Hoe heb je hem unlocked gekregen? Bij mij staat nog steeds 8 uur?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige die chat als ik net een spel heb gekocht.
Ik ook eigenlijk maar ik denk dat ik lekker thuis blijf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Om 1 uur ben ik uit van school, dan race ik naar Intertoys toe om hem om te halen
Weet ik veelquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:12 schreef Cassero het volgende:
[..]
Hoe heb je hem unlocked gekregen? Bij mij staat nog steeds 8 uur?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:06 schreef Silv het volgende:
Zal ik hem kopen of niet.
Zulks een dilemma.
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:19 schreef Cassero het volgende:
Echt de laatste keer dat ik het via Steam zelf pre-order. Altijd alleen maar gezeik. Hoe kun je een potentieel interessante mogelijkheid tot pre-orderen om zeep helpen.
Spel al betaald, al meer dan een week gepre-load..en nu zou ik (en alle andere gamers die gepreload hebben via Steam) nog een uur of 8 moeten wachten, tot de unlock. Wat een totale fuckup is dat. Lekker motiverend om voortaan via Steam zaken te doenquote:
Het is niet zuiver van Steam dat ze dit niet duidelijk communiceren. Punt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:30 schreef Dibble het volgende:
Ik zie hier heel veel mensen kankeren op Steam maar zijn zijn degenen die het alleen maar uitvoeren. Activi$ion geeft de toestemmingen enz. Blame hun dat ze PC gamers achterstellen.
Sterker nog, als je de preload aanklikt krijg je de melding dat hij meteen vanaf de release te starten isquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is niet zuiver van Steam dat ze dit niet duidelijk communiceren. Punt.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |