Halloin.quote:
ja, de gelijkenis is treffend he, vooral dat haarquote:Op zondag 7 november 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens leuk binnenkomen, en ook tof dat je er voor uitkomt Zwabberman.
Dit is wel heel eng, ook echt 1 seconde na mij.quote:
Waarom?quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef JJH het volgende:
Iedereen doet me uitlachen op de feesboeks.
Gewoon keihard stompequote:
Ik moet het even kwijt:quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet het even kwijt:
Oke genoeg klef, stinkhoer
Stompje op je vagijnquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! De liefde die ik met jullie allen deel is zo speciaal.
Echt he, het is gewoon eng, ik ga je volgende week vastpakken en niet meer loslaten, nou ja alleen om je vol te gietenquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! De liefde die ik met jullie allen deel is zo speciaal.
Liefkozend mepje op je flamoes.quote:
Jaaaa.quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, het is gewoon eng, ik ga je volgende week vastpakken en niet meer loslaten, nou ja alleen om je vol te gieten
Effe een koprol op de stoep.quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet echt meer gaan bewegen, ik ben echt een stijve bukkum aan het worden.
Of een sjieke handstand.quote:
Zonder dat zou ik het niet eens overwegen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een parelketting en een Vuitton handtasje?
Wilde gij beweging? Dan loatte boyke maar is ne keer uitquote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder dat zou ik het niet eens overwegen.
Die joekel is zo vet die ken nog ins nie noar zen bak lope om te vrete.quote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilde gij beweging? Dan loatte boyke maar is ne keer uit
Gij verwent hum teveul!quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die joekel is zo vet die ken nog ins nie noar zen bak lope om te vrete.
Dan is het misschien ook maar goed dat ie niet naar z'n bak kan lopen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ge gift um dan toch te vrète aont infuus of nie wer?quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
néé zoals hans al ze, ik loat hem un poar dagjes ff goe bijkome van al de gevrét, ons boy moe wel wir doar de deurpost kunnequote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ge gift um dan toch te vrète aont infuus of nie wer?
Xenofoobquote:
Zo moe?quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
Trouwens, als ik straks iets als 't65g65gy' post, ben ik met mijn kop op het toetsenbord in slaap gevallen.
En als het t64g64gy wordt, moeten we dan de pliesie bellen?quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
Trouwens, als ik straks iets als 't65g65gy' post, ben ik met mijn kop op het toetsenbord in slaap gevallen.
Waarom 2x 64 vrouwke?quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
En als het t64g64gy wordt, moeten we dan de pliesie bellen?
Ohh ja heeft iets met het binaire stelsel te maken en met poedelsquote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ook 63 63 of 66 66 of zo zijn. Maar niet 65 65.
Mwah, eerder compleet gesloopt, maar als ik nu al ga slapen ben ik om 5;00 alweer wakker, en daar word ik niet vrolijk van, dan pak liever nog een paar uurtjes door en dat ik dan morgen een beetje op een christelijiker tijdstip wakker word.quote:
Precies, vlaflip kurketrekker!quote:Op zondag 7 november 2010 19:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ja heeft iets met het binaire stelsel te maken en met poedels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |