Ligt eraan, ik hoor jou altijd roepen dat straks de PvdA weer gaat regeren, dus dat zal dan wel samen met GL gebeuren. En laat GL die punt nu net eens steunen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, omdat nutteloze maatregelen door een volgende regering zondermeer zullen worden teruggedraaid. En wat heeft Graus dan nog bereikt?
GroenLinks komt nooit in een regering, het is en blijft een eeuwige oppositiepartij. Gelukkig.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik hoor jou altijd roepen dat straks de PvdA weer gaat regeren, dus dat zal dan wel samen met GL gebeuren. En laat GL die punt nu net eens steunen.
Nou dat kan je nog wel eens wat tegenvallen hoor. Alle maatregelen uit de akkoorden moeten nog verder uitgewerkt worden voor ze echt doorgerekend kunnen worden. Zag je bijvoorbeeld al met die sof over de extra agenten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is gewoon doorgerekend en alles. Ze gaan echt geen gebakken lucht verkopen.
Ze hebben in het verleden ook al wel deelgenomen aan een regering. De PPR, die is opgegaan in GL, althans.quote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
GroenLinks komt nooit in een regering, het is en blijft een eeuwige oppositiepartij. Gelukkig.
Niet veel, en dat is normaal gezien mijn leeftijd.quote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel maatschappelijke discussies/debatten over troepenuitzendingen heb jij gevolgd?
Kwats. Dan kan ik ook zeggen. De PVV heeft deelgenomen aan de regering omdat Wilders ook bij de VVD zat.quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben in het verleden ook al wel deelgenomen aan een regering. De PPR, die is opgegaan in GL, althans.
Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd de laatste dagen had je zelfs Rutte nog kunnen horen zeggen dat er eigenlijk een substantiële kamermeerderheid nodig is voor een nieuwe uitzending naar Afghanistan. Als hij die niet kan vinden zal ie niet eens met een voorstel komen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet veel, en dat is normaal gezien mijn leeftijd.
Maar zoals de politieke constellatie nu is valt er nergens echt consensus over te bereiken. Dus tjah..
Ik word een beetje moe van je php, je verziekt bijna elke discussie met je onwetendheid.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kwats. Dan kan ik ook zeggen. De PVV heeft deelgenomen aan de regering omdat Wilders ook bij de VVD zat.
Dat is toch wel een heel ander iets hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kwats. Dan kan ik ook zeggen. De PVV heeft deelgenomen aan de regering omdat Wilders ook bij de VVD zat.
Ok dat kan, maar formeel gezien kan het wel. Maar't mandaat is dus te summier.quote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd de laatste dagen had je zelfs Rutte nog kunnen horen zeggen dat er eigenlijk een substantiële kamermeerderheid nodig is voor een nieuwe uitzending naar Afghanistan. Als hij die niet kan vinden zal ie niet eens met een voorstel komen.
Doe dat nu maar. En laat ook meteen je eigen postgeschiedenis nakijken. Ik ben dat denigrerende gedoe zat. Meer dan zat. Volgens mij ben ik hier gewoon netjes en beschaafd. En als ik hier onwaarheden vertel dan is dat dom, maar toon mij dat dan tenminste aan.quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van je php, je verziekt bijna elke discussie met je onwetendheid.
Ik zal je niet bannen omdat ik zelf aan ze deelneem, maar als je zo doorgaat zal ik m'n collega's naar je postgedrag laten kijken.
Klopt, maar de PPR is de PPR, het is nu opgegaan in GL ja. Maar daarom heeft GL nog niet deelgenomen aan een regering.quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is toch wel een heel ander iets hoor.
Formeel kan het huidige minderheidskabinet er toe besluiten zonder enige ruggespraak met de kamer.quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok dat kan, maar formeel gezien kan het wel. Maar't mandaat is dus te summier.
Er word bezuinigd op de Algemene Inspectiedienst van LNV, deze houden zich bezig met dierenwelzijn en zorgen dat ruimingen goed verlopen bij dierziekten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja er wordt wel meer bezuinigd.
Maar dat is dan direct wel het einde van die zooitje ongeregeld op het pluche, dus laten we hopen dat ze dat inderdaad doen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Formeel kan het huidige minderheidskabinet er toe besluiten zonder enige ruggespraak met de kamer.
Deze lijst ik inquote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
GroenLinks komt nooit in een regering, het is en blijft een eeuwige oppositiepartij. Gelukkig.
Ok, ik zal m'n collega's ernaar laten kijken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe dat nu maar. En laat ook meteen je eigen postgeschiedenis nakijken. Ik ben dat denigrerende gedoe zat. Meer dan zat. Volgens mij ben ik hier gewoon netjes en beschaafd. En als ik hier onwaarheden vertel dan is dat dom, maar toon mij dat dan tenminste aan.
Ach zolang Rutte liever met de PVV gaat spelen dan met hervormende partijen zit het er inderdaad niet inquote:
Prima, 2 opmerkingen. 1. Graag met hoor en wederhoor. 2. Wanneer kan ik de analyses van jouw collega's verwachten, en wie maakt ze?quote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik zal m'n collega's ernaar laten kijken.
Dat is het natuurlijk niet. Rutte walgt van het eeuwige nivelleren.quote:Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach zolang Rutte liever met de PVV gaat spelen dan met hervormende partijen zit het er inderdaad niet in
Daarom ging hij een experiment aan met de twee grootste babyboompartijenquote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet. Rutte walgt van het eeuwige nivelleren.
Blijkbaar, kan je nagaan hoe groot de rancune tegen links is.quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom ging hij een experiment aan met de twee grootste babyboompartijen?
Duh, ik vind het ook een eerste klas kneus, ik heb helemaal niets met zijn dierenwelzijns agenda. Maar het ging erom wat hij wel of niet voor elkaar heeft gekregen. En in die zin heeft ie wel het eea bereikt. Voor de rest is het een idioot. Maar wel met een oprecht hart voor dieren, alleen brengt hij het veelte gepassioneerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |