Hij speelt nu de zombie-mode. Valve heeft net officieel statement gemaakt dat de retail versie in de regio australie/nieuw zeeland al unlocked is.quote:Op maandag 8 november 2010 12:57 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
lijkt me stug aangezien steam pas morgen unlocked :S
2 players onlinequote:
Bootje, heb je al een ip naar je servert? Als jij het er mee eens ben zet ik dan een link naar de server op de steamgroup-page!quote:
Snap ik ook niet. was net zo gezellig met de console boy's xDquote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef Roces18 het volgende:
waarom hebben jullie het opgebroken, ik mis jullie nu al
Erg he dat jij een halve dag langer moet wachten?quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef Cassero het volgende:
[..]
Hij speelt nu de zombie-mode. Valve heeft net officieel statement gemaakt dat de retail versie in de regio australie/nieuw zeeland al unlocked is.
Nee, toen had je hem niet. Leugenaar.quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Che_ het volgende:
Had em al 2weken terug. Wel leuk gaat over koude oorlog maar die zombies maken het veel minder. Jammer.
Waarom zijn dit soort aanbiedingen alleen in de Randstad.quote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef AMD-XP het volgende:
MM Rotterdam Centrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom nou weer alleen in Rotterdamquote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef AMD-XP het volgende:
MM Rotterdam Centrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
<< MODBREAK>>
Dat spoileren mag best wat minder. Kom op zeg, doe eens niet zo kinderachtig. Mensen die het wel netjes legaal willen spelen kunnen nog niet weten hoe en wat er in de game is, dus gun hen ook wat lol door het spel te ontdekken.
Grow up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |