Ik heb het wel gehad!quote:Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef xxemkie het volgende:
We zouden deze maand toch het medewerkersvoordeel erbij krijgen?
ik heb dit niet gehad.. Ik werk vanaf augustus bij de albert heijn, dus dit zou de eerste keer zijn dat ik het zou moeten krijgen, ik heb mijn kaart vanaf ongeveer begin september..
Weet iemand hoe het komt dat ik nu die 75 euro niet heb gekregen?
(ja, inclusief gratis rare tekentjes EDIT: in plaats van e's in geen, fok wil ze niet quoten)quote:Plaza laat door grote drukte tijdelijk gn nieuwe bezoekers toe via internet. Probeer het later nog eens.
Als je altijd al werkt op zondag, krijg je op kerst 300%. Een zondag staat gelijk aan een feestdag, dus zo raar is het niet dat het in principe evenveel verdient.quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef monsterd. het volgende:
Even een vraagje namens een vriendin van me die ook bij de appie werkt, omdat ik het antwoord zelf niet weet:
Feestdagen
Feestdagen zijn de volgende dagen:
Nieuwjaarsdag
1e en 2e paasdag
Koninginnedag
Hemelvaartsdag
1e en 2e Pinksterdag
1e en 2e kerstdag
Bevrijdingsdag (5 mei) uitsluitend in het lustrumjaar (éénmaal per 5 jaar vanaf 2000)
WEL werken op een feestdag
Het werken op een feestdag gebeurt op basis van vrijwilligheid en in goed overleg.
Wanneer de feestdag niet in je normale rooster valt, maar je werkt wel dan worden de gewerkte uren tussen 00.00 uur en 24.00 uur tegen het uursalaris plus een toeslag van 100% uitbetaald.
Wanneer de feestdag in je normale rooster valt en je hebt in de afgelopen 12 weken op minstens 4 gelijknamige dagen gewerkt, ontvang je tevens BCD uren. Het aantal BCD uren bedraagt het gemiddelde van het aantal uitbetaalde uren over die 4 dagen.
NIET werken op een feestdag
Wanneer je niet werkt op een feestdag, en de dag valt in je normale rooster, wordt er berekend of je recht hebt op BCD-uren conform bovenstaande afspraken.
Wanneer je bezwaar hebt om op een voor jouw geldende - andere dan bovengenoemde - religieuze feestdag te werken, kun je op die dagen bij voorrang een ADV of vakantiedag aanvragen.
Dit staat op plaza, maar het is erg verwarrend.
Er staat dus dat als je normaal nooit op zondag werkt, maar bijv. op 2e kerstdag (ook een zondag) wel, dan krijg je uursalaris + 100% = 200%.
Maar als je normaal wel op zondag werkt en dus ook op de 2e kerstdag, ontvang je tevens BCD uren. Word het rekensommetje dan: uursalaris + 100% + 100% BCD = 300% of is het uursalaris + 100% BCD = 200%? Door het woordje tevens begrijp ik hem niet helemaal.
Vind het trouwens gek dat een gewone zondag (200%) net zoveel verdient als Kerst?
Dus ik ben niet de enige. Vreemd...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef koenie95 het volgende:
hier 58 euro ipv de normale 75 euro die ik meestal heb
Maar het is dus niet zo dat die BCD-uren de uren zijn die je werkelijk hebt gewerkt, maar de uren die je er bovenop krijgt wanneer je op een feestdag werkt of wanneer juist niet als dit je vaste dag is?quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:51 schreef bigbass het volgende:
[..]
Als je altijd al werkt op zondag, krijg je op kerst 300%. Een zondag staat gelijk aan een feestdag, dus zo raar is het niet dat het in principe evenveel verdient.
Nog relaxtijd gehad?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef UncleSam het volgende:
Zo vandaag teruggekomen van de AGF Jackpot reis naar het heerlijk warme Spanje. Op bezoek geweest bij telers Fruca (IJsbergsla en Galia meloenen), Kernel (sla, bladgroenten, pompoenen), Martinavarro (Alle citrusvruchten).
quote:Onjuiste kwartaalberekening Medewerker Voordeel Plan
(16 november 2010)
Bij de verwerking van de gegevens over kwartaal 3 van het Medewerker Voordeel Plan (personeelskorting) zijn door een fout de bestedingen van de maand september niet meegenomen. Dit betekent dat de uitbetaalde korting over boodschappen bij Albert Heijn lager kan zijn dan verwacht.
De gemiste korting van de maand september wordt samen met de korting van kwartaal 4 uitbetaald met de salarisbetaling van periode 1-2011.
De verstoring zorgt er ook voor dat het versturen van de Medewerker Voordeel Pas voor nieuwe medewerkers een maand vertraging oploopt.
Afzender: HR Expertise
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef UncleSam het volgende:
Voor de mensen die problemen hebben met de medewerkersvoordeel:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |