Niet gaan liegen, iedereen hier weet dat jij een neger bent, net zoals dat ik een paki benquote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vriendje je tript. Je ziet negers en indo's die er niet zijn. Neem een glas water en ga even rustig zitten.
Ben jij dan al een liefdesgod op jouw jonge leeftijd?quote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh? Dan niet, niet mijn verlies.
Jij met je minderjarigenobsessie.quote:Op zondag 7 november 2010 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij dan al een liefdesgod op jouw jonge leeftijd?
Hij kan toch nooit zo goed zijn als sex sells. Epic docu was datquote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Kut, ik heb die docu met dePiercingnegerin
gemist.
Dat is alleen maar omdat ik anders verstoten word uit deze SCquote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij met je minderjarigenobsessie.En ik ben goed genoeg voor jou.
Watquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kan toch nooit zo goed zijn als sex sells. Epic docu was dat![]()
met die 13-jarige spange chimi en die neger van 8 die in de boxen chicks neukte
Op mezelf.quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat ik anders verstoten word uit deze SC. Ben jij goed genoeg voor mij
? Waar baseer je dat op dan?
Hoiquote:
En dan zeggen ze dat het leven in de Bijlmer slecht isquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kan toch nooit zo goed zijn als sex sells. Epic docu was dat![]()
met die 13-jarige spange chimi en die neger van 8 die in de boxen chicks neukte
Tearing a hole by drilling into another dimension is a tragedy that should never have happenedquote:
Die moet je echt een keer checken, was 1,5 jaar terug ofzo ook een hitje in de SC. Ging over breezersexquote:
Je bent nu al oud aan het worden, honing. Voor mij dan. Maar goed, dan niet.quote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Matige verklaring. Ik heb nog wel een gaatje in 2014. Hihi, ik zei gaatje.
Ik vertel het dan maar, als jullie niet durven.quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent nu al oud aan het worden, honing. Voor mij dan. Maar goed, dan niet.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent nu al oud aan het worden, honing. Voor mij dan. Maar goed, dan niet.
Oh, kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die moet je echt een keer checken, was 1,5 jaar terug ofzo ook een hitje in de SC. Ging over breezersex
Weet ikquote:
Ja, als in mission abortedquote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Nog ontwikkelingen met de stagiaire, Bobby?
Ik ben geen neger. Maar als zij alleen negers doet dan is er iets goed mis met haar. En dan hoef ik haar soberzo niet.quote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vertel het dan maar, als jullie niet durven.Knul, je moet iets weten over Ally: ze doet alleen negers.
Niks persoonlijks.
Ehh dat was ook iets ja. Maar dat was iets anders volgens mijquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, kan ik me niet meer herinneren. Ging het niet over Den Helder, of was dat iets anders
?
Walgelijke post.quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben geen neger. Maar als zij alleen negers doet dan is er iets goed mis met haar. En dan hoef ik haar soberzo niet.
Wat ga je puni blocken danquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vertel het dan maar, als jullie niet durven.Knul, je moet iets weten over Ally: ze doet alleen negers.
Niks persoonlijks.
Had ze te weinig inhoud?quote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Ja, als in mission aborted
ik bescherm jequote:
En je chica dan?quote:
Da's niet zo erg toch, dan stop je er zelf wat in.quote:
Maar je hebt haar dus wel even uitgelegd hoe het kopieerapparaat werkt?quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's niet zo erg toch, dan stop je er zelf wat in.
Nee zoals ik al zei, te weinig raakvlakken en ik zei een paar maanden terug al dat het geen relatie materiaal was dus daar had ik ook gelijk in, uiteindelijk.
Die hebben we niet eens. Ik heb wel uitgelegd hoe de vaatwasser en koffiemachine werkt en wat iedereen in z'n koffie heeft.quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je hebt haar dus wel even uitgelegd hoe het kopieerapparaat werkt?
Seks moet vies zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
Laten jullie je chica ook altijd douchen voordat ze bij je in bed mogen kruipen?
Haha 'in z'n koffie'. Ik snap hem.quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben we niet eens. Ik heb wel uitgelegd hoe de vaatwasser en koffiemachine werkt en wat iedereen in z'n koffie heeft.
kkziekquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha 'in z'n koffie'. Ik snap hem.![]()
En dat is ze zonder te douchen niet?quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind het fijner als iemand zo helemaal glad en zacht is.
Saai.quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind het fijner als iemand zo helemaal glad en zacht is.
Mijn gedachten.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zie Potloodvis trots zijn dan. Hahaha kankerschattig.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw liefdesleven?quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
2 weken.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mocht er, in het zeer zeldzame geval, een boeiend dan wel educatief topic langskomen dan kun je dit delen met je vriendjes op FB.quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Mozy het volgende:
Waarom moet fok eigenlijk een like button hebben?
Altijd spannend, zo'n eerste vriendinnetjequote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vermaak me goed, moet ik zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw liefdesleven?
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin.quote:
Wat hebben wij aan deze informatie?quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin.
Blond, blauwe ogen, cup c, 60 kg, 1,77
60 kg aan lucht, geloof ik niet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Goed verzinsel wel.quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Noorsbloed?quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die een chick verzinnen en een kloon op fok van haar aanmaken.
Inderdaad. Dan kan ze alsnog kktje lelijk zijn.quote:
Ja, zou wel leuk zijn als het waar was.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan kan ze alsnog kktje lelijk zijn.
Blond en blauwe ogenquote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft die dat gedaan?quote:
Dit, ja.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Blond en blauwe ogenverzin iig een lekkere
wtquote:
Ohquote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft die dat gedaan?
Maar ik zei dat dus omdat in het begin sommige mensen dachten dat ik een kloon van Mozy was of van een bekende van hem.
Ik kan ze altijd dichtdoen. Een voor een, met mijn wijs- en middelvinger. Heel zachtjes. Dan heb ik er geen last van.quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Jij wilt me toch niet meer.
DIT DIT DITquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan ze altijd dichtdoen. Een voor een, met mijn wijs- en middelvinger. Heel zachtjes. Dan heb ik er geen last van.
Stil maar. Ook zonder de mogelijkheid om in mijn helderblauwe ogen te kijken zul je het alsnog uitstekend naar je zin hebben. Niet janken nu.quote:
Alleen op de EMA's?quote:
Ze speelt h2g wel nu. Het lijkt me dat dat altijd doet bij haar schare minderjarige nektasboys met getinte huidskleur. The more the merrier.quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
Pfoe, fijn dat jij de taak op je hebt genomen Lakitu, over dat van die negers. Ik zag er zó tegenop!
Schattig, ditquote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze speelt h2g wel nu. Het lijkt me dat dat altijd doet bij haar schare minderjarige nektasboys met getinte huidskleur. The more the merrier.
Ik vind dat inderdaad zo'n kk schattige houding a mattie. Helemaal wanneer jongere meisjes het doen.quote:
Probeer je me hiermee te kwetsen? Want dat lukt je aardig zo, hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad zo'n kk schattige houding a mattie. Helemaal wanneer jongere meisjes het doen.
Nee? Wat zou ik daarmee bereiken? Indirect misschien wel iets. Maar daar gaan we niet voor.quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer je me hiermee te kwetsen? Want dat lukt je aardig zo, hoor.
Ik ben bezig, man. Neger of niet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Jonge meisjes. Wat moet je daarmee, die stralen nog geen greintje seks uit. Geef mij maar een voluptueuze dame van begin 20 die weet wat ze doet, waar je een gesprek mee kan voeren.
Sluit maar aan.quote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben bezig, man. Neger of niet.
Echt hequote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die Cristiano Ronaldo een homo noemen.
slets kunnen niet eens een jonko draaienquote:
Niet tegen Sky beginnen, dan krijg je met mij te makenquote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rij, knul. Priority queue digit pullen alles.
Zelfs in jouw eigen rij sta ik vooraan. Ik had al dibs toen jouw FOK!-account nog niet eens geboren was.quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rij, knul. Priority queue digit pullen alles.
Mijn gangsterwomanquote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
slets kunnen niet eens een jonko draaien
[..]
Niet tegen Sky beginnen, dan krijg je met mij te maken.
Die kan ik niet krijgen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Jonge meisjes. Wat moet je daarmee, die stralen nog geen greintje seks uit. Geef mij maar een voluptueuze dame van begin 20 die weet wat ze doet, waar je een gesprek mee kan voeren.
Je bent in de war met Natural Born Killers.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn gangsterwoman![]()
. Wij zijn die 2 in Sin City als we die cops in de val lokken.
Weet je welke ik bedoel?
Idd, en hij maakt het voetbal tenminste ook leuk om te kijken met die trucjes, dat is eens wat andersquote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk al die mensen in dat stadion zitten puur omdat hij gepresenteerd wordt. Dan ben je gewoon een honderd procent baas
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met Natural Born Killers.
Ik weet heus wel hoe mijn lievelingsfilm gaatquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met Natural Born Killers.
Kleine handjes maken harde stoten op je fissah.quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
HAHA! ''Kerels worden gesloopt door tanga's''
quote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Kijk jullie allemaal eens opdringerig zijn.
Allure, als je zin hebt in een fijne avond weet je me te vinden. Geen opschepperij, geen ditdat zuszo. Gewoon real.
Neequote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn gangsterwoman![]()
. Wij zijn die 2 in Sin City als we die cops in de val lokken.
Weet je welke ik bedoel?
Fijn dat je dit gewoon toegeeftquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
Maar inderdaad, Otis heeft gelijk. Allure_: je kunt bij hem terecht. Je hoeft er niet eens voor te vechton.
gwn kkhard, 5x op z'n fissa stoten en daarna wegrennenquote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Kleine handjes maken harde stoten op je fissah.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gwn kkhard, 5x op z'n fissa stoten en daarna wegrennen
Moet je niet bij mij flikkenquote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gwn kkhard, 5x op z'n fissa stoten en daarna wegrennen
Chai, ik richt de classy kkwijfe click op. CKC.quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan so slaan met een riem, so met die gesp.
Nee ben een doetje.quote:Op zondag 7 november 2010 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chai, ik richt de classy kkwijfe click op. CKC.
Wanna join?
watquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Sok. het volgende:
Mensen die in de kroeg vragen of je hun topic hebt gelezen
Mensen die diehard FOK!kers irl kennen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Sok. het volgende:
Ik ben eerlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
[..]
Nee. Samen kijken
?
[..]
Fijn dat je dit gewoon toegeeft.
jezus dat is nog triester dan fokken in de kroeg.quote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Sok. het volgende:
Probeer je eigen sociale gebreken nou niet goed te praten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
jezus dat is nog triester dan fokken in de kroeg.
Rare veren wel. Gedurfd, gewaagd. Zo met je veren over straat paraderen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter illustratie. Ik maak morgen, als ik tijd heb, wel een foto met de camera.
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter illustratie. Ik maak morgen, als ik tijd heb, wel een foto met de camera.
Expres gedaan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?
Doe maar want ik zie het niet goed.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere tieten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat een de foto ligt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie je borsten niet zo goed, kan je een nieuwe maken?
OH *@#&*@#quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een de foto ligt.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
jezus dat is nog triester dan fokken in de kroeg.
OH SH-quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik cup -A heb.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoeld omdat je wat aan hebt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik cup -A heb.
Ik denk dat hij bedoeld dat ik geen tieten heb.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoeld omdat je wat aan hebt.
Mooi; span ik nog steeds de kroon.quote:
dankzij mij die kleur :$ :$quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die mij niet hebben zien koken
Ja en omdat die winkel geen zwarte veren had.quote:
WAT?!quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Deze staan toch beter.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en omdat die winkel geen zwarte veren had.
Ik vind Maik tof.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze staan toch beter.
groeten, maik de boer
quote:
Echt he. Geboren falers zijn dat.quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
i seequote:
Ik kwam toen ik er aan terug dacht.quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben hier al veel langer hoor.quote:
Mensen die niet tegen drank kunnenquote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Sok. het volgende:
Mensen die op zondag geen hoofdpijn hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje op je voorhoofd.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben weg totdat Ally is bijgedraaid.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen drank kunnen.
Wie heeft het nou weer over drank? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Laat die arme meid toch, elke mannelijke fokker komt met dit soort opmerkingenquote:
Moet ze maar niet zo lekker zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laat die arme meid toch, elke mannelijke fokker komt met dit soort opmerkingen
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
Dqod, bt wanneer laat je een je clitpiercing zetten zien?
Je weet dat ik in het begin nog niet warm loop voor die onschuldige doch sensuele ongein. Overnieuw.quote:
Dit is echt teveel eerquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sluit me wederom aan bij Lakitu. Wat een vriendelijke en bovenal smaakvolle jongen is dat toch.
Vlotte haarkleurquote:
Dit hoort een goeie foto te zijn?quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
Jullie kiezen ook wel net de lelijke uit he.
[ afbeelding ]
kk watquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Salatrel het volgende:
post dan gewoon gelijk deze
[ afbeelding ]
Pardonquote:
En nu?quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
Dqod, wanneer laat je een clitpiercing zetten?
Oh nee, dat kan nietquote:
kkwalgelijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Als alle chicks ouder dan 14 er zo uit zien bewijst dat alleen maar mijn gelijk hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Laki die altijd standaard tegendraads gaat doen als er een chick ouder dan 14 gepost wordt
hij spreekt gewoon de waarheid.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Laki die altijd standaard tegendraads gaat doen als er een chick ouder dan 14 gepost wordt
quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als alle chicks ouder dan 14 er zo uit zien bewijst dat alleen maar mijn gelijk hoor.
Sick. Ik had laatst nog een harde botsing met mijn zadel, nou ben echt blij dat ik niet zo'n ding heb.quote:
Dan lijkt me dat idd minder jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sick. Ik had laatst nog een harde botsing met mijn zadel, nou ben echt blij dat ik niet zo'n ding heb.
jij bent gewoon 16quote:
wacht watquote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Jij hebt geen eigen karakter en loopt alleen maar achter de rest aan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hij spreekt gewoon de waarheid.
Hahah. Dat was die ene fissa toch? Nog veel 15-jarigen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha gisteren was hier lange frans en toen ging iemand een ijsklonje gooien 4 real en hij werd eruit gezet.
OOHHH @%$#@%$%#@#quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt geen eigen karakter en loopt alleen maar achter de rest aan.
Pas maar op dadelijk krijgt z'n vriendin er lucht van en dan moet die gooier echt onderduikenquote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha gisteren was hier lange frans en toen ging iemand een ijsklonje gooien 4 real en hij werd eruit gezet.
Ik heb seks gehad met iemand die ouder dan 15 wasquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah. Dat was die ene fissa toch? Nog veel 15-jarigen?
quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je dan al een vaginale reiniging geplanned staan?
quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
haha zeg je dat tegen mij?quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt seks gehad? Je weet wat dit betekent. Zoek maar een nieuwe click hier op fok.quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad met iemand die ouder dan 15 was![]()
![]()
.
Zo gaat dat hier toch tegenwoordig? Lamon is er niet, moet iemand het zeggen.quote:
maar ikquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt seks gehad? Je weet wat dit betekent. Zoek maar een nieuwe click hier op fok.
Nee nee nee niet terugkrabbelen ik wil ACTIONquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier toch tegenwoordig? Lamon is er niet, moet iemand het zeggen.
niks er vanquote:
Ja dan is het sociaal experiment pas echt geslaagd.quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee nee nee niet terugkrabbelen ik wil ACTION
Jonge hij zag die 6ft5 giant in de andere hoek en scheet stenen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee nee nee niet terugkrabbelen ik wil ACTION
quote:
Is dit een racistische grap?quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Laki ben je vandaag nog gratis naar de dierentuin geweest
quote:
Waar is hij eigenlijk? Als hij weg is zorgt hij toch wel voor een webcare team om ons hier in de gaten te houden en evt te reageren?quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier toch tegenwoordig? Lamon is er niet, moet iemand het zeggen.
Jonge zelfs hem, ik neem 'm op in Team Laki en binnen een week eet ie je opquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge hij zag die 6ft5 giant in de andere hoek en scheet stenen.
Haha klantenservicequote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk? Als hij weg is zorgt hij toch wel voor een webcare team om ons hier in de gaten te houden en evt te reageren?
Jij hebt geen eigen karakter en loopt alleen achter de rest aan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
Net doen alsof je seks hebt gehad zodat je stoer lijkt tegenover je vriendjes van de KLB-SC![]()
![]()
the virus spreadsquote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, ik heb om 5:15 een smsje verstuurt dat begint met ''Walgelijke opmerking!''.
Welke giant jonge?quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge hij zag die 6ft5 giant in de andere hoek en scheet stenen.
Ik heb je gisteren anders prima lopen te spankenquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Dqod het volgende:
Ik deel straf uit.. Niemand straft mij [ afbeelding ]
mijn BICEPSquote:
Eindelijk zegt iemand wat iedereen denktquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zijn de mensen uit de sc toch eig allemaal autisten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, ik heb om 5:15 een smsje verstuurt dat begint met ''Walgelijke opmerking!''.
everybody hates me I DONT CARE.quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Sok. het volgende:
[..]
Eindelijk zegt iemand wat iedereen denkt
miverquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
wie is eigenlijk begonnen met die walgelijk shit
Dat was m'n nichtje van 14 die je te pakken hadquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren anders prima lopen te spanken.
Chrisquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
wie is eigenlijk begonnen met die walgelijk shit
Ik heb jou gister niet gezien anders.quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren anders prima lopen te spanken.
Welke shine?quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
everybody hates me I DONT CARE.
jullie haat feed mijn shine
Dat komt omdat jij niet onder het bed keekquote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb jou gister niet gezien anders.
doe die zonnebril af danquote:
Mods zonder gunfactor.quote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
Haha ik zie nu pas dat iemand MOOI uit de MOOI SC in de tt heeft gehaald. Fok mods, wat een leven hebben ze toch![]()
geil verhaalquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was m'n nichtje van 14 die je te pakken had
PEOPLE LIKE CHUCK_NORRIS ARE TRYING TO STEAL WALGELIJK FROM ME, BUT I GOT ONE MIDDLEFINGER FOR THIS MANquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chris
BUT I STARTED THE DIRTY HOUSE HYPE
Ik was aan het eten toen ze met jou bezig was.quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb jou gister niet gezien anders.
Echt he. gun gewoonquote:
That's what she saidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |