gast, das over anderhalve week..quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef Che_ het volgende:
Jullie weten dat TNT vandaag stakingen heeft?????
vanaf dvd welquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef genakt het volgende:
is het niet mogelijk om gewoon via de cd te installeren ofzo ?
Ik denk dat je dezelfde truck als MW2 moet gebruiken..quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef genakt het volgende:
is het niet mogelijk om gewoon via de cd te installeren ofzo ?
welke truck?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dezelfde truck als MW2 moet gebruiken..
Nooit van een winterjas gehoord?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef genakt het volgende:
ik koop hem dalijk wel via steam het is veels te koud om naar de winkels te gaan
is het winter dan ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nooit van een winterjas gehoord?![]()
Zie hier meteen het nadeel van servers, waarschijnlijk werd je gekicked omdat je te goed was...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef Dibble het volgende:
Wel kut dat ik net gekicked ben uit een server ( zou nie weten waarom) toen ik net een Attack helicopter kreeg.
EENS!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef Deimos000 het volgende:
best gek dat je via Steam nog gewoon 59.99 euro betaald. Je krijgt dan niet eens een boekje, handleiding of doosje..![]()
Dikke fail van steam lijkt me??
Wordt eens wakker lieve modquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef murp het volgende:
Wat zijn jullie steam namen dan? Of is er al een steam cod group?
Hoe je het spel kon installeren vanaf de DVD ipv downloaden..quote:
steamID: jordyb1986quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef murp het volgende:
Wat zijn jullie steam namen dan? Of is er al een steam cod group?
Je staat erbijquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
steamID: jordyb1986
tevens lid van FOK steam group
Acceptedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |