abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88509528
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef willemwaus het volgende:
Trekt je pc het wel of zijn het alleen maar connection errors?
idd, dit dus :)

Zeker omdat je met steam moet connecte (wat sowieso irritant is) ben je gewoon afhankelijk van die verbinding.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_88509638
maar als je MW2 MP goed kan spelen moet je Black Ops toch ook goed kunnen doen, niet? Qua verbindingsvereisten zit daar niet zoveel verschil in volgens mij...
pi_88509769
Servers van Steam liggen gewoon op hun knieën. Komt vanzelf goed mensen!
pi_88509972
kom maar tnt, kom maar....
poelepoelepoelepoele :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_88510075
Pre-orderen is altijd een slechte keuze achteraf.
In de winkel liggen er altijd wel genoeg, zeker als er meerdere winkels zijn die het verkopen in een gebied. En je kunt dan zelf bepalen wanneer je hem hebt. Dan kan je hem nu al hebben en hoef je niet te wachten op de post of eventuele vertragingen daarmee.

Dus:
Niet pre-orderen. Gewoon kopen in de winkel is makkelijker. Je kunt wel altijd reserveren
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:10:30 #256
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_88510096
Zit te wachten op de release van de onderwereld. :)
pi_88510144
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef Zolcon het volgende:
Pre-orderen is altijd een slechte keuze achteraf.
In de winkel liggen er altijd wel genoeg, zeker als er meerdere winkels zijn die het verkopen in een gebied. En je kunt dan zelf bepalen wanneer je hem hebt. Dan kan je hem nu al hebben en hoef je niet te wachten op de post of eventuele vertragingen daarmee.

Dus:
Niet pre-orderen. Gewoon kopen in de winkel is makkelijker. Je kunt wel altijd reserveren
ik heb er 1 gereserveerd liggen + TNT is al sinds 11:14 naar me onderweg :P
pi_88510174
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef Zolcon het volgende:

Dus:
Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...
pi_88510201
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Udigo het volgende:

[..]

Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...
mits ie past in je bus :{w
pi_88510341
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik heb er 1 gereserveerd liggen + TNT is al sinds 11:14 naar me onderweg :P
Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88510368
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Udigo het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk wel, maar als je de hele dag thuis bent en zit te wachten op de TNT dan kun je beter gewoon naar de winkel gaan :)
pi_88510449
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.
De normale post komt meestal 's ochtends. Pakketpost daarentegen heb ik wel eens om 7 uur 's avonds mogen ontvangen.
pi_88510463
En Mediamarkt is hier zowat elke dag tot 21.00 uur open, dus zelfs de werkende mens zou ergens tijd moeten hebben om langs te gaan. :P en ik hoefde maar 44 euro te betalen :P
pi_88510720
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:

[..]

De normale post komt meestal 's ochtends. Pakketpost daarentegen heb ik wel eens om 7 uur 's avonds mogen ontvangen.
Officieel heeft de postbode tot 5 uur om te bezorgen. Als iemand dan bijvoorbeeld 2 of zelfs 3 wijken heeft dan is diegene best even bezig. Vanaf 11 uur ongeveer gaan de eerste postbodes hun wijk lopen dus vaak ben je als postbode tussen 2 en 4 klaar. Hoewel het heel erg kan verschillen natuurlijk (reclame folders of eventuele storingen)

Nu zal ik weer over de game praten.
Niet gekocht en ga ik ook niet kopen. Ik speel MW2 ooit nog wel eens een keertje.
pi_88510828
bij ons komt de post altijd rond 1 uur :D
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil
pi_88510869
Vanochtend kwam er echt zo'n freak binnenlopen, heel gehaast en het eerste wat ik dacht was ''die gaat Black Ops'' kopen. :') En jawel hij stormde meteen naar de game-afdeling en een minuut later stond ie met z'n spel bij de kassa! :D
pi_88510909
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef Zolcon het volgende:

[..]

nee hoor, ik heb een T&T nummer, de looptnt'er is al geweest.
pi_88510938
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Marurk het volgende:
Vanochtend kwam er echt zo'n freak binnenlopen, heel gehaast en het eerste wat ik dacht was ''die gaat Black Ops'' kopen. :') En jawel hij stormde meteen naar de game-afdeling en een minuut later stond ie met z'n spel bij de kassa! :D
held! :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:35:06 #269
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88511013
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Marurk het volgende:
Jij dacht "die gaat Black Ops" ?
AFC AJAX
  Forum Admin dinsdag 9 november 2010 @ 12:38:48 #270
58651 crew  murp
murp
pi_88511246
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef msnk het volgende:

[..]

Jij dacht "die gaat Black Ops" ?
Nee, hij dacht: "Die gaat Black Ops kopen".

Zever.
pi_88511296
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef FUFR het volgende:

[..]

nee hoor, ik heb een T&T nummer, de looptnt'er is al geweest.
Oh ok. Dat ligt natuurlijk aan het bedrijf. FRS en Bol.com doen alles namelijk zon beetje via de gewone post.
pi_88511325
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:38 schreef murp het volgende:
Ik heb m al binnen *O*
ik haat jou zo veel recht nu :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:46:52 #274
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_88511467
ZO, net even gespeeld. Lag valt wel mee. Ik denk dat er ergens in de engine een leak zit en de servers nog niet op orde zijn. Verder erg toffe game.

Wel kut dat ik net gekicked ben uit een server ( zou nie weten waarom) toen ik net een Attack helicopter kreeg.
*Hosselcopter*
pi_88511482
nooit meer pre-orderen, gewoon met korting in de winkel kopen en dan dus het spel eerder (en goedkoper) kunnen spelen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')