Beste supermarktmedewerkers!
Jullie hebben het afgelopen jaar via de website
www.ikwerkindesupermarkt.nl laten weten dat het niet altijd goed gaat in jouw supermarkt. CNV Dienstenbond is op veel terreinen bezig om deze misstanden in supermarkten aan de kaak te stellen. Ik heb jullie beloofd om daarop terug te komen en daar wat aan te gaan doen.
We willen naar jullie luisteren, jullie moeten gehoord worden! Daarom wordt er op donderdagmiddag 30 december een Lagerhuisdebat georganiseerd om de supermarktmedewerker eens te laten vertellen wat er allemaal in de dagelijkse praktijk gebeurd in de winkels.
Met de uitkomsten van dit debat zal ik het cao-overleg dit voorjaar in gaan. Maar ook de politiek zal aanwezig zijn, Tweede Kamerleden zijn uitgenodigd. Zij moeten ook eens horen wat er speelt bij jullie. Tenslotte is ook de pers uitgenodigd. Ook zij moeten maar eens weten wat er zoal speelt in supermarkten; dat het niet alleen leuk werken is en een mooie buitenkant heeft, maar dat er aan de achterkant in de winkels ook veel mis is.
Kortom , ik zou het erg op prijs stellen als je bij deze bijeenkomst kan zijn. Je mag een collega meenemen, mits hij/zij werkt in de supermarkt.
Je reiskosten worden betaald, je krijg als dank voor je deelname aan bioscoopbon en na afloop hebben we nog een gezellige borrel met (gratis) drankjes en hapjes. Je kans om er ook een leuk dagje Amsterdam aan te koppelen!
Bijgaand vind je de uitnodiging. Denk je dat jouw (jongere) collega’s hier ook aan mee willen doen? Stuur deze uitnodiging dan naar ze door!
Inschrijven kan via de website:
www.ikwerkindesupermarkt.nl Tenslotte, er zijn een beperkt aantal plaatsen, schrijf je snel in, vol is vol.
Ik hoop je te kunnen begroeten op de 30e in hartje Amsterdam!
Met vriendelijke groeten,
Fedde Monsma
CAO-onderhandelaar supermarkten
CNV Dienstenbond
supermarkten@cnvdibo.nl