Citeer even de wetten waarin dit geregeld is. Luchtballonnetjes tellen niet als beleid.quote:Op maandag 8 november 2010 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O.a de dieren politie en minimum straffen voor recidivisten die dieren mishandelt hebben.
Verkleining van de kamers willen ze bijvoorbeeld. En of de PvdA voor of tegen is maakt dan niet zoveel uit (vermoed tegen). Ze zijn wel nodig om het door te voeren.quote:Op maandag 8 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarvoor is een grondwetswijziging voor nodig? Zoja, zou de PvdA daar op tegen zijn?
De dertig zetels van de PvdA zullen meer dan eens flink van pas komen. Om over de eerste kamer nog maar te zwijgenquote:En op tal van andere punten kunnen ze steun zoeken bij de SGP CU D66 GroenLinks. Daarbij zijn de meeste onderwerpen waar over te onderhandelen zijn toch taboe voor PvdA/PVV.
Dan niet, of misschien de SP, alhoewel die nooit echt meewerkend zijn hoef ik niets te verwachten uit die hoek. Maar op tal van punten zijn die 5 partijen combinaties het wel eens!quote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel hou je over zonder CU, GL of D66?
Zelfs de dierenbescherming vindt die animalcops overbodig omdat het iets is dat gewoon tot het takenpakket van de reguliere politie behoort.quote:Op maandag 8 november 2010 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O.a de dieren politie en minimum straffen voor recidivisten die dieren mishandelt hebben.
De kans dat die samen voor iets zijn is meestal niet zo grootquote:
Ik ga niets citeren, je pakt het gedoogakkoord er maar bij. Daar staat het duidelijk in:)quote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Citeer even de wetten waarin dit geregeld is. Luchtballonnetjes tellen niet als beleid.
Dat zal ongetwijfeld af en toe voorkomen. Mede doordat ik zes jaar in het buitenland heb gewoond van de 25 dat ik de Nederlandse politiek al volg.quote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn zat momenten waar ik ook een hiaat in jouw kennis constateer.
Het ging hier niet om de wenselijkheid ervan, het ging erom welke concrete maatregel er genomen worden.quote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs de dierenbescherming vindt die animalcops overbodig omdat het iets is dat gewoon tot het takenpakket van de reguliere politie behoort.
Iig wel over Oruzgan. En als het gaat over Europese zaken dan spring de PvdA wel te hulp.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
De kans dat die samen voor iets zijn is meestal niet zo groot.
Mogelijk genomen gaan worden, net even andersquote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het ging hier niet om de wenselijkheid ervan, het ging erom welke concrete maatregel er genomen worden.
Om dit te bekostigen is er bezuinigd op de AID, hij heeft dus niks bereiktquote:Op maandag 8 november 2010 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met een steun van slechts 78 zetels in de kamer gaat het kabinet geen nieuwe mensen naar Afghanistan sturen. En Uruzgan lijkt me niet "tal van punten"quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iig wel over Oruzgan. En als het gaat over Europese zaken dan spring de PvdA wel te hulp.
Waarom niet? Ze hebben het mandaat.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met een steun van slechts 78 zetels in de kamer gaat het kabinet geen nieuwe mensen naar Afghanistan sturen.
Ow en of die maatregelen ertoe doen maakt niet uit?quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het ging hier niet om de wenselijkheid ervan, het ging erom welke concrete maatregel er genomen worden.
Goed, maar volgens mij woon jij al weer een aantal jaar in NL. En dat ik niet alles weet is niet meer dan logisch gezien het feit dat ik de politiek ongeveer sinds 1/1/2 jaar volg.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld af en toe voorkomen. Mede doordat ik zes jaar in het buitenland heb gewoond van de 25 dat ik de Nederlandse politiek al volg.
Omdat voor missies met grote kans op doden het gebruikelijk is dit alleen te doen met een ruime steun van de Staten Generaal.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben het mandaat.
Ja, maar bij beslissingen aangaande het uitzenden van troepen is een substantiële meerderheid gewenst.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben het mandaat.
Sorry hoor, de discussie was wat Graus wel voor elkaar kreeg. Vervolgens toon ik dat aan en zeg je ''ja nou en, boeie, het is een dom voorstel''. Ga het dak op.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow en of die maatregelen ertoe doen maakt niet uit?
Zo lust ik er nog wel een paar.
Hoe dat nou weer?quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar bij beslissingen aangaande het uitzenden van troepen is een substantiële meerderheid gewenst.
Ja, en? Gedoogakkord, schmedoogakkoord. Nog steeds niks meer dan gebakken lucht. Bovendien was het een dag na bekendmaking al duidelijk dat die animalcops er net zo min komen als die andere extra agenten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga niets citeren, je pakt het gedoogakkoord er maar bij. Daar staat het duidelijk in:)
Ja er wordt wel meer bezuinigd.quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Om dit te bekostigen is er bezuinigd op de AID, hij heeft dus niks bereikt
Hoe dan ook, het is gewoon doorgerekend en alles. Ze gaan echt geen gebakken lucht verkopen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en? Gedoogakkord, schmedoogakkoord. Nog steeds niks meer dan gebakken lucht. Bovendien was het een dag na bekendmaking al duidelijk dat die animalcops er net zo min komen als die andere extra agenten.
Ja, omdat nutteloze maatregelen door een volgende regering zondermeer zullen worden teruggedraaid. En wat heeft Graus dan nog bereikt?quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry hoor, de discussie was wat Graus wel voor elkaar kreeg. Vervolgens toon ik dat aan en zeg je ''ja nou en, boeie, het is een dom voorstel''. Ga het dak op.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is gewoon doorgerekend en alles. Ze gaan echt geen gebakken lucht verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |