9 november 2010? klopt toch als een bus?quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Marurk het volgende:
WTF is dit nu (popup van Steam):
[ afbeelding ]
Net op de Steam forums gekeken en het lijkt erop dat het acht uur morgenochtend wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Bootje84 het volgende:
ff een belangrijke vraag. De mensen die vannacht de game gaan halen kunnen, lijkt mij, gelijk gaan spelen. Betekent dat dat de mensen die het via steam kopen ook kunnen spelen..?
Wat is dan de meerwaarde van een midnight event? Een dikke E-peen? Kijk mij, ik heb een nutteloze DVD gehaald om 12 uur in de nacht?quote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Net op de Steam forums gekeken en het lijkt erop dat het acht uur morgenochtend wordt.
Hoe dan ook loopt het spel via Steam, dus iedereen kan pas spelen als het via Steam opengaat... ook degenen die hem op een schijfje halen om middernacht.
V.
Haha we hadden toen nog een lan met een parallele kabel of p2p inbellen met de modem.quote:
Ik heb hem rond de middaguur besteld bij Bol. Status: wordt verwerktquote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik krijg net een mailtje van bol.com dat hij is verzonden.... morgen na het werk lekker even een paar uurtjes spelen.
Wolfenstein/ Enemy Territory is nog steeds de beste game ooit gemaakt. Niets zal daar ooit overheen gaanquote:Op maandag 8 november 2010 20:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met die instelling hoef je inderdaad na Doom en Wolfenstein niets anders meer.
Snap best dat mensen dat zo zien, maar voor mij is er genoeg vooruitgang
Maakt toch niks uit? Gewoon de gene die je het meeste gebruiktquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef murp het volgende:
ik heb per ongeluk 2 steam accounts, dus geen idee op welke ik deze moet neer zetten
Nou, ik denk dat heel wat mensen dat van plan zijn en dus zal er een server overload zijn waardoor het super lang duurt om 'em binnen te krijgen. Dus het is niet aan te raden.quote:Op maandag 8 november 2010 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Weten jullie dit... als ik via steam het spel koop kan ik hem dan al om 00:00 downloaden?
Ik kan dus net zo goed naar de plaatselijke free-record shop rijden zo.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat heel wat mensen dat van plan zijn en dus zal er een server overload zijn waardoor het super lang duurt om 'em binnen te krijgen. Dus het is niet aan te raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |