14, maar dan mag je maar erg weinig uren maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Rockiejj het volgende:
vanaf je hoeveelste mag je werken bij de Albert Heijn?
Ja die zijn er echt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:35 schreef summer2bird het volgende:
Moest trouwens vanmiddag werken, zijn er mensen die zo iets vragen:
Klant: Ik zoek een blikje met dat rooie erin.
Ik: Kunt u het beschrijven, bij welk gerecht gebruikt u het?
Klant: Geen idee.
Ik: Weet u van welk merk het is?
Klant: Ja, dat weet ik niet, weet jij het niet dan?
Ik:![]()
Of zelfde middag:
Klant: Ik zoek een tube met een rode peper erin.
Ik: Bedoelt u een saus of een dressing?
Klant: Nee, echt een rode peper in een knijptube.
Ik:![]()
Inderdaad, bij mijn filiaal is 16 de minimum-leeftijd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
14, maar dan mag je maar erg weinig uren maken.
Verschilt wel per filiaal trouwens.
Kwam gisteren iemand die vroeg mag ik een formulier, ik zeg wat voor formulier zegt ze ja zon formulier... bleek ze uiteindelijk een sollicitatie formulier te willen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja die zijn er echt.
Klanten denken idd dat je met zo'n bechrijving het wel weet. Ik zou het bij de eerste niet weten.
Die tweede klant wou bij de panklaar die knijptubes van excellent met knoflook/rode peper of basilicum. Waar de wokknoflook naast staat.
Hij/zij belt iig. om het te vragen, bij ons heb je klanten die flippen omdat we een bepaald merk/product niet hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef Brammie1 het volgende:
belde laatst een klant op, of we ook mascarpone verkopen. Wat denk je zelf, in een Ah To Go
Een leuke vind ik altijd: 'Maar bij de gewone Albert Heijn verkopen ze het wel!'.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef Brammie1 het volgende:
belde laatst een klant op, of we ook mascarpone verkopen. Wat denk je zelf, in een Ah To Go
Flauw.quote:
15 december. Wij krijgen bijna het dubbele aantal pakketten in verhouding met werknemersquote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Flauw.![]()
Bij ons zullen ze aankomende week wel komen. We hadden gister wel een hele container met groente die wij niet verkopen.
Waarom?quote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Dyr. het volgende:
[..]
15 december. Wij krijgen bijna het dubbele aantal pakketten in verhouding met werknemers
Nee hoor gewoon 4 weken. Dat van 5 weken was vorig jaar omdat het jaar toen 53 weken had. Dit jaar zijn het er gewoon 52.quote:Op zondag 12 december 2010 00:45 schreef ABombali het volgende:
Na maandag 5 weken wachten voor volgende loon toch? Dat wordt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |