Zuig ze.quote:
Ik was niet zo'n hoogvlieger in talen. Meestal 6,5jes. Duits is dan wel mijn beste taal. Frans kan ik op de ultieme basics na weinig mee.quote:Op zondag 7 november 2010 13:30 schreef Bellatrix het volgende:
Vraagje: Je bent niet zo goed in de Engelse taal, ben je dan ook niet zo goed in andere talen als Duits of Frans?
Oké.quote:Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n hoogvlieger in talen. Meestal 6,5jes. Duits is dan wel mijn beste taal. Frans kan ik op de ultieme basics na weinig mee.
Hoi Zerokuquote:Op zondag 7 november 2010 13:46 schreef Zeroku het volgende:
Dizer. Audities bij welk programma, weet je dat nog
?
quote:
Doe je best goed, vooral die uithalen.quote:
quote:
Dankje.quote:Op zondag 7 november 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe je best goed, vooral die uithalen.
Als je het clean doet, ben je voor mij meer een heldin.quote:Op zondag 7 november 2010 14:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje.Ik moet nog een beetje werken aan mijn ietwat schrille toon, maar wat wil je ook als je Whitney Houston zingt. Is bijna niet te evenaren.
quote:
Dat ben ik, in dat filmpjequote:Op zondag 7 november 2010 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een van de nummers waarmee je gaat auditeren?
quote:
Oké!quote:Op zondag 7 november 2010 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga 5 liedjes opnemen,
En dan mogen jullie nomineren wat ik ga inzenden!
Dus, bedenk je wel..quote:
Dramaqueenesque.quote:Op zondag 7 november 2010 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus, bedenk je wel..
als ik niet word uitgenodigd ligt het aan jullie, en kom ik nooit weer op fok
quote:Op zondag 7 november 2010 14:26 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi. Dit is mijn allereerste post vanaf mn mobiel, ooit. Spannend! Ik zit nu in de trein. Ik hoop niet dat ik de lapo heb. Hé daar is de conducteur.
Spannende eerste bijdrage.quote:Op zondag 7 november 2010 14:26 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi. Dit is mijn allereerste post vanaf mn mobiel, ooit. Spannend! Ik zit nu in de trein. Ik hoop niet dat ik de lapo heb. Hé daar is de conducteur.
Ik ga nu 5 dingetjes opnemen, dus ik gok vanavondquote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Cee het volgende:
ooh PatriQTÉ WANNEER zijn de zangkunsten online? Shit mobiel internetten. Stomme speldtten. Neeeee T9 speletten. SpelFOUTEN. Zo.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Cee het volgende:
ooh PatriQTÉ WANNEER zijn de zangkunsten online? Shit mobiel internetten. Stomme speldtten. Neeeee T9 speletten. SpelFOUTEN. Zo.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Cee het volgende:
Wat gezellig dat staat tochquote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 14:26 schreef Cee het volgende:
Tof! Schiet een bietje op! Ben bijna thuis gelukkig deze coupe ruikt naar sabbelsnoepjes. Wtf is dit trouwens, een Sprinter? Gekke trein. Met digitale borden en zo echt moderne shit en zo! Oma is onder de indruk. Tot zo.quote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga nu 5 dingetjes opnemen, dus ik gok vanavond
Da's een sltquote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! Schiet een bietje op! Ben bijna thuis gelukkig deze coupe ruikt naar sabbelsnoepjes. Wtf is dit trouwens, een Sprinter? Gekke trein. Met digitale borden en zo echt moderne shit en zo! Oma is onder de indruk. Tot zo.
Pen erin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |