Nee johquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De actie duurde tot gisteren
Sorry
pff gelukkig maakte me al zorgen, had express nog gekeken tot wanneer de actie liep en daar stond echt de 24ste. gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh
Je mag nog tot en met woensdag inzenden
Dat is bij het bekend maken van de eerste twee winnaars vermeld en ook in de OP aangepast toen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
pff gelukkig maakte me al zorgen, had express nog gekeken tot wanneer de actie liep en daar stond echt de 24ste. gelukkig maar![]()
quote:enne ElisaB:![]()
Ziggy?quote:
Oh coolquote:Op donderdag 25 november 2010 00:23 schreef Greys het volgende:
En stop de klok!
Tombola, die van jou mogen nog hoor, als je met Photobucket zat te klooien, want dat had je inderdaad niet nodigDie twee minuten gaan we niet over piepen.
Morgen laten we de laatste twee winnaars weten!
Ja hoor, die blijft gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh cool
Blijft de applicatie wel bestaan eigenlijk?
Ja, als morgen de laatste twee winnaars bekend zijn (daar gaan ze morgen al naar kijken, dus die krijg ik dan door) en ik daar de adresgegevens van heb, dan gaan ze daarna alle vier tegelijk op de post binnen enkele dagenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Joran-Joran het volgende:
Greys heb je enig idee wanneer Samsung de telefoons opstuurt?
Ik hoop het stiekem, zodat ik meer kans heb.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
Maar de inzendtijd wordt niet een dag verlengd?.
Nee sorry, want die was al verlengdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
Maar de inzendtijd wordt niet een dag verlengd?.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Wegens ziek-zijn van ons contactpersoon komen de laatste twee winnaars morgen in plaats van vandaag. No matter what, zo werd me verzekerdDus nog één dagje extra duimen!
Ghehe zelfde verhaal hierquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef gothic-blackie het volgende:
duim duim duim, nieuwe telefoon kan ik goed gebruiken, oude begeeft het bijna en moet nog een jaar met me abbo
ach win ik m niet dan koop ik wel een prepaid ding met de provider die ik nu heb of zoquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ghehe zelfde verhaal hier![]()
oude is gesloopt door mn dochter, iets met al doende leert men enzoen nu heb k een heule oude gare
*Tromgeroffelquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee winnaars door gekregen!![]()
Ik ga de winnende twee foto's er even bij pakken.....![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |