Zag ik ook op tweakers, maar hoe.quote:Op maandag 8 november 2010 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Iemand op Steam kan 'm al spelen.
[ afbeelding ]
Je kon de afgelopen dagen al preloaden. Het spel staat bij mij al op de harddisk.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat heel wat mensen dat van plan zijn en dus zal er een server overload zijn waardoor het super lang duurt om 'em binnen te krijgen. Dus het is niet aan te raden.
Je kan hem al pre-downloaden op steam zodra je het spel koopt hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat heel wat mensen dat van plan zijn en dus zal er een server overload zijn waardoor het super lang duurt om 'em binnen te krijgen. Dus het is niet aan te raden.
waar op de site kun je dat zien?quote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef mr-green het volgende:
Hij is ook te koop bij diverse BP stations vanaf 00.01 (zie website voor meer info)
Oh right okquote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Je kan hem al pre-downloaden op steam zodra je het spel koopt hoor.
Ik heb 'm al 2 uur binnen dus hij staat op scherp zodra de lock er af is.
Wat de data capaciteit betreft denk ik dat je Steam vandaag de dag niet moet onderschatten.
Het is in ieder geval niet zo dat iedereen precies tegelijk die 6gb binnen gaat halen.
*edit
En Verbal was me voor.
Mja laten we het er op houden dat ongeduldigheid onnodig geld kost.quote:Op maandag 8 november 2010 23:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Oh right ok
Nouja eh, leef je uit dan zou ik zeggen. Maar op Steam is die wel duur toch? Op gamesshopper is ie maar 45 piek incl verzendkosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |