idd, dit dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef willemwaus het volgende:
Trekt je pc het wel of zijn het alleen maar connection errors?
ik heb er 1 gereserveerd liggen + TNT is al sinds 11:14 naar me onderwegquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef Zolcon het volgende:
Pre-orderen is altijd een slechte keuze achteraf.
In de winkel liggen er altijd wel genoeg, zeker als er meerdere winkels zijn die het verkopen in een gebied. En je kunt dan zelf bepalen wanneer je hem hebt. Dan kan je hem nu al hebben en hoef je niet te wachten op de post of eventuele vertragingen daarmee.
Dus:
Niet pre-orderen. Gewoon kopen in de winkel is makkelijker. Je kunt wel altijd reserveren
Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef Zolcon het volgende:
Dus:
Niet pre-orderen. Gewoon kopen in de winkel is makkelijker. Je kunt wel altijd reserveren
mits ie past in je busquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...
Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb er 1 gereserveerd liggen + TNT is al sinds 11:14 naar me onderweg
Ja dat kan natuurlijk wel, maar als je de hele dag thuis bent en zit te wachten op de TNT dan kun je beter gewoon naar de winkel gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Udigo het volgende:
[..]
Ja of je moet gewoon 5 dagen in de week werken en kan dus niet overdag naar de winkel... Dan heb ik ehm liever gewoon vanavond bij thuiskomst op de mat liggen...
De normale post komt meestal 's ochtends. Pakketpost daarentegen heb ik wel eens om 7 uur 's avonds mogen ontvangen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.
Officieel heeft de postbode tot 5 uur om te bezorgen. Als iemand dan bijvoorbeeld 2 of zelfs 3 wijken heeft dan is diegene best even bezig. Vanaf 11 uur ongeveer gaan de eerste postbodes hun wijk lopen dus vaak ben je als postbode tussen 2 en 4 klaar. Hoewel het heel erg kan verschillen natuurlijk (reclame folders of eventuele storingen)quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
De normale post komt meestal 's ochtends. Pakketpost daarentegen heb ik wel eens om 7 uur 's avonds mogen ontvangen.
nee hoor, ik heb een T&T nummer, de looptnt'er is al geweest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kan tot wel 5 uur duren. Ligt eraan hoe druk de postbode het heeft. TNT ontslaat iedereen dus steeds minder mensen doen hetzelfde werk. Dus het kan langer duren. Normale versie gaat namelijk via de gewone postbode waarschijnlijk.
held!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Marurk het volgende:
Vanochtend kwam er echt zo'n freak binnenlopen, heel gehaast en het eerste wat ik dacht was ''die gaat Black Ops'' kopen.En jawel hij stormde meteen naar de game-afdeling en een minuut later stond ie met z'n spel bij de kassa!
Jij dacht "die gaat Black Ops" ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Marurk het volgende:
Vanochtend kwam er echt zo'n freak binnenlopen, heel gehaast en het eerste wat ik dacht was ''die gaat Black Ops'' kopen.En jawel hij stormde meteen naar de game-afdeling en een minuut later stond ie met z'n spel bij de kassa!
Oh ok. Dat ligt natuurlijk aan het bedrijf. FRS en Bol.com doen alles namelijk zon beetje via de gewone post.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb een T&T nummer, de looptnt'er is al geweest.
ik haat jou zo veel recht nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |