gastquote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef Che_ het volgende:
Alright my bad
Dacht dat ze al aan het spelen waren
Falerquote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef Che_ het volgende:
Alright my bad
Dacht dat ze al aan het spelen waren
Gastheer, we leven byna in 2011. Release data bestaan alleen nog voor in de boekhouding. Verder zegt het helemaal niks.quote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
gasthet spel komt pas morgen uit
En nu ontopic.
Een spel als CoD hoor je eigenlijk op een PC te spelen, met een console is gewoon k*t (vind ik).quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef Vengerr het volgende:
Hmm het gaat er denk ik op neer komen dat ik 2 versies ga kopen.
Vier vrienden gaan de PS3 versie spelen en drie anderen gaat de pc versie spelen.
Mijn voorkeur gaat sterk uit naar PC maar van de Playstation gasten weet ik zeker dat ze het over een jaar nog spelen terwijl de pc groep na een maandje of 2 a 3 wel afhaakt.
Ik lijk wel gek dat ik 2 verschillende accounts ga levelen en me enorm ga frustreren als ik mijn geliefde muis/toetsenbord weer moet omruilen voor een gamepad.
Erg zuur als je tussen 2 kampen in zit.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gastheer, we leven byna in 2011. Release data bestaan alleen nog voor in de boekhouding. Verder zegt het helemaal niks.
Wat een ontzettend domme opmerkingquote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gastheer, we leven byna in 2011. Release data bestaan alleen nog voor in de boekhouding. Verder zegt het helemaal niks.
Same here!quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef Vengerr het volgende:
Hmm het gaat er denk ik op neer komen dat ik 2 versies ga kopen.
Vier vrienden gaan de PS3 versie spelen en drie anderen gaat de pc versie spelen.
Mijn voorkeur gaat sterk uit naar PC maar van de Playstation gasten weet ik zeker dat ze het over een jaar nog spelen terwijl de pc groep na een maandje of 2 a 3 wel afhaakt.
Ik lijk wel gek dat ik 2 verschillende accounts ga levelen en me enorm ga frustreren als ik mijn geliefde muis/toetsenbord weer moet omruilen voor een gamepad.
Erg zuur als je tussen 2 kampen in zit.
Ja zo ervaar ik het ook.quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Een spel als CoD hoor je eigenlijk op een PC te spelen, met een console is gewoon k*t (vind ik).
Anderzijds heb je na een tijdje wel van die irritante hackers op de PC-versie... Maar omdat er weer dedicated servers zijn, is dit probleem minder dan bij MW2.
Ik dacht al ik zal vast niet de enige zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Same here!Haal ze morgen beide op.....
Wat noem jij illegaal tegenwoordig. Benzine die je in je auto gooit is voor 90% illegaal verkregen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
dat jij nou je spellen illegaal binnenhaalt
Dus jij bent al een grote man?quote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
....... Als je in de grote mannen wereld komt zal je het allemaal wel begrijpen.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat noem jij illegaal tegenwoordig. Benzine die je in je auto gooit is voor 90% illegaal verkregen.
Desalniettemin wordt er voor 'illegale" spellen ook betaald. Ging my ff erom dat release date voor gamers zoals jou bedoeld zyn zodat ze hun schoenen kunnen zetten voor Sinterklaas. Als je in de grote mannen wereld komt zal je het allemaal wel begrijpen.
Als ik er naar google kom ik steeds max 18 op een ranked server en max 24 op een unranked server tegen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef Captainp00face het volgende:
Wacht even, er kunnen maar 12 spelers in een server?!
Probeer is IJ, misschien dat je dan wel raak schiet.quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef Che_ het volgende:
In ieder geval terwyl ik ondertussen noord vietnamezen schiet en ram mag jij verder op je toetsenborden rammen.
Gozertt er is een shotgun niet normaal zal je morgen wel zien. Spuugt kogels.
probeer jij eens eens. Dan lijk je misschien iets minder domquote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Probeer is IJ, misschien dat je dan wel raak schiet.
HQ is nu ook 12 man. Wij hebben een ranked 18 slots server. Als het aan mij ligt is dat grotendeels HQ, beetje gungame in het weekend oid..quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Als ik er naar google kom ik steeds max 18 op een ranked server en max 24 op een unranked server tegen.
*edit
Oh dat is alleen ground war zie ik nu in de OP....
Hij is nog pending..quote:Op maandag 8 november 2010 14:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bootje, heb je al een ip naar je servert? Als jij het er mee eens ben zet ik dan een link naar de server op de steamgroup-page!
Als ik morgen een vrije dag had heel graag, maar helaas..quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij is nog pending..
mensen, wie heeft er zin om vannacht rond een uurtje of 4 mee te gaan gamen?
This game will unlock in approximately 13 hours.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij is nog pending..
mensen, wie heeft er zin om vannacht rond een uurtje of 4 mee te gaan gamen?
Ik moet ook werken hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef d1ce het volgende:
[..]
Als ik morgen een vrije dag had heel graag, maar helaas..
Waar zie je dat precies? Geen zin om om 4 uur wakker te worden om niet te kunnen gamenquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Vengerr het volgende:
[..]
This game will unlock in approximately 13 hours.
Onder het game store tabblad van Steam.quote:Op maandag 8 november 2010 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar zie je dat precies? Geen zin om om 4 uur wakker te worden om niet te kunnen gamen
Jammer van je fail, het had zoveel kunnen worden.quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Probeer is IJ, misschien dat je dan wel raak schiet.
Met die instelling hoef je inderdaad na Doom en Wolfenstein niets anders meer.quote:Op maandag 8 november 2010 20:17 schreef Ezio het volgende:
Even een vraag hè, en ik wil absoluut niet trollen ofzo.
Maar ik snap niet wat nou zo leuk is aan elk jaar een nieuwe CoD game? Alles wat je doet is toch rondrennen en schieten of zie ik dat verkeerd? Dat lijkt me namelijk zeer snel vervelend
In plaats van deze smartass-reply had je ook een opbouwende post kunnen plaatsen waarin je uitlegt waarom ik het bij het foute einde heb. Dit bevestigt weer eens een hele hoop vooroordelen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met die instelling hoef je inderdaad na Doom en Wolfenstein niets anders meer.
Snap best dat mensen dat zo zien, maar voor mij is er genoeg vooruitgang
Kom op hee, calm down.quote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
In plaats van deze smartass-reply had je ook een opbouwende post kunnen plaatsen waarin je uitlegt waarom ik het bij het foute einde heb. Dit bevestigt weer eens een hele hoop vooroordelen.
Ik snap alleen niet wat er nou zo tof is aan nieuwe maps en nieuwe wapens als er geen nieuwe gameplay elementen worden geïntroduceerd. En wat zijn die perks dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Kom op hee, calm down.
Modern Warfare 2 bracht t.o.v. Modern warfare 1 nieuwe maps, nieuwe wapens en nieuwe opties om je class te personaliseren (perks etc.) een verse single player mode en co-op missies.
In grote lijnen was het qua beleving precies het zelfde spel maar verse inhoud.
Mensen spelen graag een expansie van het vorige deel omdat het gewoon al uitstekend werkt.
Black ops is daar niet anders in.
Nou nieuwe gameplay zit er zeker in.quote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er nou zo tof is aan nieuwe maps en nieuwe wapens als er geen nieuwe gameplay elementen worden geïntroduceerd. En wat zijn die perks dan?
Duke3d via de lanquote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ja zo ervaar ik het ook.
Ik ben van de oude garde fps gamers beginnend met Doom, Duke 3D, Quake 1 etc.
Ik nog geen orderbevestigingquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef murp het volgende:
Hierbij bevestigen wij u dat onderstaande bestelling door ons is verzonden.
Tilburg? kom is naar het tilburg topic danquote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Keuzer het volgende:
Ik ga 'm dalijk halen bij Saturn in Tilburg...
Have funquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef murp het volgende:
Hierbij bevestigen wij u dat onderstaande bestelling door ons is verzonden.
Tetris
http://steamcommunity.com/groups/fokbo ?quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef v1tje het volgende:
Hoe heet de steam groep dan? Dan ben ik ook aanwezig.
Waar vind ik die?quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik nog geen orderbevestiging
[..]
Tilburg? kom is naar het tilburg topic dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |