ik weet nog een goeie (matige) zangerquote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
CEE, welke matige zanger had je het gister nou over??
We stonden deze keer vooraan!quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
werden er levens uitgedeeld toen ik er niet was ofzo?
vertelquote:Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet nog een goeie (matige) zanger
50 centquote:
Alsof je je oma leert hoe haar nieuwe smartphone werkt inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee op mobiel is weer heel anders leuk.
Dat zeg ik liever niet, maar ik wil wel weggeven dat er veel Bredanaren wonen.quote:
Matige zanger? Ehhh even denken, oh die ene bruine! Tayo Cruz met Dynamite.quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
CEE, welke matige zanger had je het gister nou over??
quote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet, maar ik wil wel weggeven dat er veel Bredanaren wonen.
Ik ben weer thuis!
quote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet, maar ik wil wel weggeven dat er veel Bredanaren wonen.
Ik ben weer thuis!
Helemaal niks, niente. Vorige week hier in de stad was het ook al naadje pet. (Of is het naatje pad? Of naadje pat?) Ik dacht, kom, laat ik eens in een andere stad m'n geluk beproeven. Denk je dat daar niet de winkels vol hangen met kingsize vesten en dunne hesjes die in de zomer zelfs te koud aanvoelen en jasjes met allemaal griebus erop? NEEN. Ugh. Ik ga m'n wintergarderobe van vorig jaar dan maar weer recyclen. Nu heb ik honger en dus ga ik zometeen wraps maken. Maar eerst: EEN THEE'TJE!quote:Op zondag 7 november 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
De belangrijkste vraag, Cee, is natuurlijk; heb je iets gekocht?
Eens ff checkenquote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Matige zanger? Ehhh even denken, oh die ene bruine! Tayo Cruz met Dynamite.
Dat dacht ik ook. Het is nog steeds leuk. Maar het was ook nog eens nat. Dus ik heb met m'n capuchon van m'n vest op m'n kop gelopen en die is natuurlijk niet waterproof. Maar ja ik had net een goede haardag dus dan moet je offers maken. Ik zag er wel ongelofelijk 'street' uit joh, met zo'n capuchon op.quote:
wat moet je met pat zijn naadje?quote:Op zondag 7 november 2010 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal niks, niente. Vorige week hier in de stad was het ook al naadje pet. (Of is het naatje pad? Of naadje pat?) Ik dacht, kom, laat ik eens in een andere stad m'n geluk beproeven. Denk je dat daar niet de winkels vol hangen met kingsize vesten en dunne hesjes die in de zomer zelfs te koud aanvoelen en jasjes met allemaal griebus erop? NEEN. Ugh. Ik ga m'n wintergarderobe van vorig jaar dan maar weer recyclen. Nu heb ik honger en dus ga ik zometeen wraps maken. Maar eerst: EEN THEE'TJE!
Prik een gaatje.quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat moet je met pat zijn naadje?
zeg zeg zeg.. respect voor mijn naad jahquote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat moet je met pat zijn naadje?
Ik had graag naast je gelopen. De straten van Breda terroriserend.quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het is nog steeds leuk. Maar het was ook nog eens nat. Dus ik heb met m'n capuchon van m'n vest op m'n kop gelopen en die is natuurlijk niet waterproof. Maar ja ik had net een goede haardag dus dan moet je offers maken. Ik zag er wel ongelofelijk 'street' uit joh, met zo'n capuchon op.
ik heb niets dan ontzag voor je naad, de vraag is of Cee dat ook heeftquote:Op zondag 7 november 2010 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg zeg zeg.. respect voor mijn naad jah
Dat vind ik nou zo raar he. Daar had ik het eergisteren met een collega over. Dat het onbegrijpelijk is dat er mensen in Nederland zijn die nog nooit in plaatsen zijn geweest waar je zelf honderdduizend keer komt. Maar dan ga je bij jezelf na en dan besef je dat je nog nooit in Friesland of Groningen bent geweest (die ene keer dat je daar 's nachts doorheen reed geldt niet). En dan is het niet zo raar meer.quote:
Niet zo leuk als Chillburg maar ook niet verkeerd. Een beetje the poor mans Tilburg.quote:
Hmm, ik ben er nu een paar keer geweest en ik deel je mening wel een beetje. Ik zie echt wel dat er veel historie in zit, maar het heeft absoluut niet de charme van een Den Bosch of een Utrecht.quote:Op zondag 7 november 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
Mensen zeggen ook heel vaak dat Maastricht een geweldige plaats is... Ik vond er dus echt helemaal niks aan
De Angst zou met grote, ijzige windvlagen door de steegjes van het centrum jagen, en overal waar we komen, deinst de met paraplu's bewapende menigte terug, zo ver terug, dat ze in de etalages vallen, zich vastklampend aan de lijkwitte paspoppen van de Didi.quote:Op zondag 7 november 2010 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had graag naast je gelopen. De straten van Breda terroriserend.
Ik ook niet..., paar keer geweest.. echt pauper..quote:Op zondag 7 november 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
Mensen zeggen ook heel vaak dat Maastricht een geweldige plaats is... Ik vond er dus echt helemaal niks aan
Ik wil echt een boek met je schrijven. Of een script. Of een sketchshow. Imagine.quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
De Angst zou met grote, ijzige windvlagen door de steegjes van het centrum jagen, en overal waar we komen, deinst de met paraplu's bewapende menigte terug, zo ver terug, dat ze in de etalages vallen, zich vastklampend aan de lijkwitte paspoppen van de Didi.
utrecht vind ik idd al stukken beter... Den Bosch is een hele tijd geleden.quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, ik ben er nu een paar keer geweest en ik deel je mening wel een beetje. Ik zie echt wel dat er veel historie in zit, maar het heeft absoluut niet de charme van een Den Bosch of een Utrecht.
quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
De Angst zou met grote, ijzige windvlagen door de steegjes van het centrum jagen, en overal waar we komen, deinst de met paraplu's bewapende menigte terug, zo ver terug, dat ze in de etalages vallen, zich vastklampend aan de lijkwitte paspoppen van de Didi.
Nee joh, Chillburg is chill maar qua stad is Breda veel gezelliger zo op 't oog. En d'r loopt hier toch een partij paupers rond door de stad. Dan is Breda wel wat meer fashionable.quote:Op zondag 7 november 2010 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo leuk als Chillburg maar ook niet verkeerd. Een beetje the poor mans Tilburg.
Een van de laatste drie.quote:Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil echt een boek met je schrijven. Of een script. Of een sketchshow. Imagine.
Ja, Amsterdam.quote:Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
utrecht vind ik idd al stukken beter... Den Bosch is een hele tijd geleden.
Amsterdam blijft toch wel dé stad
In de kerk, in 't zuiden des lands? Dat je naadje nog heel is, Pat!quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet..., paar keer geweest.. echt pauper..
Stonden in een kerk, ging mijn telefoon af, keiharde rock muziek
Dan ga ik mee!quote:Op zondag 7 november 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, Serious Request is ook al bijna... Das in Eindhoven toch? Misschien dat ik daar ook wel ff naartoe ga
Jaaaaaa! Ik ga zeker. Ik heb nog een aantal vrije dagen van 't werk, wil siewosie twee dagen die week vrij zijn om rond het huis te hoerensnoeren.quote:Op zondag 7 november 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, Serious Request is ook al bijna... Das in Eindhoven toch? Misschien dat ik daar ook wel ff naartoe ga
als ik er ben wel ja!quote:Op zondag 7 november 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Schijnt ook wel leuk te zijn, maar ben daar ook nog nooit geweest...
Echte bazen hebben het ingesteld op 50 per pagina.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echte bazen hebben het ingesteld op 50 per pagina.
Echte bazen hoeven niet eens te verwisselen van pagina... die hebben er maar 1quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat vind ik zo irritant met lapo huntenquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echte bazen hoeven niet eens te verwisselen van pagina... die hebben er maar 1
Volgende week? Ja, vast welquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar mensen ik zit volgende week in het publiek bij Life4You he... jullie gaan me wel spotten toch?
Ik ga kijken!quote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar mensen ik zit volgende week in het publiek bij Life4You he... jullie gaan me wel spotten toch?
er is een reden waarom we van rollen zijn overgestapt naar boeken hequote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echte bazen hoeven niet eens te verwisselen van pagina... die hebben er maar 1
Ze hebben geloof ik wel een hele mooi Toneelschool. Ook de beste van het land.quote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Maastricht echt een leuke stad toen ik er was. Al die studenten uit alle uithoeken van de wereld maakt het gezellig.
Want?quote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat vind ik zo irritant met lapo hunten!
quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja je kunt ook kijken naar de postnummers maar dat doe ik nooit.quote:
Ja, maar das wat andersquote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is een reden waarom we van rollen zijn overgestapt naar boeken he
Of je hebt er een feeling voorquote:Op zondag 7 november 2010 15:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja je kunt ook kijken naar de postnummers maar dat doe ik nooit.
Volgens mij hebben vooral Patj0n en c_a er een sensor voor.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maak wel een spandoek:
BELLA!! O +
Ben er een paar keer geweest, een mooie stad inderdaad. Alleen, ik kan ze voor geen meter verstaan daar.quote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Maastricht echt een leuke stad toen ik er was. Al die studenten uit alle uithoeken van de wereld maakt het gezellig.
quote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dat is de functie van een metafoor
rtlgemistquote:Op zondag 7 november 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
Patje, ik ga ook kijken, als ik niks anders te doen heb, en anders ga ik het opnemen.
Ik kan er met m'n pet niet bij, hoe het universum vandaag met me solt. Ik word er zo poëtisch van dat ik maar even wat wraps ga maken want ik besef me nu dat ik voor 't laatst om 11 uur heb gegeten.quote:Op zondag 7 november 2010 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zat toen toevallig in de trein. Wat een dag is dit, Cee.
Smakelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan er met m'n pet niet bij, hoe het universum vandaag met me solt. Ik word er zo poëtisch van dat ik maar even wat wraps ga maken want ik besef me nu dat ik voor 't laatst om 11 uur heb gegeten.
Die epische leeuw bij het stationquote:
Echt he.quote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die epische leeuw bij het station.
quote:
Dat een draak noemenquote:
Bijna iedereen wel denk ik. Alleen de fossielen nog niet.quote:Op zondag 7 november 2010 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Heeft nu iedereen de nieuwe lay out standaard?
GODVERDOMMEquote:Op zondag 7 november 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel denk ik. Alleen de fossielen nog niet.
quote:Op zondag 7 november 2010 16:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GODVERDOMME
IK WIL BAGGER TERUG!!
quote:Op zondag 7 november 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
We hebben iemand uit de kast geholpen hier op FOK!
Lekker wijf achter je!
http://twitter.com/FruitenCo
Ik zie het er niet bijstaan, maar even Benny of iemand vragen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik een abbo neem, kan ik dan de lettergrootte en dikte van letters aanpassen bij de datum/sig/onderschrift?
Ja.quote:Op zondag 7 november 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik een abbo neem, kan ik dan de lettergrootte en dikte van letters aanpassen bij de datum/sig/onderschrift?
Thanksquote:
quote:
Alleen moet je dan wel een custom CSS maken. Wacht, ik zoek het even.quote:
Hijquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje jammer, ik vond die themaknop wel tof.quote:Op zondag 7 november 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we hebben nog maar 2 knopjes rechtsboven
Preciesquote:Op zondag 7 november 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik vond die themaknop wel tof.
Mja, dat ziet er wel leuker uit imo ja.quote:Op zondag 7 november 2010 17:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Had eigenlijk gehoopt dat de rest van de optie in net zo'n lightbox kwamen
RTL GPquote:
Nee, daar heb je nl. kutreclame tussendoor.quote:Op zondag 7 november 2010 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, dat ziet er wel leuker uit imo ja.
[..]
RTL GP.
Klopt... maar dat kun je uitzettenquote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap er niks van, alles is minimaal en weggewuifd, om het strak en hip te hebben, en dan staan er bovenin de topics in het klein de foto's die in het topic voorkomen
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs Daar kun je topicgallery bij overige uitzetten.quote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap er niks van, alles is minimaal en weggewuifd, om het strak en hip te hebben, en dan staan er bovenin de topics in het klein de foto's die in het topic voorkomen
Dat van die foto's vind ik chill. En strak en hip, ach, ik vind het veel overzichtelijker dan bagger. Die eigenlijk ook echt bagger was nu ik deze heb.quote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Iets met photogallery uitzetten.quote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, dus want ik hoef nu ook niet meer ingelogd te zijn om 'm te zienquote:Op zondag 7 november 2010 17:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw, deze layout is nu wel helemaal standaard enzo?
Ja, want dat staat ook zo duidelijk aangegeven.quote:Op zondag 7 november 2010 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iets met photogallery uitzetten.
alles is in te stellen, en de gallery was ook al in baggerquote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dacht ik ook al inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alles is in te stellen, en de gallery was ook al in bagger
Lang niet alles, er zijn 10 miljard opties uitgehaald die geen meerwaarde hadden.quote:Op zondag 7 november 2010 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alles is in te stellen, en de gallery was ook al in bagger
Visgeur vagijnquote:
''Like''quote:
nee das waar, ik mis de watermeloen-optiequote:Op zondag 7 november 2010 17:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lang niet alles, er zijn 10 miljard opties uitgehaald die geen meerwaarde hadden.
Nee.quote:
Nee, maar je hebt nu geen optie meer om de OP wel of niet mee te tellen, je postcount wel of niet zichtbaar en nog meer van die onzinnige meuk in te stellen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee das waar, ik mis de watermeloen-optie
Ik wel, maar ik gebruik hem nooit. Hij staat me ook niet echt in de weg.quote:
Ik had het sowieso al beter gevonden als het onder het reactieveld stondquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik gebruik hem nooit. Hij staat me ook niet echt in de weg.
Ik had het sowieso beter gevonden als zoiets niet eens was gemaakt.quote:Op zondag 7 november 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het sowieso al beter gevonden als het onder het reactieveld stond
Oh kan je dat uitzetten? Thank God.quote:Op zondag 7 november 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.Dat zou echt te erg zijn, FOK! topics liken op men Facebook.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op zondag 7 november 2010 17:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh kan je dat uitzetten? Thank God.
Hoi hoi!
want?quote:Op zondag 7 november 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het sowieso beter gevonden als zoiets niet eens was gemaakt.
DEVtijd die veel nuttiger besteed kan worden.quote:
Lief dat je het zegtquote:Op zondag 7 november 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
Pisces, Ik weet neit welk thema je nu aan hebt staan, maar volgens mij is 'GoT Thema' duidelijker qua kleuren...
goed punt...quote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DEVtijd die veel nuttiger besteed kan worden.
welke glorieuze verbeteringen lopen dan vertraging op door de like buttonquote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DEVtijd die veel nuttiger besteed kan worden.
nee, volgens mij is dat ook gewoon een standaard scriptje wat je van facebook kan krijgenquote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
goed punt...
Maar volgens mij is daar neit heel veel extra devtijd voor bij komen kijken
Ik ben geen DEVver, ik heb dus geen lijsten die laten zien wat er gemaakt moet worden, maar er staat nog een nieuwe layout voor de FP/Games/Sport en ook een nieuwe Weblog dacht ik.quote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welke glorieuze verbeteringen lopen dan vertraging op door de like button
Ctrl en + indrukkenquote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief dat je het zegtIk had hem er al op staan, zowel de GoT als die andere (silver?) zien er stukken fijner uit.
Enige moeite is nu de mini letters, ik heb het gevoel een -1 bril op te hebben, terwijl ik -8 sterkte heb
Ik had ook al gevraagd of er een extra optie kon komen om het groter te maken...quote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief dat je het zegtIk had hem er al op staan, zowel de GoT als die andere (silver?) zien er stukken fijner uit.
Enige moeite is nu de mini letters, ik heb het gevoel een -1 bril op te hebben, terwijl ik -8 sterkte heb
ja, maar je beseft toch hopelijk wel dat zo'n like button echt geen werk is?quote:Op zondag 7 november 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben geen DEVver, ik heb dus geen lijsten die laten zien wat er gemaakt moet worden, maar er staat nog een nieuwe layout voor de FP/Games/Sport en ook een nieuwe Weblog dacht ik.
Ik snap wel dat het niet veel werk is, maar een uur daarin steken is al teveel imo.quote:Op zondag 7 november 2010 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar je beseft toch hopelijk wel dat zo'n like button echt geen werk is?
mehquote:Op zondag 7 november 2010 17:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het niet veel werk is, maar een uur daarin steken is al teveel imo.
Of denk jij dat het zo gigantisch veel traffic genereertquote:
Klopt...quote:Op zondag 7 november 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, volgens mij is dat ook gewoon een standaard scriptje wat je van facebook kan krijgen
in ieder geval genoeg om dat uurtje devven te verantwoordenquote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of denk jij dat het zo gigantisch veel traffic genereert?
Naja, als 90% het dan alsnog uitzet..quote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in ieder geval genoeg om dat uurtje devven te verantwoorden
(als het al een uurtje is)
Dat ga ik doenquote:Op zondag 7 november 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ook al gevraagd of er een extra optie kon komen om het groter te maken...
je zou hoogstens ctrl+omhoog scrollen kunnen doen...
quote:
een uurtje devven is eenmalig, jaren lang links op facebook is jarenlangquote:Op zondag 7 november 2010 17:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, als 90% het dan alsnog uitzet..
Is dat niet een beetje een lachertje om als nr 10.000 daar met een "ik wil die optie" melding te komen?quote:Op zondag 7 november 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zou ook hier (Nieuwe layout nu voor iedereen #11 - mah buttonz!!) kunnen vragen of er zo'n optie kan komen
Eet smakelijkquote:
Nee hoor... Ze kunnen hoogstends zeggen dat het er niet inkomtquote:Op zondag 7 november 2010 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een lachertje om als nr 10.000 daar met een "ik wil die optie" melding te komen?
Het jeugdjournaal is dan ook serious businessquote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader zit met een serieus gezicht het jeugdjournaal te kijken
quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Geweldig.quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
geef die carrero maar aan mijquote:Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb mijn maag overschat. Het is of de carrero of de kaassouflé, one has to go.
Als ik hem een week laat rotten komt ie waarschijnlijk vanzelf naar je toe gelopen!quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik hem een week laat rotten komt ie waarschijnlijk vanzelf naar je toe gelopen!
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik hem een week laat rotten komt ie waarschijnlijk vanzelf naar je toe gelopen!
servicequote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Dank die had ik nodig!quote:
Okequote:Op zondag 7 november 2010 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... Ze kunnen hoogstends zeggen dat het er niet inkomt
ja, maar ik vraag me af of hij het wel doorheeftquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeugdjournaal is toch ook best leuk
Laat ons ook even weten hoe hij op Celsie reageert.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik vraag me af of hij het wel doorheeft
En als er meerdere mensen op reageren dat dat wel handig zou zijn, dan heb je ook wel meer kans dat het er wel inkomtquote:
Celsie.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat ons ook even weten hoe hij op Celsie reageert.
Ik ook.quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nog celcie-loos jeugdjournaal meegemaakt
En nu opschieten met je zangfilmpjes Pat!quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Prrr... eten op...
oftewel 4 hapjes soep gehad
Ik heb nog geen liedjes gekozen...quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
En nu opschieten met je zangfilmpjes Pat!
Ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Nerdskillzquote:Op zondag 7 november 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
Wtfoks Thomas hoe kan jij 82 x klikken in 10 sec.
Ik had 64quote:
Ik heb nog een journaalloze jeugd meegemaakt. Toen kwam hier iedere week een man met een panfluit en een rol perkamentpapier vertellen dat de graanoogst van boer Heukelom van 10 kilometer verderop was mislukt.quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wiewatwaar?quote:Op zondag 7 november 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
Wtfoks Thomas hoe kan jij 82 x klikken in 10 sec.
Ik pak de kamer naast je. Kunnen we lekker samen klessebessen.quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga alvast een plek in het bejaardentehuis reserveren
GVDMME PAT. Opschieten of ik kies ze voor je uit, pats op je billen.quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen liedjes gekozen...
vind het zo moeilijk..
oh gezelligquote:Op zondag 7 november 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik pak de kamer naast je. Kunnen we lekker samen klessebessen.
quote:Op zondag 7 november 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh gezellig![]()
en dan incontinetie faken als de verzorger je aan wilt kleden
quote:Op zondag 7 november 2010 18:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een journaalloze jeugd meegemaakt. Toen kwam hier iedere week een man met een panfluit en een rol perkamentpapier vertellen dat de graanoogst van boer Heukelom van 10 kilometer verderop was mislukt.
Dat heeft Stalin wel eens sexier gezegd.quote:Op zondag 7 november 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nu wel zeg maar de heerser over jullie allemaal.
Ja, er zat wat twijfel in de zin om het wat sympathieker te laten klinken.quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heeft Stalin wel eens sexier gezegd.
Dat had ik door, maar ik vond het wel een mooi compliment.quote:Op zondag 7 november 2010 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Cee, ik, noemde je perongeluk pisces
Oké dat ga ik ook proberen.quote:Op zondag 7 november 2010 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spelletje op facebook... zo snel en zo vaak mogelijk op een knop drukken
Mooi, maar vertel het maar hoor..quote:Op zondag 7 november 2010 18:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat had ik door, maar ik vond het wel een mooi compliment.
Nu niet meer.... 91 ha!quote:Op zondag 7 november 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nu wel zeg maar de heerser over jullie allemaal.
Wat is uw Facebook?quote:
Travis - Why does it always rain on me?quote:Op zondag 7 november 2010 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mooi, maar vertel het maar hoor..![]()
LIEDJES WIL IK WETEN!
Oké. Wat is je Facebook?quote:
Mijn hart sprong een beetje op toen ik dacht een link te zien, maar alas.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn hart sprong een beetje op toen ik dacht een link te zien, maar alas.
quote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001621818828
Gepost.quote:
Halloin.quote:
ja, de gelijkenis is treffend he, vooral dat haarquote:Op zondag 7 november 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens leuk binnenkomen, en ook tof dat je er voor uitkomt Zwabberman.
Dit is wel heel eng, ook echt 1 seconde na mij.quote:
Waarom?quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef JJH het volgende:
Iedereen doet me uitlachen op de feesboeks.
Gewoon keihard stompequote:
Ik moet het even kwijt:quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet het even kwijt:
Oke genoeg klef, stinkhoer
Stompje op je vagijnquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! De liefde die ik met jullie allen deel is zo speciaal.
Echt he, het is gewoon eng, ik ga je volgende week vastpakken en niet meer loslaten, nou ja alleen om je vol te gietenquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! De liefde die ik met jullie allen deel is zo speciaal.
Liefkozend mepje op je flamoes.quote:
Jaaaa.quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, het is gewoon eng, ik ga je volgende week vastpakken en niet meer loslaten, nou ja alleen om je vol te gieten
Effe een koprol op de stoep.quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet echt meer gaan bewegen, ik ben echt een stijve bukkum aan het worden.
Of een sjieke handstand.quote:
Zonder dat zou ik het niet eens overwegen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een parelketting en een Vuitton handtasje?
Wilde gij beweging? Dan loatte boyke maar is ne keer uitquote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder dat zou ik het niet eens overwegen.
Die joekel is zo vet die ken nog ins nie noar zen bak lope om te vrete.quote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilde gij beweging? Dan loatte boyke maar is ne keer uit
Gij verwent hum teveul!quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die joekel is zo vet die ken nog ins nie noar zen bak lope om te vrete.
Dan is het misschien ook maar goed dat ie niet naar z'n bak kan lopen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ge gift um dan toch te vrète aont infuus of nie wer?quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
néé zoals hans al ze, ik loat hem un poar dagjes ff goe bijkome van al de gevrét, ons boy moe wel wir doar de deurpost kunnequote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ge gift um dan toch te vrète aont infuus of nie wer?
Xenofoobquote:
Zo moe?quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
Trouwens, als ik straks iets als 't65g65gy' post, ben ik met mijn kop op het toetsenbord in slaap gevallen.
En als het t64g64gy wordt, moeten we dan de pliesie bellen?quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
Trouwens, als ik straks iets als 't65g65gy' post, ben ik met mijn kop op het toetsenbord in slaap gevallen.
Waarom 2x 64 vrouwke?quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
En als het t64g64gy wordt, moeten we dan de pliesie bellen?
Ohh ja heeft iets met het binaire stelsel te maken en met poedelsquote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ook 63 63 of 66 66 of zo zijn. Maar niet 65 65.
Mwah, eerder compleet gesloopt, maar als ik nu al ga slapen ben ik om 5;00 alweer wakker, en daar word ik niet vrolijk van, dan pak liever nog een paar uurtjes door en dat ik dan morgen een beetje op een christelijiker tijdstip wakker word.quote:
Precies, vlaflip kurketrekker!quote:Op zondag 7 november 2010 19:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ja heeft iets met het binaire stelsel te maken en met poedels
quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
En als het t64g64gy wordt, moeten we dan de pliesie bellen?
quote:
Dat snap ik niet.quote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ook 63 63 of 66 66 of zo zijn. Maar niet 65 65.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |