Betere internet connectie? Dunnoquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:36 schreef Flexo het volgende:
Hoe kan het dat iedereen al speelt? die van mij download met 850 kb/s en hij zit nog op 37%
Overbelasting? Zal wel verbeteren...quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Idem dito hier. 2 vrienden hebben het spel net gehaald en 1 daarvan speelt hem nu MP en de ander SP.
MP schijnt laggy te zijn, performance wise, niet latency. Maar dat zal ook wel per kast verschillen uiteraard.
edit: uhh het is al laatquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:40 schreef Flexo het volgende:
Ik ga slapen volgens mij is hij over 3 uur pas een keer klaar pff
Hm, ik zit te denken hoe dat met MW2 zat bij mij. Code moet je natuurlijk wel invullen om het te koppelen aan je steam, maar als je de DVD-Rom in je DVD-Drive hebt zitten dan zou hij hem toch moeten aflezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:47 schreef Flexo het volgende:
jup maar ik moest die code bij steam invullen en nu download hij van steam
Nope. Hoewel ik bij een clan zit en dus altijd een mp-server op kan, ga ik de SP zeker spelen. Ik vond de SP van CoD4 een van de beste die ik ooit heb gespeeld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:32 schreef Marurk het volgende:
Jullie spelen zeker allemaal alleen MP?
Zal het als ik thuis ben even op Steam zetten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:02 schreef Bootje84 het volgende:
173.199.110.61:3074
Dit is het IP-adres van mijn server.
in de OP bedoel jequote:Op dinsdag 9 november 2010 08:50 schreef AMD-XP het volgende:
Heb gisteravond ook maar een Server besteld.
18 player's Ranked.
ip volgt uiteraad, misschien handig om alle servers in de TS te zetten?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:50 schreef AMD-XP het volgende:
Heb gisteravond ook maar een Server besteld.
18 player's Ranked.
ip volgt uiteraad, misschien handig om alle servers in de OP te zetten?
TopicStart of OpeningsPost is hetzelfde...quote:
TS is topicstarter (op FOK! dan)quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
TopicStart of OpeningsPost is hetzelfde...
Schijnt over het algemeen niet goed te lopen. Veel FPS lag e.d. Wees maar blij dat je niet kan spelen, scheelt een hoop frustratiequote:Op dinsdag 9 november 2010 09:09 schreef Marurk het volgende:
Nog 50 minuutjes!![]()
![]()
Wel pas tegen het einde van de middag voor het eerst spelen.
tis een algemeen probleem. zijn zat youtube filmpjes van mensen die er net zoals jou last van hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef Catch_me het volgende:
Ey matties wat is er met deze lag. De servers laggen en me spel loopt soms tussen de 2-6 seconde vast. Waarom krijgt de pc altijd de kut port???
denk dat er nog problemen zijn met steam, wat te lezen is op de forums van Steam zelf..quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:41 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen is hier al aan het spelen? Of is het nog niet opgelost met steam etc?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Dibble het volgende:
Hij is SP en Mp tegelijkertijd aan het downloaden. Zou het wat uitmaken als ik SP uitzet?
Ja dan kun je de sp niet spelen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Dibble het volgende:
Hij is SP en Mp tegelijkertijd aan het downloaden. Zou het wat uitmaken als ik SP uitzet?
Meer pc probleem dan game probleem denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef Verbal het volgende:
Ik stop ermee. Fatale errors, initializing errors, contact met server weg en zelfs in single player klapt hij eruit en start de compu vanzelf op
Ik wacht wel op de patch.
V.
Denk dat het aan de combinatie ligt dat steam nogal overbelast is doordat iedereen cod nu installeert en download en dat er iets mis is met wat ingame codequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Meer pc probleem dan game probleem denk ik
een auto herstart van je computer duidt meer op hardware problemen dan ingame problemenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk dat het aan de combinatie ligt dat steam nogal overbelast is doordat iedereen cod nu installeert en download en dat er iets mis is met wat ingame code
Is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Catch_me het volgende:
Zucht, weer een kat in de zak gekocht. Had moeten weten dat treyarch lekker makkelijk wegkomt met een slappe port voor de pc aangezien iedereen, inclusief ik verblind was door de hype.
Ik ga er zo mee terug naar de mediamarkt iig. Of mijn code nu gebruikt is of niet, dit is (voor de PC) gewoon een wanproduct dat niet werkt.quote:
idd, dit dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef willemwaus het volgende:
Trekt je pc het wel of zijn het alleen maar connection errors?
ik heb er 1 gereserveerd liggen + TNT is al sinds 11:14 naar me onderwegquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef Zolcon het volgende:
Pre-orderen is altijd een slechte keuze achteraf.
In de winkel liggen er altijd wel genoeg, zeker als er meerdere winkels zijn die het verkopen in een gebied. En je kunt dan zelf bepalen wanneer je hem hebt. Dan kan je hem nu al hebben en hoef je niet te wachten op de post of eventuele vertragingen daarmee.
Dus:
Niet pre-orderen. Gewoon kopen in de winkel is makkelijker. Je kunt wel altijd reserveren
Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef Zolcon het volgende:
Dus:
Niet pre-orderen. Gewoon kopen in de winkel is makkelijker. Je kunt wel altijd reserveren
mits ie past in je busquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...
Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb er 1 gereserveerd liggen + TNT is al sinds 11:14 naar me onderweg
Ja dat kan natuurlijk wel, maar als je de hele dag thuis bent en zit te wachten op de TNT dan kun je beter gewoon naar de winkel gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...
De normale post komt meestal 's ochtends. Pakketpost daarentegen heb ik wel eens om 7 uur 's avonds mogen ontvangen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.
Officieel heeft de postbode tot 5 uur om te bezorgen. Als iemand dan bijvoorbeeld 2 of zelfs 3 wijken heeft dan is diegene best even bezig. Vanaf 11 uur ongeveer gaan de eerste postbodes hun wijk lopen dus vaak ben je als postbode tussen 2 en 4 klaar. Hoewel het heel erg kan verschillen natuurlijk (reclame folders of eventuele storingen)quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
De normale post komt meestal 's ochtends. Pakketpost daarentegen heb ik wel eens om 7 uur 's avonds mogen ontvangen.
nee hoor, ik heb een T&T nummer, de looptnt'er is al geweest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.
held!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Marurk het volgende:
Vanochtend kwam er echt zo'n freak binnenlopen, heel gehaast en het eerste wat ik dacht was ''die gaat Black Ops'' kopen.En jawel hij stormde meteen naar de game-afdeling en een minuut later stond ie met z'n spel bij de kassa!
Jij dacht "die gaat Black Ops" ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Marurk het volgende:
Vanochtend kwam er echt zo'n freak binnenlopen, heel gehaast en het eerste wat ik dacht was ''die gaat Black Ops'' kopen.En jawel hij stormde meteen naar de game-afdeling en een minuut later stond ie met z'n spel bij de kassa!
Oh ok. Dat ligt natuurlijk aan het bedrijf. FRS en Bol.com doen alles namelijk zon beetje via de gewone post.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb een T&T nummer, de looptnt'er is al geweest.
ik haat jou zo veel recht nuquote:
gast, das over anderhalve week..quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef Che_ het volgende:
Jullie weten dat TNT vandaag stakingen heeft?????
vanaf dvd welquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef genakt het volgende:
is het niet mogelijk om gewoon via de cd te installeren ofzo ?
Ik denk dat je dezelfde truck als MW2 moet gebruiken..quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef genakt het volgende:
is het niet mogelijk om gewoon via de cd te installeren ofzo ?
welke truck?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dezelfde truck als MW2 moet gebruiken..
Nooit van een winterjas gehoord?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef genakt het volgende:
ik koop hem dalijk wel via steam het is veels te koud om naar de winkels te gaan
is het winter dan ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nooit van een winterjas gehoord?![]()
Zie hier meteen het nadeel van servers, waarschijnlijk werd je gekicked omdat je te goed was...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef Dibble het volgende:
Wel kut dat ik net gekicked ben uit een server ( zou nie weten waarom) toen ik net een Attack helicopter kreeg.
EENS!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef Deimos000 het volgende:
best gek dat je via Steam nog gewoon 59.99 euro betaald. Je krijgt dan niet eens een boekje, handleiding of doosje..![]()
Dikke fail van steam lijkt me??
Wordt eens wakker lieve modquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef murp het volgende:
Wat zijn jullie steam namen dan? Of is er al een steam cod group?
Hoe je het spel kon installeren vanaf de DVD ipv downloaden..quote:
steamID: jordyb1986quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef murp het volgende:
Wat zijn jullie steam namen dan? Of is er al een steam cod group?
Je staat erbijquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
steamID: jordyb1986
tevens lid van FOK steam group
Acceptedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |