quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik ken mijn zusje kwa eetgewoonte en dingen die ze niet lust dus heb al veel onderhand gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
een beetje![]()
ik lust geen kaas, ham, mais etc dan kan ik me indenken dat je denkt die is raar maar doner
ik moet nu wel, want ik heb mijn snert en worst bij slager laten staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ieuwbah nee nee dat is niks voor mij.
dan is is ook een fiepquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
Top TT^O^
[..]
Ik ken mijn zusje kwa eetgewoonte en dingen die ze niet lust dus heb al veel onderhand gezien
Vertel eens over je zusje dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
Top TT^O^
[..]
Ik ken mijn zusje kwa eetgewoonte en dingen die ze niet lust dus heb al veel onderhand gezien
Arme jijquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet nu wel, want ik heb mijn snert en worst bij slager laten staan
Nee en voor de zoveelste keer neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel eens over je zusje dan?
En... foto's van zusje?
Ja hier konden wij op wachtenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel eens over je zusje dan?
En... foto's van zusje?
ja maar ik had zin in wat lekkers en dat is echt jummie de bummie, zoet en hartig in eenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Maar omdat jij jouw snert en worst bij de slager hebt laten staan hoef je toch nog geen boterham met hagelslag en leverworst er op te doen van die combinatie krijg ik echt braakneigingen
Nee dat dacht ik wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat hij er om vraagt
nou eet smakelijk danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik had zin in wat lekkers en dat is echt jummie de bummie, zoet en hartig in een
Maar hij krijgt ze toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nou eet smakelijk dan![]()
* Panda72schudt haar hoofd hij houd niet van kaas maar wel van leverworst met hagelslag
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hij krijgt ze toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Maar wel lief hoorquote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. Ik voel me echt kutMaar ik mag morgen pas ziek zijn van mezelf, als ik klaar ben met werken
soms welquote:
tot hoe laat moet je nog zuster? en zijn er geen lekekre middeltjes voor de hand daar danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. Ik voel me echt kutMaar ik mag morgen pas ziek zijn van mezelf, als ik klaar ben met werken
dan vanavond geen bier (of wijn) en vroeg naar bed. Misschien nog een paar flinke koppen thee, dan zweet je zo veel mogelijk uit. En vitamientjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Beterschap Enfequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Welke smaak pizza had je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het voeder zit er weer in![]()
Welke smaak mini-magnum zal ik nu voor toetje nemen?
Quatro Formaggi.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke smaak pizza had je.
Neem meerdere mini-magnums doen hoef je net te kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Liefquote:
Nja, heb al paracetamol op, mag ik nog wel een keer nu. Neusspray kan ik nog doen maar wil ik liever doen vlak voordat ik ga slapen ivm verstopping enzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms wel![]()
[..]
tot hoe laat moet je nog zuster? en zijn er geen lekekre middeltjes voor de hand daar dan
XD Ja idd, ik weet hetquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan vanavond geen bier (of wijn) en vroeg naar bed. Misschien nog een paar flinke koppen thee, dan zweet je zo veel mogelijk uit. En vitamientjes.
Hell, wie vertel ik wat?
Thanksquote:
OOHHH IK WIL OOK MINI MAGNUMM!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het voeder zit er weer in![]()
Welke smaak mini-magnum zal ik nu voor toetje nemen?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Quatro Formaggi.
En nee, ik probeer aan de lijn te doenhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik bedoelde middeltjes uit het zkhquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
[..]
Nja, heb al paracetamol op, mag ik nog wel een keer nu. Neusspray kan ik nog doen maar wil ik liever doen vlak voordat ik ga slapen ivm verstopping enzoEn vies door je mond ademen
![]()
Ik moet morgen van half 8 tot 2 werken.![]()
[..]
XD Ja idd, ik weet het![]()
![]()
[..]
Thanks![]()
[..]
OOHHH IK WIL OOK MINI MAGNUMM!!!
Jij krijgt niks ouwe teutebel. Jij ben ziek.quote:
Is ze rijk? Wurm je zelf even haar testament binnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
Zo ik ga even bij de overbuurvrouw koffie drinken dat arme mens is het hele weekend alleen dus laat ik maar even sociaal doen(oke ik zal het maar toegeven ik ga daar alleen maar koffiedrinken vanwege haar labradorpup met een hoogknuffelgehalte)
Have Funquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
Zo ik ga even bij de overbuurvrouw koffie drinken dat arme mens is het hele weekend alleen dus laat ik maar even sociaal doen(oke ik zal het maar toegeven ik ga daar alleen maar koffiedrinken vanwege haar labradorpup met een hoogknuffelgehalte)
Ja ze zit goed in de slappe was. Maar ja ze is getrouwd en heeft kinderen dus ik denk dat dat met dat testament niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze rijk? Wurm je zelf even haar testament binnen
byebye bamboo beartjequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
XD Nouja, het is gewoon een badass verkoudheid gok ik, want ik ben niet echt koortsig ofzo. Dus jaquote:
Ehquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt niks ouwe teutebel. Jij ben ziek.
Have fun!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
Douchezequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
Sorry, ik was even de speech van mijn moeder voor de uitvaart van oma aan het doorlezenquote:
Oh. Ja, dat gaat natuurlijk voor...quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ik was even de speech van mijn moeder voor de uitvaart van oma aan het doorlezen
Okequote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat gaat natuurlijk voor...
Ik draag je wel naar bedquote:
Zeg ik weet dat ik dik ben, maar om het er nou zo in te wrijvenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik draag je wel naar bed![]()
* Dr_Flash probeert Marijke op te tillen...
auw![]()
Oh nee hoor, daar ligt het niet aan. Het zijn gewoon die 7 pinnen in mijn rugquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg ik weet dat ik dik ben, maar om het er nou zo in te wrijven
Maar thanks for trying![]()
Och lieverdquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar ligt het niet aan. Het zijn gewoon die 7 pinnen in mijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |