9 november 2010? klopt toch als een bus?quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Marurk het volgende:
WTF is dit nu (popup van Steam):
[ afbeelding ]
Net op de Steam forums gekeken en het lijkt erop dat het acht uur morgenochtend wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Bootje84 het volgende:
ff een belangrijke vraag. De mensen die vannacht de game gaan halen kunnen, lijkt mij, gelijk gaan spelen. Betekent dat dat de mensen die het via steam kopen ook kunnen spelen..?
Wat is dan de meerwaarde van een midnight event? Een dikke E-peen? Kijk mij, ik heb een nutteloze DVD gehaald om 12 uur in de nacht?quote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Net op de Steam forums gekeken en het lijkt erop dat het acht uur morgenochtend wordt.
Hoe dan ook loopt het spel via Steam, dus iedereen kan pas spelen als het via Steam opengaat... ook degenen die hem op een schijfje halen om middernacht.
V.
Haha we hadden toen nog een lan met een parallele kabel of p2p inbellen met de modem.quote:
Ik heb hem rond de middaguur besteld bij Bol. Status: wordt verwerktquote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik krijg net een mailtje van bol.com dat hij is verzonden.... morgen na het werk lekker even een paar uurtjes spelen.
Wolfenstein/ Enemy Territory is nog steeds de beste game ooit gemaakt. Niets zal daar ooit overheen gaanquote:Op maandag 8 november 2010 20:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met die instelling hoef je inderdaad na Doom en Wolfenstein niets anders meer.
Snap best dat mensen dat zo zien, maar voor mij is er genoeg vooruitgang
Maakt toch niks uit? Gewoon de gene die je het meeste gebruiktquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef murp het volgende:
ik heb per ongeluk 2 steam accounts, dus geen idee op welke ik deze moet neer zetten
Nou, ik denk dat heel wat mensen dat van plan zijn en dus zal er een server overload zijn waardoor het super lang duurt om 'em binnen te krijgen. Dus het is niet aan te raden.quote:Op maandag 8 november 2010 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Weten jullie dit... als ik via steam het spel koop kan ik hem dan al om 00:00 downloaden?
Ik kan dus net zo goed naar de plaatselijke free-record shop rijden zo.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat heel wat mensen dat van plan zijn en dus zal er een server overload zijn waardoor het super lang duurt om 'em binnen te krijgen. Dus het is niet aan te raden.
Zag ik ook op tweakers, maar hoe.quote:Op maandag 8 november 2010 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Iemand op Steam kan 'm al spelen.
[ afbeelding ]
Je kon de afgelopen dagen al preloaden. Het spel staat bij mij al op de harddisk.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat heel wat mensen dat van plan zijn en dus zal er een server overload zijn waardoor het super lang duurt om 'em binnen te krijgen. Dus het is niet aan te raden.
Je kan hem al pre-downloaden op steam zodra je het spel koopt hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
waar op de site kun je dat zien?quote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef mr-green het volgende:
Hij is ook te koop bij diverse BP stations vanaf 00.01 (zie website voor meer info)
Oh right okquote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Je kan hem al pre-downloaden op steam zodra je het spel koopt hoor.
Ik heb 'm al 2 uur binnen dus hij staat op scherp zodra de lock er af is.
Wat de data capaciteit betreft denk ik dat je Steam vandaag de dag niet moet onderschatten.
Het is in ieder geval niet zo dat iedereen precies tegelijk die 6gb binnen gaat halen.
*edit
En Verbal was me voor.
Mja laten we het er op houden dat ongeduldigheid onnodig geld kost.quote:Op maandag 8 november 2010 23:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Oh right ok
Nouja eh, leef je uit dan zou ik zeggen. Maar op Steam is die wel duur toch? Op gamesshopper is ie maar 45 piek incl verzendkosten.
Hoe heb je hem unlocked gekregen? Bij mij staat nog steeds 8 uur?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige die chat als ik net een spel heb gekocht.
Ik ook eigenlijk maar ik denk dat ik lekker thuis blijf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Om 1 uur ben ik uit van school, dan race ik naar Intertoys toe om hem om te halen
Weet ik veelquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:12 schreef Cassero het volgende:
[..]
Hoe heb je hem unlocked gekregen? Bij mij staat nog steeds 8 uur?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:06 schreef Silv het volgende:
Zal ik hem kopen of niet.
Zulks een dilemma.
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:19 schreef Cassero het volgende:
Echt de laatste keer dat ik het via Steam zelf pre-order. Altijd alleen maar gezeik. Hoe kun je een potentieel interessante mogelijkheid tot pre-orderen om zeep helpen.
Spel al betaald, al meer dan een week gepre-load..en nu zou ik (en alle andere gamers die gepreload hebben via Steam) nog een uur of 8 moeten wachten, tot de unlock. Wat een totale fuckup is dat. Lekker motiverend om voortaan via Steam zaken te doenquote:
Het is niet zuiver van Steam dat ze dit niet duidelijk communiceren. Punt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:30 schreef Dibble het volgende:
Ik zie hier heel veel mensen kankeren op Steam maar zijn zijn degenen die het alleen maar uitvoeren. Activi$ion geeft de toestemmingen enz. Blame hun dat ze PC gamers achterstellen.
Sterker nog, als je de preload aanklikt krijg je de melding dat hij meteen vanaf de release te starten isquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is niet zuiver van Steam dat ze dit niet duidelijk communiceren. Punt.
V.
hihi ik 27 ik heb net gelogen ik kan helemaal nog niet spelen.quote:
Zet eens je download servers eens op Duitsland Dusseldorf of Frankfurt. Er staan daar betere en snellere servers.quote:
Op de steam forums gonst het van de geruchten dat winkel retail versies wel online kunnen maar het is natuurlijk prachtig trolling materiaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hihi ik 27 ik heb net gelogen ik kan helemaal nog niet spelen.
Wisten jullie trouwens van clan tags etc op je geweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt toch pas vanaf 8 uur spelen, dus ga maar gewoon slapen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:19 schreef Flexo het volgende:
28% ik word gekSlapen en morgen spelen of wachten en de hele nacht spelen?
Idem dito hier. 2 vrienden hebben het spel net gehaald en 1 daarvan speelt hem nu MP en de ander SP.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:32 schreef Flexo het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1570637
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |