Ik had het sowieso al beter gevonden als het onder het reactieveld stondquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik gebruik hem nooit. Hij staat me ook niet echt in de weg.
Ik had het sowieso beter gevonden als zoiets niet eens was gemaakt.quote:Op zondag 7 november 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het sowieso al beter gevonden als het onder het reactieveld stond
Oh kan je dat uitzetten? Thank God.quote:Op zondag 7 november 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.Dat zou echt te erg zijn, FOK! topics liken op men Facebook.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op zondag 7 november 2010 17:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh kan je dat uitzetten? Thank God.
Hoi hoi!
want?quote:Op zondag 7 november 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het sowieso beter gevonden als zoiets niet eens was gemaakt.
DEVtijd die veel nuttiger besteed kan worden.quote:
Lief dat je het zegtquote:Op zondag 7 november 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
Pisces, Ik weet neit welk thema je nu aan hebt staan, maar volgens mij is 'GoT Thema' duidelijker qua kleuren...
goed punt...quote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DEVtijd die veel nuttiger besteed kan worden.
welke glorieuze verbeteringen lopen dan vertraging op door de like buttonquote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DEVtijd die veel nuttiger besteed kan worden.
nee, volgens mij is dat ook gewoon een standaard scriptje wat je van facebook kan krijgenquote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
goed punt...
Maar volgens mij is daar neit heel veel extra devtijd voor bij komen kijken
Ik ben geen DEVver, ik heb dus geen lijsten die laten zien wat er gemaakt moet worden, maar er staat nog een nieuwe layout voor de FP/Games/Sport en ook een nieuwe Weblog dacht ik.quote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welke glorieuze verbeteringen lopen dan vertraging op door de like button
Ctrl en + indrukkenquote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief dat je het zegtIk had hem er al op staan, zowel de GoT als die andere (silver?) zien er stukken fijner uit.
Enige moeite is nu de mini letters, ik heb het gevoel een -1 bril op te hebben, terwijl ik -8 sterkte heb
Ik had ook al gevraagd of er een extra optie kon komen om het groter te maken...quote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief dat je het zegtIk had hem er al op staan, zowel de GoT als die andere (silver?) zien er stukken fijner uit.
Enige moeite is nu de mini letters, ik heb het gevoel een -1 bril op te hebben, terwijl ik -8 sterkte heb
ja, maar je beseft toch hopelijk wel dat zo'n like button echt geen werk is?quote:Op zondag 7 november 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben geen DEVver, ik heb dus geen lijsten die laten zien wat er gemaakt moet worden, maar er staat nog een nieuwe layout voor de FP/Games/Sport en ook een nieuwe Weblog dacht ik.
Ik snap wel dat het niet veel werk is, maar een uur daarin steken is al teveel imo.quote:Op zondag 7 november 2010 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar je beseft toch hopelijk wel dat zo'n like button echt geen werk is?
mehquote:Op zondag 7 november 2010 17:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het niet veel werk is, maar een uur daarin steken is al teveel imo.
Of denk jij dat het zo gigantisch veel traffic genereertquote:
Klopt...quote:Op zondag 7 november 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, volgens mij is dat ook gewoon een standaard scriptje wat je van facebook kan krijgen
in ieder geval genoeg om dat uurtje devven te verantwoordenquote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of denk jij dat het zo gigantisch veel traffic genereert?
Naja, als 90% het dan alsnog uitzet..quote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in ieder geval genoeg om dat uurtje devven te verantwoorden
(als het al een uurtje is)
Dat ga ik doenquote:Op zondag 7 november 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ook al gevraagd of er een extra optie kon komen om het groter te maken...
je zou hoogstens ctrl+omhoog scrollen kunnen doen...
quote:
een uurtje devven is eenmalig, jaren lang links op facebook is jarenlangquote:Op zondag 7 november 2010 17:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, als 90% het dan alsnog uitzet..
Is dat niet een beetje een lachertje om als nr 10.000 daar met een "ik wil die optie" melding te komen?quote:Op zondag 7 november 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zou ook hier (Nieuwe layout nu voor iedereen #11 - mah buttonz!!) kunnen vragen of er zo'n optie kan komen
Eet smakelijkquote:
Nee hoor... Ze kunnen hoogstends zeggen dat het er niet inkomtquote:Op zondag 7 november 2010 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een lachertje om als nr 10.000 daar met een "ik wil die optie" melding te komen?
Het jeugdjournaal is dan ook serious businessquote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader zit met een serieus gezicht het jeugdjournaal te kijken
quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Geweldig.quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
geef die carrero maar aan mijquote:Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb mijn maag overschat. Het is of de carrero of de kaassouflé, one has to go.
Als ik hem een week laat rotten komt ie waarschijnlijk vanzelf naar je toe gelopen!quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik hem een week laat rotten komt ie waarschijnlijk vanzelf naar je toe gelopen!
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik hem een week laat rotten komt ie waarschijnlijk vanzelf naar je toe gelopen!
servicequote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Dank die had ik nodig!quote:
Okequote:Op zondag 7 november 2010 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... Ze kunnen hoogstends zeggen dat het er niet inkomt
ja, maar ik vraag me af of hij het wel doorheeftquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeugdjournaal is toch ook best leuk
Laat ons ook even weten hoe hij op Celsie reageert.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik vraag me af of hij het wel doorheeft
En als er meerdere mensen op reageren dat dat wel handig zou zijn, dan heb je ook wel meer kans dat het er wel inkomtquote:
Celsie.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat ons ook even weten hoe hij op Celsie reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |