Wij leggen op dezelfde manier op. Charge 1 op de platen, 2 en 3 in kratten zodat dat zo gepakt kan worden.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb wel volledige 75 euro gekregen.(salarisstrook gisteren gekregen)
Vandaag weer 4 uurtjes gewerkt, moesten wéér inventarissen.
Trouwens. Een vraagje aan bakkerij mensen.
Over dat opzetten.. Hoe doen jullie dat? Doen jullie de avond van te voren alle voorspellingen in de kratten (klein brood) zodat ze de ochtend daarop op de platen kunnen leggen en bakken?
Want een of ander achterlijk mens heeft weer bedacht dat we charge 1 en 2 moeten uittellen, op de platen moeten leggen, en charge 3 en 4 moeten uittellen en in de kratten moeten doen, netjes op een stapeltje want ZIJ is er veel tijd aan kwijt 's morgens. Zij denkt dat we genoeg te doen hebben 's avonds en vaak uit onze neus eten. En de baas is er mee eens (tuurlijk, hij heeft er ook geen verstand van, wat al vaker is bewezen).
Eindtijd donderdag: 21.05 (6 man), ipv 20.15 (2 man)
Eindtijd vrijdag: 21.25 (5 man), ipv 21.15 (2 man)
We zijn net verbouwd, dus brood/deli is groter geworden, we hebben grill erbij etc., man man, wat veel schoonmaakwerk! Ik kom normaal ALTIJD om 8 (zaterdag)/9 (vrijdag) uur klaar (staan we meestal met 3 man (1 tot 8, 2 tot 9), maar vrijdag was het echt een drama. We moesten dus gaan opzetten en charge 1 en 2 op de platen leggen en de rest netjes in de kratten). Gisteren hoefden we niet op te zetten, want dat mochten we vandaag doen (houdbaar ging inventarissen, dus mochten we ook komen om te doen. Hebben we maar gedaan (200% uitbetaald krijgen ook nog)) We stonden met 3 man, hebben 55 minuten over gedaan om op te zetten.
Ik baal hier best wel van. De baas vindt het onze vrije tijd als we niet op tijd klaar komen, maar het is fucking niet te doen![]()
Hoe zit het met jullie?
Je baas kan jou nooit weigeren om gewerkte uren uit te betalen! Zou er maar eens even goed over in gesprek gaan met je baas.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb wel volledige 75 euro gekregen.(salarisstrook gisteren gekregen)
Vandaag weer 4 uurtjes gewerkt, moesten wéér inventarissen.
Trouwens. Een vraagje aan bakkerij mensen.
Over dat opzetten.. Hoe doen jullie dat? Doen jullie de avond van te voren alle voorspellingen in de kratten (klein brood) zodat ze de ochtend daarop op de platen kunnen leggen en bakken?
Want een of ander achterlijk mens heeft weer bedacht dat we charge 1 en 2 moeten uittellen, op de platen moeten leggen, en charge 3 en 4 moeten uittellen en in de kratten moeten doen, netjes op een stapeltje want ZIJ is er veel tijd aan kwijt 's morgens. Zij denkt dat we genoeg te doen hebben 's avonds en vaak uit onze neus eten. En de baas is er mee eens (tuurlijk, hij heeft er ook geen verstand van, wat al vaker is bewezen).
Eindtijd donderdag: 21.05 (6 man), ipv 20.15 (2 man)
Eindtijd vrijdag: 21.25 (5 man), ipv 21.15 (2 man)
We zijn net verbouwd, dus brood/deli is groter geworden, we hebben grill erbij etc., man man, wat veel schoonmaakwerk! Ik kom normaal ALTIJD om 8 (zaterdag)/9 (vrijdag) uur klaar (staan we meestal met 3 man (1 tot 8, 2 tot 9), maar vrijdag was het echt een drama. We moesten dus gaan opzetten en charge 1 en 2 op de platen leggen en de rest netjes in de kratten). Gisteren hoefden we niet op te zetten, want dat mochten we vandaag doen (houdbaar ging inventarissen, dus mochten we ook komen om te doen. Hebben we maar gedaan (200% uitbetaald krijgen ook nog)) We stonden met 3 man, hebben 55 minuten over gedaan om op te zetten.
Ik baal hier best wel van. De baas vindt het onze vrije tijd als we niet op tijd klaar komen, maar het is fucking niet te doen![]()
Hoe zit het met jullie?
de worp van dnah hanteerd op de tafels ook de wand groente en fruit dus is dat geen oplossing he ;-) Aangezien je dus nog weleen wand hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef AlexanderC het volgende:
wel, de worpen voor DNAH winkels
maar verder weet ik er niet veel van af. Ik hoor en zie het wel voor/tijdens/na de ombouw in week 2.
ik ben erg benieuwd!
Ja, over ziekte uren bouw je geen ADV op, dat betekend dus dat je saldo nog te kweken lager word.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef Lolque het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat d'r ADV uren verdwenen terwijl ik langdurig ziek ben geweest?
Ah ik zie het, bedankt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja, over ziekte uren bouw je geen ADV op, dat betekend dus dat je saldo nog te kweken lager word.
Oei das niet fijn.. Maar wat n kennis van het filiaal en werkschema's moet je dan weten om dat te laten lukken.. Zou bijna hulp van binnenuit verdenken..quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:42 schreef bigbass het volgende:
gister is ons filiaal overvallen, 3 gewapende mannen die er uiteindelijk met zo'n 3000 euro vandoor zijn gegaan. Ze hadden waarschijnlijk om 7 uur toen het alarm er af ging aan de achterkant van het gebouw boven een raampje ingetikt en stonden mensen op te wachten toen ze in de kantine kwamen.
Vrij heftig, ik ben blij dat ik niet hoefde te werken. Een van mijn collega's kreeg een pistool tegen zijn hoofd wat vervolgens doorgeladen werd.
mja, ze wisten niet hoe veel mensen er aanwezig waren en elke ochtend wordt om 7 uur het alarm uitgeschakeld. Daarnaast waren het mannen van 'Noord-Afrikaanse afkomst' om het politiek correct te benoemen en daar hebben we er geen van bij ons filiaal werken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Oei das niet fijn.. Maar wat n kennis van het filiaal en werkschema's moet je dan weten om dat te laten lukken.. Zou bijna hulp van binnenuit verdenken..
haha, jij werkt bij een franchise.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar kregen we een cadeaubon van ¤10
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 09:25 schreef j95 het volgende:
Krijgt iedereen die in de winkel werkt een kerstpakket?
Had gehoopt op zo'n mooi pakket als 2 jaar geleden, meer veel lekkere excellent dingen, maar dit klinkt meer als vorig jaar. Ook leuk natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je in een fanrchise winkel werkt.. Dan niet
Ondanks dat ik nu in het buitenland zit en zelf niet kon kijken, heeft mijn moeder even via skype laten zien wat er in zit:
- tomatensoep
- soepstengels
- wasabinootjes
- Amé wijn
- bodylotion etos
- douchegeld etos
- plastic wijnglazen gall&gall
- AH chips
- kerstchocolaatjes
- kerstkoekjes
- tapenade
- toastjes
- fairtrade thee
- biologische koffie
en nog wat meer kleine dingen die ik vergeten ben op te noemen
Dat was echt het mooiste pakket ooit inderdaad. Dit wordt ondertussen mijn vierde pakket van AH al..quote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef bigbass het volgende:
[..]
Had gehoopt op zo'n mooi pakket als 2 jaar geleden, meer veel lekkere excellent dingen, maar dit klinkt meer als vorig jaar. Ook leuk natuurlijk
voor mij denk ik ook. kan me de eerste alleen niet echt meer herinneren.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:01 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat was echt het mooiste pakket ooit inderdaad. Dit wordt ondertussen mijn vierde pakket van AH al..
Niet verkeerdquote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ondanks dat ik nu in het buitenland zit en zelf niet kon kijken, heeft mijn moeder even via skype laten zien wat er in zit:
- tomatensoep
- soepstengels
- wasabinootjes
- Amé wijn
- bodylotion etos
- douchegeld etos
- AH chips
- kerstchocolaatjes
- kerstkoekjes
- tapenade
- toastjes
- fairtrade thee
- biologische koffie
Voor mij ookquote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef bigbass het volgende:
[..]
voor mij denk ik ook. kan me de eerste alleen niet echt meer herinneren.
Die frisbee kan ik me idd nog herinneren. Er zat toen ook zo'n vakantiesetje van de etos bij met van die miniproductenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef UncleSam het volgende:
Dat was ook een simpele, zat volgens mij een blauwe opvouwbare frisbee in en n groene wijnkoeler.
oh, die mini's heb ik nog jaquote:Op woensdag 8 december 2010 13:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor mij ook
[..]
Die frisbee kan ik me idd nog herinneren. Er zat toen ook zo'n vakantiesetje van de etos bij met van die miniproducten
Ik denk yay eindelijk een wijntje.. is het alcohol vrije wijnquote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
- tomatensoep
- soepstengels
- wasabinootjes
- Amé wijn
- bodylotion etos
- douchegeld etos
- AH chips
- kerstchocolaatjes
- kerstkoekjes
- tapenade
- toastjes
- fairtrade thee
- biologische koffie
Haha, dat is een typoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik denk yay eindelijk een wijntje.. is het alcohol vrije wijn.
Ennuh douchegeld!
Of ze hebben gewoon een tijdje de winkel geobserveerd. Bij mij heeft één of andere klapmongool eens een keer iemand alle personeelsruimtes aan de klant laten zien, omdat die klant z'n vrouw niet kon vinden (en die vrouw zou zich voortdurend verstoppen ofzo).quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Oei das niet fijn.. Maar wat n kennis van het filiaal en werkschema's moet je dan weten om dat te laten lukken.. Zou bijna hulp van binnenuit verdenken..
alcoholvrije wijn, hoe is dat geen druivensap?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik denk yay eindelijk een wijntje.. is het alcohol vrije wijn.
Ennuh douchegeld!
Really? ;o Ben benieuwd dan..quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Dyr. het volgende:
Wij van Servex krijgen volgens mij volgende week pas kerstpakkettenTevens mijn laatse
Voor mij ook de laatste, want denk niet dat ik een vast contract krijg (laatste contract dus).quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Dyr. het volgende:
Wij van Servex krijgen volgens mij volgende week pas kerstpakkettenTevens mijn laatse
Als je een aantal maanden aaneengesloten een bepaald aantal uren extra werkt, heb je recht op contractuitbreiding voor je werkelijke uren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:40 schreef EWK het volgende:
Je werkt 32 uur, maar 24 contract? Tja...Betekent dat ze het alleen maar doen zoals AH het wil.
Als je ziek bent krijg je ineens minder geld dan je gewend bent.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef Etsu het volgende:
Ik werk per maand zeker ruim 40 uur, (en dat is al zeker een jaar zo) en heb 24 uur p/m contract.. Maakt toch niet zoveel uit of wel?
Is wel leuk ja:$ Niet stressen, klagende klanten, rondlopen door de winkel, restanten 10x navullen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Brammie1 het volgende:
Acties bij distributiecentra AH
Zou leuk worden als de filialen niet bevoorraad worden vlak voor kerst
Accepterne naar ander filiaal en ondertussen doorsolliciteren. Voor de vervallende uren zou je nog WW kunnen krijgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb nu een keuze gekregenIk kan of naar een ander filiaal gaan waar ik waarschijnlijk maar 24 uur niet meer kan halen (werk nu 32 in de week zelfs) en mijn toeslaguren kan ik dan ook gedag zeggen want dat filiaal is maar tot 21.00 uur open en niet op zondags open. Of ik kan mag gewoon vertrekken. Ik zou het bijna accepteren, kerst nog werken in mijn 'oude' filiaal en dan niet meer komen
Wij moeten morgen en overmorgen alles vullen na de verbouwing. Vanuit Zaandam zal dat komen. Hopelijk gaat dat allemaal goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Brammie1 het volgende:
Acties bij distributiecentra AH
Zou leuk worden als de filialen niet bevoorraad worden vlak voor kerst
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:14 schreef UncleSam het volgende:
Daar heb ik nog best interesse in, alleen jammer van die datum kan die fnv het CNV dan niet raden dat je met de drukte van kerst en de jaarwisseling zit!?
15quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Rockiejj het volgende:
vanaf je hoeveelste mag je werken bij de Albert Heijn?
In de uitnodiging staat hierover het volgende:quote:Daar heb ik nog best interesse in, alleen jammer van die datum kan die fnv dan niet raden dat je met de drukte van kerst en de jaarwisseling zit!?
14, maar dan mag je maar erg weinig uren maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Rockiejj het volgende:
vanaf je hoeveelste mag je werken bij de Albert Heijn?
Ja die zijn er echt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:35 schreef summer2bird het volgende:
Moest trouwens vanmiddag werken, zijn er mensen die zo iets vragen:
Klant: Ik zoek een blikje met dat rooie erin.
Ik: Kunt u het beschrijven, bij welk gerecht gebruikt u het?
Klant: Geen idee.
Ik: Weet u van welk merk het is?
Klant: Ja, dat weet ik niet, weet jij het niet dan?
Ik:![]()
Of zelfde middag:
Klant: Ik zoek een tube met een rode peper erin.
Ik: Bedoelt u een saus of een dressing?
Klant: Nee, echt een rode peper in een knijptube.
Ik:![]()
Inderdaad, bij mijn filiaal is 16 de minimum-leeftijd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
14, maar dan mag je maar erg weinig uren maken.
Verschilt wel per filiaal trouwens.
Kwam gisteren iemand die vroeg mag ik een formulier, ik zeg wat voor formulier zegt ze ja zon formulier... bleek ze uiteindelijk een sollicitatie formulier te willen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja die zijn er echt.
Klanten denken idd dat je met zo'n bechrijving het wel weet. Ik zou het bij de eerste niet weten.
Die tweede klant wou bij de panklaar die knijptubes van excellent met knoflook/rode peper of basilicum. Waar de wokknoflook naast staat.
Hij/zij belt iig. om het te vragen, bij ons heb je klanten die flippen omdat we een bepaald merk/product niet hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef Brammie1 het volgende:
belde laatst een klant op, of we ook mascarpone verkopen. Wat denk je zelf, in een Ah To Go
Een leuke vind ik altijd: 'Maar bij de gewone Albert Heijn verkopen ze het wel!'.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef Brammie1 het volgende:
belde laatst een klant op, of we ook mascarpone verkopen. Wat denk je zelf, in een Ah To Go
Flauw.quote:
15 december. Wij krijgen bijna het dubbele aantal pakketten in verhouding met werknemersquote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Flauw.![]()
Bij ons zullen ze aankomende week wel komen. We hadden gister wel een hele container met groente die wij niet verkopen.
Waarom?quote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Dyr. het volgende:
[..]
15 december. Wij krijgen bijna het dubbele aantal pakketten in verhouding met werknemers
Nee hoor gewoon 4 weken. Dat van 5 weken was vorig jaar omdat het jaar toen 53 weken had. Dit jaar zijn het er gewoon 52.quote:Op zondag 12 december 2010 00:45 schreef ABombali het volgende:
Na maandag 5 weken wachten voor volgende loon toch? Dat wordt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |