(sinds ik mijn eigen post (nr.25) niet meer kan editen;quote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef Laviathan het volgende:
Amst<3rdam
[ afbeelding ]
EDIT:
Happy Bunny Sunshine...
[ afbeelding ]
Liever niet, dan is de kans om te winnen groterquote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Niet meer geïnteresseerden in de smartphones?
Dat zal toch zeker wel?
Zeker niet te laat, de actie loopt inderdaad nog een hele week!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht al dat ik te laat was, de applicatie werkt hier eindelijk
Yes sirquote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:
Euh, de mensen die ze al eerder ingestuurd worden blijven een kanshebber?
Super super super!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes sir
Behalve de twee winnaars van nu, doet iedereen gewoon weer mee, plus alle nieuwe inzenders van de komende week. Verdere eventuele vragen graag even per PM, dan houden we het topic verder voor de inzendingen.
Jij ook gefeliciteeeeeerd!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Joran-Joran het volgende:
![]()
![]()
![]()
VET! Bedankt Samsung, en ook gefeliciteerd Rockabella!
![]()
![]()
![]()
Hoe meer facebook vrienden op je account, des te meer herkenbaar word je foto.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Honnes87 het volgende:
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Zal straks ook even een poging wagen, is er ook een bepaald formaat die geleverd moet worden qua grootte? Ik heb net een test gedaan, maar komt er niet echt herkenbaar uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |