ga ik vanmiddag even voor jullie navragenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Wordt het gewoon met TNT verstuurd?
Same here..quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Joran-Joran het volgende:
Jammer, geen nieuwe telefoon deze week
Het is geen Venus van Gilette, maar een Apollo van Samsung hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, kunnen we de scheermesjes weer opbergen.
Nog niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef Joran-Joran het volgende:
Iemand van de winnaars zijn telefoontje al ontvangen
Ik zal ze straks even PMen of ze hem al hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb nog niets ontvangen hoor, vandaag ook nietEn ik denk dat Rockabella en Buschetta hier wel ff posten als ze hem binnen hebben!
Als in aanvragen worden behandeld tot en met 12 december. Not gonna happen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:28 schreef BrandX het volgende:
nou hup, hollen naar de brievenbus dus
Nou ja, ik hoef ook niet zo nodig, heb de telefoon al gratis en alles.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
ik zou het gewoon opsturen, wie weet nemen ze het (gezien de poststakingen enzulks) gewoon in behandeling. Je weet maar nooit
enige wat je had hoeven doen is een facebook account openen, wat foto's te uppen, wat friends toevoegen (heel eenvoudig via je emailaccount-contacten) en je had zo mee kunnen doen. Max 10 minuten werkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:35 schreef dawg het volgende:
verzin dan een wedstrijd waar iedereen aan mee kan doen zeg.
Pardon?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:35 schreef dawg het volgende:
verzin dan een wedstrijd waar iedereen aan mee kan doen zeg.
oh hier, nog simpeler dus zelfsquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pardon?
Wie konden er niet meedoen dan?
Want je had niet eens zelf facebook nodig, alleen een computer en internet en een foto.
Lijkt me dat iedereen die op FOK! post dat wel heeft?
Voor mensen die zelf geen facebook hadden, die mochten hun foto ook door een ander laten mozaïeken, stond verderop in het topicquote:
Wel heel tof dat jij hem in elk geval vast hebt (terwijl je dacht dat je de laatste zou zijnquote:
Mja. Hij lag ook bij de buren omdat de deur hier te laat open ging, toen vertelde de postbode dat hij al bij de buren lag. Het huisnummer dat ik later doorkreeg klopte niet dus het was nog even een verrassing of ik hem vanmiddag nog zou krijgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel heel tof dat jij hem in elk geval vast hebt (terwijl je dacht dat je de laatste zou zijn![]()
).
Heel veel plezier er mee! En dat van die bon ga ik nog even navragen hoor
Ja. Mijn zusje zei 28 terwijl dat nummer niet in de buurt zit. Ik had ook geen zin om alle buren bij langs te gaan dus ik heb maar even afgewacht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het huisnummer van de buren waar je telefoon lag bedoel je? Dus je moest gokken waar hij lag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |