quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik ken mijn zusje kwa eetgewoonte en dingen die ze niet lust dus heb al veel onderhand gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
een beetje![]()
ik lust geen kaas, ham, mais etc dan kan ik me indenken dat je denkt die is raar maar doner
ik moet nu wel, want ik heb mijn snert en worst bij slager laten staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ieuwbah nee nee dat is niks voor mij.
dan is is ook een fiepquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
Top TT^O^
[..]
Ik ken mijn zusje kwa eetgewoonte en dingen die ze niet lust dus heb al veel onderhand gezien
Vertel eens over je zusje dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
Top TT^O^
[..]
Ik ken mijn zusje kwa eetgewoonte en dingen die ze niet lust dus heb al veel onderhand gezien
Arme jijquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet nu wel, want ik heb mijn snert en worst bij slager laten staan
Nee en voor de zoveelste keer neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel eens over je zusje dan?
En... foto's van zusje?
Ja hier konden wij op wachtenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel eens over je zusje dan?
En... foto's van zusje?
ja maar ik had zin in wat lekkers en dat is echt jummie de bummie, zoet en hartig in eenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Maar omdat jij jouw snert en worst bij de slager hebt laten staan hoef je toch nog geen boterham met hagelslag en leverworst er op te doen van die combinatie krijg ik echt braakneigingen
Nee dat dacht ik wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat hij er om vraagt
nou eet smakelijk danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik had zin in wat lekkers en dat is echt jummie de bummie, zoet en hartig in een
Maar hij krijgt ze toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nou eet smakelijk dan![]()
* Panda72schudt haar hoofd hij houd niet van kaas maar wel van leverworst met hagelslag
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hij krijgt ze toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Maar wel lief hoorquote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. Ik voel me echt kutMaar ik mag morgen pas ziek zijn van mezelf, als ik klaar ben met werken
soms welquote:
tot hoe laat moet je nog zuster? en zijn er geen lekekre middeltjes voor de hand daar danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. Ik voel me echt kutMaar ik mag morgen pas ziek zijn van mezelf, als ik klaar ben met werken
dan vanavond geen bier (of wijn) en vroeg naar bed. Misschien nog een paar flinke koppen thee, dan zweet je zo veel mogelijk uit. En vitamientjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Beterschap Enfequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Welke smaak pizza had je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het voeder zit er weer in![]()
Welke smaak mini-magnum zal ik nu voor toetje nemen?
Quatro Formaggi.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke smaak pizza had je.
Neem meerdere mini-magnums doen hoef je net te kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Liefquote:
Nja, heb al paracetamol op, mag ik nog wel een keer nu. Neusspray kan ik nog doen maar wil ik liever doen vlak voordat ik ga slapen ivm verstopping enzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms wel![]()
[..]
tot hoe laat moet je nog zuster? en zijn er geen lekekre middeltjes voor de hand daar dan
XD Ja idd, ik weet hetquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan vanavond geen bier (of wijn) en vroeg naar bed. Misschien nog een paar flinke koppen thee, dan zweet je zo veel mogelijk uit. En vitamientjes.
Hell, wie vertel ik wat?
Thanksquote:
OOHHH IK WIL OOK MINI MAGNUMM!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het voeder zit er weer in![]()
Welke smaak mini-magnum zal ik nu voor toetje nemen?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Quatro Formaggi.
En nee, ik probeer aan de lijn te doenhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik bedoelde middeltjes uit het zkhquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
[..]
Nja, heb al paracetamol op, mag ik nog wel een keer nu. Neusspray kan ik nog doen maar wil ik liever doen vlak voordat ik ga slapen ivm verstopping enzoEn vies door je mond ademen
![]()
Ik moet morgen van half 8 tot 2 werken.![]()
[..]
XD Ja idd, ik weet het![]()
![]()
[..]
Thanks![]()
[..]
OOHHH IK WIL OOK MINI MAGNUMM!!!
Jij krijgt niks ouwe teutebel. Jij ben ziek.quote:
Is ze rijk? Wurm je zelf even haar testament binnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
Zo ik ga even bij de overbuurvrouw koffie drinken dat arme mens is het hele weekend alleen dus laat ik maar even sociaal doen(oke ik zal het maar toegeven ik ga daar alleen maar koffiedrinken vanwege haar labradorpup met een hoogknuffelgehalte)
Have Funquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
Zo ik ga even bij de overbuurvrouw koffie drinken dat arme mens is het hele weekend alleen dus laat ik maar even sociaal doen(oke ik zal het maar toegeven ik ga daar alleen maar koffiedrinken vanwege haar labradorpup met een hoogknuffelgehalte)
Ja ze zit goed in de slappe was. Maar ja ze is getrouwd en heeft kinderen dus ik denk dat dat met dat testament niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze rijk? Wurm je zelf even haar testament binnen
byebye bamboo beartjequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
XD Nouja, het is gewoon een badass verkoudheid gok ik, want ik ben niet echt koortsig ofzo. Dus jaquote:
Ehquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt niks ouwe teutebel. Jij ben ziek.
Have fun!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
Douchezequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
Sorry, ik was even de speech van mijn moeder voor de uitvaart van oma aan het doorlezenquote:
Oh. Ja, dat gaat natuurlijk voor...quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ik was even de speech van mijn moeder voor de uitvaart van oma aan het doorlezen
Okequote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat gaat natuurlijk voor...
Ik draag je wel naar bedquote:
Zeg ik weet dat ik dik ben, maar om het er nou zo in te wrijvenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik draag je wel naar bed![]()
* Dr_Flash probeert Marijke op te tillen...
auw![]()
Oh nee hoor, daar ligt het niet aan. Het zijn gewoon die 7 pinnen in mijn rugquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg ik weet dat ik dik ben, maar om het er nou zo in te wrijven
Maar thanks for trying![]()
Och lieverdquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar ligt het niet aan. Het zijn gewoon die 7 pinnen in mijn rug
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdDan is die opmerking voor mij al ietsjes beter
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wist wel dat je zou happen hoor
Maar we wachten nog wel op de eerste keer dat je ze plaatstquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat hij er om vraagt
Zal ik je naar bedje dragen danquote:
Oh gaat dit weer over pics van zusje van Trev?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we wachten nog wel op de eerste keer dat je ze plaatst.
whehehequote:
Ja probeer jij het eens. Mij lukt het nietquote:
Niet weer, nogquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat dit weer over pics van zusje van Trev?
Nee man je loopt die meneer in de maling te nemenquote:
Oepsquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man je loopt die meneer in de maling te nemenhij is ernstig gewond geraakt door een vuilconTEENer. Nu moet zijn hele been eraf, en misschien die andere ook wel
En jij maar flauwe grapjes maken
Nee joh, dan heb jij straks ook pinnen in je rugquote:
Kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we wachten nog wel op de eerste keer dat je ze plaatst.
Waar anders over?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat dit weer over pics van zusje van Trev?
Geloof niet alles wat ie zegt hequote:
PM me maar een foto Trev :d Ik wil d'r ook wel zienquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
[..]
Kan je lang wachten
[..]
Waar anders over?
Hey Zwarte Potquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man je loopt die meneer in de maling te nemenhij is ernstig gewond geraakt door een vuilconTEENer. Nu moet zijn hele been eraf, en misschien die andere ook wel
Ik heb hier geen foto's en jij kan wel een foto van haar zien op een andere manierquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM me maar een foto Trev :d Ik wil d'r ook wel zien
Welneequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, dan heb jij straks ook pinnen in je rug![]()
Ik ben vet blank jeweetz. Ik val wel op meisjes trouwensquote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier geen foto's en jij kan wel een foto van haar zien op een andere manier
Ik denk het wel hoorquote:
Ik ken Fles al langer dan vandaag. Daar komt meestal weinig serieus uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat ie zegt he![]()
Ja maar het is ECHTquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken Fles al langer dan vandaag. Daar komt meestal weinig serieus uit
Dat vind ik zielig voor die meisjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vet blank jeweetz. Ik val wel op meisjes trouwens
Iets met Hyvesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja?Hoe dan?
[..]
Ik denk het wel hoor
Helleuquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken Fles al langer dan vandaag. Daar komt meestal weinig serieus uit
Een heel klein beetje jaquote:
't Is toch niet glad? Dan zal ik heus niet uitglijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja?Hoe dan?
[..]
Ik denk het wel hoor
quote:
Ik stalk Bellatrixquote:
welke meneerquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles, ga je vreemd?quote:
Ahaquote:
huh?quote:
Omdat zequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaInteressant
Waarom als ik vragen mag?
Nietes, kijk dan. Zo gaan Belgen met hun beroemdheden omquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een heel klein beetje jaJe overdreef vooral
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
't Is toch niet glad? Dan zal ik heus niet uitglijden.
quote:
Ze is de veldpion.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hadden C_A vanmiddag vooruit gestuurd om te kijken of het hier gezellig was?
Oeh, nog interessanterquote:
dat is altijd een goede redenquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, kijk dan. Zo gaan Belgen met hun beroemdheden om![]()
[ afbeelding ]
Ik heb C_A vandaag nog niet gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hadden C_A vanmiddag vooruit gestuurd om te kijken of het hier gezellig was?
Dat komt omdat het hier zo gezellig isquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb C_A vandaag nog niet gezien
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is altijd een goede reden![]()
zo ben ik ook hier gekomen
Kijk in haar PH, de ene bizarre uitspraak na de anderequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, nog interessanterDoe eens een voorbeeld waarom ze
is?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, kijk dan. Zo gaan Belgen met hun beroemdheden om![]()
[ afbeelding ]
Achter wie liep jij aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is altijd een goede reden![]()
zo ben ik ook hier gekomen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kwam hier even posten omdat naamtopic.
LLquote:
Als in Loveless85?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel schattigvoor een veldpion toch
Ladylikequote:
Natuurlijk nietquote:
Ow ik schrok alquote:
ik ben er heel soms maar hierquote:
Bos81quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
Een hele invasie nieuwelingen!
* Bos81 zet een pot koffie op tafel.
Zo, vertel eens wat over jullie zelf!
Nou ik ben dus Bella, ik hou van romantische nachten in Parijs en van die oude Engelse bloemtjes behang.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
* Bellatrix zet een pot koffie op tafel.
Symp kent ze allemaal al. Ik ook trouwens. Behalve Bella dan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
* Dr_Flash zet een pot koffie op tafel.
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Jullie gaan voor mijn snotterige hoofd veel te snelFijne aaf, ik ga lekker pitten
![]()
Succes met je schoolwerk danquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben er heel soms maar hier. beetje doorlezen en dan weer weg, heb het even druk met school.
Slaap lekker enfermerelquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Jullie gaan voor mijn snotterige hoofd veel te snelFijne aaf, ik ga lekker pitten
![]()
Ja doe maar, lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met je schoolwerk danIk PM je binnenkort over Sinterklaas
Trusten enfer
En hallo invasie nieuwe mensen![]()
Kopje koffie?
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk in haar PH, de ene bizarre uitspraak na de andere
Kally, dat is het wel denk ik hahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
* Kally zet een pot koffie op tafel.
of thee of chocomelk of iets anders?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met je schoolwerk danIk PM je binnenkort over Sinterklaas
Trusten enfer
En hallo invasie nieuwe mensen![]()
Kopje koffie?
Simon, je hebt nogal een luide stemquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Kally, dat is het wel denk ik haha
Lief (volgens zeggen) ik vind zelf wat minder
Hahaha, nee ze is gewoon Bella, maar ik stalk haar niet echt hoor, ik zag Fles hier en dacht even hoi zeggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel leukDan snap ik het denk ik wel een beetje
Voor jou welquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
of thee of chocomelk of iets anders?
Ja er werd gelinkt in de TAL-SC dus maar even kijken of het hier ook gezellig isquote:
En jij bent een drilmeester, je zou verdomme zo het leger in kunnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simon, je hebt nogal een luide stem
Dat is natuurlijk altijd gezellig!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha, nee ze is gewoon Bella, maar ik stalk haar niet echt hoor, ik zag Fles hier en dacht even hoi zeggen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha, nee ze is gewoon Bella, maar ik stalk haar niet echt hoor, ik zag Fles hier en dacht even hoi zeggen
Gelukkig ben je nu minstens 500 meter van me af. Zoals in dat stalkverbod stondquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaja, smoesjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Hier woon ik eigenlijk hoor. TAL ging me echt TE hard. TAL is alleen te doen als je niks anders te doen hebt
Doe maar een chocomelkquote:
We zouden het er verder niet meer over hebben op Fok!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu minstens 500 meter van me af. Zoals in dat stalkverbod stond
Als jullie gewoon naar me luisteren is er niet veel aan de hand hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
En jij bent een drilmeester, je zou verdomme zo het leger in kunnen
Hoezo, heb jij het er zo zwaar mee?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
We zouden het er verder niet meer over hebben op Fok!
Ik liep op hakken, dan kan ik niet rennen hequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jullie gewoon naar me luisteren is er niet veel aan de hand hoor![]()
Nee dit is een illusie. Alles wat je nu van me ziet is niet waar. Over 5 minuten hoor je iemands vingers knippen en ben ik weer weg.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar een chocomelkKeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En neeWant ik WoW en Fok! tegelijk
Maar zo eens eem kiek'n
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Best, maar WIL dan ook niet naar een specifieke tent die fucking 2 km verderop isquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liep op hakken, dan kan ik niet rennen he
oh, too badquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dit is een illusie. Alles wat je nu van me ziet is niet waar. Over 5 minuten hoor je iemands vingers knippen en ben ik weer weg.
Weet ik, geeft ook niet, vooral blijven doenquote:
quote:
Ik wou muziek waar je op kan dansen, niet waar ik op in slaap valquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, maar WIL dan ook niet naar een specifieke tent die fucking 2 km verderop is
Zozo, jij bent drukquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee![]()
En neeWant ik WoW en Fok! tegelijk
Maar zo eens eem kiek'n
Gebeurt nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet op jullie valt
Oh ja, nou ineens een grote lip hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou muziek waar je op kan dansen, niet waar ik op in slaap val
Hoe heet je zus ook alweer?quote:
Ze staan er allebij tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe heet je zus ook alweer?Of eigenlijk zussen?
Ik ben vreselijk schattig, althans dat laat ik jullie graag denkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, nou ineens een grote lip hebbenDestijds had je het anders prima naar je zin
![]()
Schattig wel
Tot ik je IRL zag dacht ik dat dus ECHT hequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk schattig, althans dat laat ik jullie graag denken
Volgens mij kun je best wel streng zijn als het moet (met je kinderen bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Aint gona happenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot ik je IRL zag dacht ik dat dus ECHT he
In de slaapkamer ook hoor. Niet dat ik daar iets van weet, gewoon gehoord..quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je best wel streng zijn als het moet (met je kinderen bijvoorbeeld).
Niet alleen met mijn kinderen hoor Bosquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je best wel streng zijn als het moet (met je kinderen bijvoorbeeld).
Ik denk dat ik weet welke het zijn en je hebt knappe zussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze staan er allebij tussenkijk maar eens of je de goede vindt
Wat snap je niet aan bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet alleen met mijn kinderen hoor Bos
quote:
Nou, lief wel, op zich. Je bent een schat van een mens eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dat ik heul niet lief was
Ik snapte het wel, ik bevestigde alleen maarquote:
Verrassingquote:
reken maar. Hou je TV maar in de gaten jijquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lief wel, op zich. Je bent een schat van een mens eigenlijk![]()
Maar "schattig" dan denk ik toch meer aan c_a of zo.
FF via msn hier over verder of je de goede hebtquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke het zijn en je hebt knappe zussen
Echt waar?!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reken maar. Hou je TV maar in de gaten jij
ja zeg dat wel vanwaar deze invasie?quote:
Wanneer is het dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reken maar. Hou je TV maar in de gaten jij
Omdat Flesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg dat wel vanwaar deze invasie?
LIEF ZEG IK TOCHquote:
Ik geloof dat Fles de aanleiding isquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Omdat Flashquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nu word ik wel een beetje bang.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEF ZEG IK TOCH![]()
Maar voor mensen die niet door je bazigheid heen prikken ben je absoluut een kutwijf
Een meer dan verschrikkelijk kutwijf![]()
Oh ja het duurde al zo lang voordat het mijn schuld wasquote:
Omdat Flesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Van Kal of van mij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu word ik wel een beetje bang.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEF ZEG IK TOCH![]()
Maar voor mensen die niet door je bazigheid heen prikken ben je absoluut een kutwijf
Een meer dan verschrikkelijk kutwijf![]()
Kally.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu word ik wel een beetje bang.
Oh nou, dan moetje gewoon door haar bazigheid heen prikken he, simple comme bonjourquote:
Dat zal wel gewoon de waarheid zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Bazig, als Fles dat al bazig vind, zeggen dat we in een kuttent zitten en wat gezelligers willen
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon de waarheid zijn geweest.
Jij gaat door voor de koelkastquote:
Zou wel aan liggen dat ik er niet bij wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Bazig, als Fles dat al bazig vind, zeggen dat we in een kuttent zitten en wat gezelligers willen
Wacht, ik hap evenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ha! kans van 2/3 om een zus van trev te treffenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze staan er allebij tussenkijk maar eens of je de goede vindt
Nou eigenlijk 2/5quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha! kans van 2/3 om een zus van trev te treffen.
Goede tip
Jij bent een feestbeest?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel aan liggen dat ik er niet bij was
Hoeveel heb je gekregen om dat te zeggen?quote:
Ga hamburgers bakkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, ik hap even![]()
DAT GING HEUL NIET ALLEEN DAAR OM![]()
Zo. Dawas lekker
kan ik hem inruilen voor een vaatwasser?quote:
Een uitnodiging voor zaterdag...quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekregen om dat te zeggen?
Kally was nog veel baziger geweest als ik er niet geweest was toenquote:
Ja dat kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik hem inruilen voor een vaatwasser?
Fleske woont hierquote:
koeliejoelie!quote:
Ik ook.quote:
niets, Kally dwong hemquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekregen om dat te zeggen?
Duimschroeven, zwepen jeweetzquote:
Chillen met z'n allen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag? en dan vandaag of een andere keer?
Nee, want ik kan er twee elimineren.quote:
Heul Bella was er niet eens bijquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg lieverds, ik vind een invasie op zich heel gezellig, maar om nou jullie meet hier na te gaan bespreken vind ik wat minder gezelligZullen we het gewoon een beetje over dingen hebben waar iedereen over mee kan praten?
Klopt maar ik wel 5 vriendenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want ik kan er twee elimineren.
Inderdaad. Dus ik mag er over praten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heul Bella was er niet eens bij
Ja dit dus!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg lieverds, ik vind een invasie op zich heel gezellig, maar om nou jullie meet hier na te gaan bespreken vind ik wat minder gezelligZullen we het gewoon een beetje over dingen hebben waar iedereen over mee kan praten?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik mag er over praten.
bedankt vd vaarwasserquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga weer verhuizen naar mijn eigen SC, bedankt voor de warme ontvangst
Leuk dat je er wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga weer verhuizen naar mijn eigen SC, bedankt voor de warme ontvangst
volgende week zaterdag... gaan we met z'n allen vastgeplakte snoepjes van de grond schrapen van Sint Maarten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag? en dan vandaag of een andere keer?
Oh okee. Nou ja doeiquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Het is maar wat je leuk vindquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgende week zaterdag... gaan we met z'n allen vastgeplakte snoepjes van de grond schrapen van Sint Maarten.
Kan ik niet. Ik heb dan Opnamesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgende week zaterdag... gaan we met z'n allen vastgeplakte snoepjes van de grond schrapen van Sint Maarten.
Enigquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heul Bella was er niet eens bij
Tofquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik heb dan Opnames
Yw en kom vooral nog eens een bakkie halenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Nou nouquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EnigDaar kletsen jullie dan maar over in die fast chat
joaquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof![]()
Het is dus alleemaal rond enzo... je stuurt me toch wel een berichtje als het op tv komt enoz
Gezelligquote:
Voor een Televisieprogrammaquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg Fles, waar heb je eigenlijk opnames voor?
Van mij wel.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik miste een heel topic...
Op ZATERDAG!
Nou nou wat? Wij gaan toch ook niet onze Sinterklaas meet nabespreken in de TAL SC of wat?quote:
Oh zo ver is het nog niet. Dat zou best kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nou wat? Wij gaan toch ook niet onze Sinterklaas meet nabespreken in de TAL SC of wat?
Is wel een goed ideequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nou wat? Wij gaan toch ook niet onze Sinterklaas meet nabespreken in de TAL SC of wat?
Uiteraardquote:
Tuurlijkquote:
Ja, npou, doe es meer vertelle dan.quote:
Vanzelfsprekendquote:
Duh!quote:
Weet ik veel, er moeten eerst nog opnames gemaakt worden dusquote:
Ja fijn, weer die hele stoet quasi grappige lieden over me heen. Nee bedanktquote:Dan kunnen we er een FOK! tv-tip van maken![]()
Sym!quote:
Gaan ze het doen? Die ene rit?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, er moeten eerst nog opnames gemaakt worden dus
[..]
Ja fijn, weer die hele stoet quasi grappige lieden over me heen. Nee bedankt
Symquote:
Waarom weet iedereen er al alles van behalve ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan ze het doen? Die ene rit?
Heb ik wel, dus ik vul wel aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef D. het volgende:
Zo
Whiskey...check
Stokbrood...check
Filet American...check
Brie...check
Cola...check
Geen koffie of thee
Fijnquote:
Dus ik mag niet raden?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja fijn, weer die hele stoet quasi grappige lieden over me heen. Nee bedankt
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan ze het doen? Die ene rit?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Danny zit weer aan de verkeerde knopjes
Ja, dat was super gaaf!quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen er al alles van behalve ik?
Jouw knopjes moeten eerst of zo?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
O ik doelde eigenlijk op Symphonic.quote:
het lijkt nu goed te lopenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
We kwamen ff flash begroetenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Een paar verrassende gezichten hier
Leuk tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Een paar verrassende gezichten hier
lolquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik doelde eigenlijk op Symphonic.Zo noem ik hem soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |