Noteer maar dan. Ik weet haar naam alleen niet, dus we moeten haar maar vernoemen naar een SC-chick.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 15:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit lijkt op een verrassing van 120 kilo.
Omdat ik 1 van de 10 niet top10/25 waardig vindquote:
Trace haar gewoon terug.quote:Op maandag 8 november 2010 15:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Noteer maar dan. Ik weet haar naam alleen niet, dus we moeten haar maar vernoemen naar een SC-chick.
Same here babyquote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef reetveter het volgende:
Morgen tentamen en ik heb nog niks gedaan![]()
Ik haal nu net he tplastic van het boek af dus ik ben al op wegquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Same here babyga wat doen dan!
Goede start Succesquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik haal nu net he tplastic van het boek af dus ik ben al op weg
Jij ook. Wat voor vak heb je morgen?quote:Op maandag 8 november 2010 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goede start Succes
Ik ga weer eventjes leren
que?quote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon geen fucking pen meer omdat ik ze allemaal gebruikt heb voor een pijp
Ouwe wijven klerenquote:Op maandag 8 november 2010 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze mensen![]()
![]()
. En dan vooral deze man:
[..]
Met pennen?quote:
Eindelijk kwaliteit.quote:
jouw wereldbeeld is echt helemaal naar de kanker he? 16 vriend.quote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ouwe wijven kleren
Ouwe wijven ring
Ouwe wijven klauwen.
= oud wijf.
wat lol jonge. kom niet haten omdat je eigen pics niet gewaardeerd wordnequote:
Doe even wat research, misschien wil ze aanwezig zijn bij de prijsuitreiking.quote:Op maandag 8 november 2010 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Chris die Nancy woont volgens mij ergens hier in de buurt.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe even wat research, misschien wil ze aanwezig zijn bij de prijsuitreiking.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe even wat research, misschien wil ze aanwezig zijn bij de prijsuitreiking.
De manier waarom haar zij haar wimpers doet vind ik altijd maar matig. Ziet er meteen zo goedkoop/dom uit.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
Dit is wel een schatje.
[ afbeelding ]
Jij altijd godin.quote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
Mag ik mijn mening geven over de top 25?
WATquote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De manier waarom haar zij haar wimpers doet vind ik altijd maar matig. Ziet er meteen zo goedkoop/dom uit.
2de is beter
Jij bent een vrouw, jij hebt geen mening.quote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
Mag ik mijn mening geven over de top 25?
Kun je me uphooken :$.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
En ik gok dat deze wat voor Sky is.
[ afbeelding ]
Nu is het zo .. niet gelijkmatig verspreid :pquote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
hoe moet je je wimpers anders doen?!
C_N en ik zijn gewoon verliefd op Merel1, en Sarah Lou is kk geil.quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sarah lou en Merel1 zijn echt lelijk. Kankerlelijk.
Jouw 2 keuzes zijn allebei lekker.
Deze bitch heeft smaak.quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jouw 2 keuzes zijn allebei lekker.
Deze jongedamequote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh dat is Elske uit Heerenveen, hoe kom je daarop.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
Dit is wel een schatje.
[ afbeelding ]
HOE danquote:Op maandag 8 november 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu is het zo .. niet gelijkmatig verspreid :p
Sarah lou komt van het kamp, kies dan een betere slet.quote:Op maandag 8 november 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
C_N en ik zijn gewoon verliefd op Merel1, en Sarah Lou is kk geil.
Stond bij de gossip girl hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh dat is Elske uit Heerenveen, hoe kom je daarop.
Oke, je hebt gelijk. Dan geldt kanker alleen voor Sarah lou.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, je kunt dit best niet mooi vinden. Maar dit is niet 'kankerlelijk'.
[ afbeelding ]
Mwa, haar haren zijn zo futloos.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, je kunt dit best niet mooi vinden. Maar dit is niet 'kankerlelijk'.
[ afbeelding ]
Gelijkmatig verspreid.quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HOE dan
Wat vind jij dan mooi, lekker dikke klonters op je wimpers?
haha ait. in het echt is ze wel minder mooi. ze heeft een beetje een raar hoofd =$ en ze is te lang voor mij (N)quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mwa, haar haren zijn zo futloos.
Ze heeft een bolle kop en ze doet me denken aan een vriend van mij.quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
tliciouz jij als stijvolle dame kan wel zien dat dit een mooie meisje is toch? Deze jongens snappen het niet zo goed.
[ afbeelding ]
Bij die 2e kun je dat niet eens zien, niggerquote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gelijkmatig verspreid.
Zoals dat meisje op die 2de foto van tli.
bolle kopquote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft een bolle kop en ze doet me denken aan een vriend van mij.
Ik denk dat ze in het echt kanker lelijk is. Webcam foto's maken altijd mooier.quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
tliciouz jij als stijvolle dame kan wel zien dat dit een mooie meisje is toch? Deze jongens snappen het niet zo goed.
[ afbeelding ]
virtuele boks. wij vallen op lieve meisjesquote:
Maar je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij die 2e kun je dat niet eens zien, nigger.
Downie SC.quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar beter dat het een beetje uit elkaar staat zoals zij heeft, dan chicks met dikke klonter wimpers. Toch?quote:Op maandag 8 november 2010 16:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel wat ik bedoel?
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha
Je ziet niet eens iets op die foto. Of geil je alleen op die gelipglosste lipjes?
Ik wil jullie graag allemaal doorverbinden naar; http://www.nifpnet.nl/NIF(...)heobservatiePBC.aspxquote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het echt kanker lelijk is. Webcam foto's maken altijd mooier.
Ja dat wel.quote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar beter dat het een beetje uit elkaar staat zoals zij heeft, dan chicks met dikke klonter wimpers. Toch?
Alles wat jij nog gepost hebt faalde hard, ik weet niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil jullie graag allemaal doorverbinden naar; http://www.nifpnet.nl/NIF(...)heobservatiePBC.aspx
Jullie kunnen dat niet eens, jullie zijn afbrekers, geen opbouwers.quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Allure_ het volgende:
Tli onze top 25 zou echt lekker zijn. Ik denk dat wij wel dezelfde 'smaak' hebben
.
Dat denk ik ook wel ja. En ook wel qua jongens. Hoeveel procent zou zwart zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Allure_ het volgende:
Tli onze top 25 zou echt lekker zijn. Ik denk dat wij wel dezelfde 'smaak' hebben
.
Ach ik weet wie het zegt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Sok. het volgende:
[..]
Alles wat jij nog gepost hebt faalde hard, ik weet niet hoor
Get realquote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie kunnen dat niet eens, jullie zijn afbrekers, geen opbouwers.
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. En ook wel qua jongens. Hoeveel procent zou zwart zijn?
Ah ik heb der leeftijd al gevonden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Die rechter is volgens mij helemaal nog niet zo jong.
Ja en dan het liefst een beetje zo warrig door elkaar.quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Get real.
[..]
Haha. Nee, zo erg is het bij mij nog niet. Wel veel jongens met donker haar
.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Get real.
[..]
Haha. Nee, zo erg is het bij mij nog niet. Wel veel jongens met donker haar
.
Doe es een paar dan.quote:Op maandag 8 november 2010 16:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik post alleen maar leuke meisjes als ik ze post hoor.
Oh, kies mij. Van mij zeggen ze soms dat ik zulu-lippen heb.quote:Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef tliciouz het volgende:
En jongens met wat vollere lippen. Eigenlijk heb ik best een knap ding aan de haak geslagen als ik het zo bekijk.
En die vollere lippen, WAAROM BESCHRIJF JE MIJ?!quote:Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst een beetje zo warrig door elkaar.
Cba om ze op te zoeken.quote:
Oke ik kies jou!quote:Op maandag 8 november 2010 16:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, kies mij. Van mij zeggen ze soms dat ik zulu-lippen heb.
Ludo doet dat niet.quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zitten we niet meer in klb? Kut ludo weer zeker.
nee ook veel te veelquote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat vind je wel mooie wimpers?
Niet meer.quote:Op maandag 8 november 2010 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik kies jou!Wanneer kan ik je ophalen?
Hahaha ok ok.quote:Op maandag 8 november 2010 16:08 schreef Sok. het volgende:
[..]
Cba om ze op te zoeken.
En ik heb geen bevestiging nodig of ze mooi zijn of niet, dat weet ik.
Vriendin. Gisteren toch maar eens officieel gemaakt. Ze is wel 16, maar zo ziet ze er niet uit.quote:
En net moest ik je nog kiezen? Wat is dit?quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vriendin. Gisteren toch maar eens officieel gemaakt. Ze is wel 16, maar zo ziet ze er niet uit.
Kijk maar in S&Gquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef tliciouz het volgende:
Oke Ally nu word het tijd voor jou naaktpics.
Ja maar jij bent de hunk der hunken schat.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voel me trouwens wel thuis in B&H, wat jullie?
Voor de top 25.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En net moest ik je nog kiezen? Wat is dit?
Jij mag er anders ook best zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de hunk der hunken schat.
Oké, dan respecteer ik het.quote:Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar komen alleen vrijgezellen mannen in.
Pm maar.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
T, kun jij beoordelen of het wat is? Ben wel benieuwd wat anderen zeggen eigenlijk.
Gaaast wat boeit de mening van anderen nou?quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
T, kun jij beoordelen of het wat is? Ben wel benieuwd wat anderen zeggen eigenlijk.
(L)quote:
Pardon? De mening van mij ja. Die is echt heel belangrijk.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaaast wat boeit de mening van anderen nou?
Vooral doen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik open de volgende gewoon in B&H hoor, ik werk niet mee aan tease.
Aan mijn tease welquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik open de volgende gewoon in B&H hoor, ik werk niet mee aan tease.
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Helaas kan jij het niet begrijpen, forever alone.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Grapje lieve Ludo, ik wil jou niet missenquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
Kijk als RV nou vrijgezel zou zijn zou hij misschien wel in de top 10 komen. Maar helaas.
Mensen die zich niets aantrekken van wat anderen zeggenquote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pussy, vriend.quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Grapje lieve Ludo, ik wil jou niet missen.
Tijd voor wat meer love hier jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties voor jou Skylark.
Inderdaad, als reacties op dit nummerquote:Op maandag 8 november 2010 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tijd voor wat meer love hier ja.
Ik voel mij niet aangesproken. Ik doe niet mee aan die viespeukerij.quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Maar jongens, hebben jullie hier nu iets van geleerd?
Ik doelde ook niet op jou, hoor. Alhoewel, 16.quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken. Ik doe niet mee aan die viespeukerij.
Nee vertel de levensles nog eens?quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Maar jongens, hebben jullie hier nu iets van geleerd?
quote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Maar even wat conclusies trekken:
Of:
1. Het is slecht gesteld met de mooiheid van het gemiddelde meisjes in nederland
2. Voornamelijk lelijke meisjes posten foto's op hyves
3. De meeste meisjes zijn niet fotogeniek.
waarom zo h2g danquote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Of:
1. Het is slecht gesteld met de mooiheid van het gemiddelde meisjes in nederland
quote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Of:
1. Het is slecht gesteld met de mooiheid van het gemiddelde meisje in nederland
4. Jouw standaard is onrealistisch.quote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Of:
Dude, je hebt 1 chick gehad ofzo. Beter focus je eerst op iets anders dan het afkraken van onbereikbare chicksquote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Of:
Dat jij op mannen valt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee vertel de levensles nog eens?
Vraag maar aan T of ze eruit ziet zoals die baby's die hier langskomen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op jou, hoor. Alhoewel, 16.
Ik hoop dat die PI de waarheid is.quote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Of:
OH SHIT 5 SECONDENquote:
kk leugenaar zonet stond er een andere Bow Wow pokoe. NINJA EDITquote:
YouTube, ik zie het ook al.quote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
Er is helaas iets misgegaan.
Er is een team goed opgeleide techneuten op pad gestuurd om dit probleem op te lossen.![]()
![]()
dat is mijn favoriete omarion song =$quote:
quote:
dunnoquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, Bobby V heeft zo'n nummer achter een piano. Help even.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, Bobby V heeft zo'n nummer achter een piano. Help even.
Omdat ik smaak heb? ok okquote:Op maandag 8 november 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, nu snap ik weer waarom ik dacht dat je een negro was.
de meerderheid wilde hetquote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef Skylark. het volgende:
is het CARNAVAL zet CN NEGERMUZIEK op
Alsof het ergens anders uberhaupt leuk isquote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
Carnaval. Ik ga het dit jaar vieren in Brabant.
hahahahahaha laggequote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben even TVOH aan het kijken. En zo'n vader heeft echt een geniale opmerking.Die kerel heeft zo'n pofzak op zijn hoofd. Die vader zo: 'Zo zingt hij onder de douche ook, daarom hebt die z'n badmuts op.'
tuurlijkquote:
Boh, hoe ver ga je Limburg in?quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof het ergens anders uberhaupt leuk is. Ik moet het in Limburg vieren denk ik
![]()
![]()
.
hahahahaha. "je hebt geluk dat ik je niet kan quoten" hahaquote:Op maandag 8 november 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
Je hebt geluk dat ik je niet kan quoten, wigger.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben even TVOH aan het kijken. En zo'n vader heeft echt een geniale opmerking.Die kerel heeft zo'n pofzak op zijn hoofd. Die vader zo: 'Zo zingt hij onder de douche ook, daarom hebt die z'n badmuts op.'
Weet ik nog niet. Waar ik woon is net Brabant. Was 2 jaar terug in Den Bosch. Is Breda leuk?quote:
Ja waar ik woon is cv ook echt tof. Maar Limburg. Daar heb ik echt niets mee.quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof het ergens anders uberhaupt leuk is. Ik moet het in Limburg vieren denk ik
![]()
![]()
.
Breda, Den Bosch en Tilburg zijn leuk.quote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waar ik woon is net Brabant. Was 2 jaar terug in Den Bosch. Is Breda leuk?
Heel ver. Vaals. En ook nog in Kerkrade of Heerlen denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boh, hoe ver ga je Limburg in?
Ik ga gewoon elke dag naar een andere plek.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Breda, Den Bosch en Tilburg zijn leuk.
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT FUCKEDquote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel ver. Vaals. En ook nog in Kerkrade of Heerlen denk ik. Weert heb ik al gehad, is niet goed bevallen
.
Ik blijf fijn in het midden plakken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel ver. Vaals. En ook nog in Kerkrade of Heerlen denk ik. Weert heb ik al gehad, is niet goed bevallen
.
picsquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef tliciouz het volgende:
En ik trek het grootste sletten pakje aan wat er is.
Ja, Venlo of Roermond zal het voor mij ook wel worden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT FUCKED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens Maastricht![]()
of Venlo XD.
Ik wil helemaal niet in Limburg komen. Ik heb nog even de tijd om te bedenken of ik me gewoon ziek zal melden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT FUCKED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens Maastricht![]()
of Venlo XD.
Ik moet het nog halen.quote:
Volgens mij woon jij echt in Thorn of Kelpen ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik blijf fijn in het midden plakken.
Kersenvloaiquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in Limburg komen. Ik heb nog even de tijd om te bedenken of ik me gewoon ziek zal melden.
Echt he. Zuiderlingenquote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kijk al die mensen warmlopen voor Carnaval dan.
Als hun Carnaval vieren zit ik in de club te chillen op Hiphop en House.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Zuiderlingen![]()
. De tyfus.
Nee, nog een stukje naar boven.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij echt in Thorn of Kelpen ofzo.
Met Q-day is de koningin wel in MIJN town dus kom niet hatenquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in Limburg komen. Ik heb nog even de tijd om te bedenken of ik me gewoon ziek zal melden.
Wat ligt daar? Horn? Baexem?quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, nog een stukje naar boven.
Nou nou poe poequote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met Q-day is de koningin wel in MIJN town dus kom niet haten.
Ally waarom niet bij Carnaval naar Damsco gaan. Meet met Otis, Laki, Chris en ikquote:
Daar is iedereen altijd verkleed en geschminkt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ally waarom niet bij Carnaval naar Damsco gaan. Meet met Otis, Laki, Chris en ik?
Nee, dan moet ik kiezen. Kan ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ally waarom niet bij Carnaval naar Damsco gaan. Meet met Otis, Laki, Chris en ik?
Inderdaad, carnaval in Brabant is ook niet leuk en gezellig.quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Amsterdam op een normale donderdag, vrijdag of zaterdag is zes keer zo leuk als een heel weekend carnaval in Brabant.
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Amsterdam op een normale donderdag, vrijdag of zaterdag is zes keer zo leuk als een heel weekend carnaval in Brabant.
Draaien ze daar ook Starkoo dan.quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Hier wel iig.quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Draaien ze daar ook Starkoo dan.
Mensen uit de Randstad die carnaval komen verneuken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was vorige keer met carnaval in Brabant.
?quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Serieus Otis ik zou geen oog meer dichtdoen.
Ik heb het naar een nieuw level getild.quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen uit de Randstad die carnaval komen verneuken.
Dus CN mag het daar wel vieren, maar Otis niet.quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen uit de Randstad die carnaval komen verneuken.
Ik vind het jammer dat je de consequenties van je racistische gedrag op mij probeert af te schuivenquote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Serieus Otis ik zou geen oog meer dichtdoen.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef Potloodvis het volgende:
Loup naor d'n tap toe Lei. Nim wat te zoepe mei.
Sowiesoquote:Op maandag 8 november 2010 16:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Otis vind je die chick van Mijn Baby ook kankerlief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |