quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdDan is die opmerking voor mij al ietsjes beter
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wist wel dat je zou happen hoor
Maar we wachten nog wel op de eerste keer dat je ze plaatstquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat hij er om vraagt
Zal ik je naar bedje dragen danquote:
Oh gaat dit weer over pics van zusje van Trev?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we wachten nog wel op de eerste keer dat je ze plaatst.
whehehequote:
Ja probeer jij het eens. Mij lukt het nietquote:
Niet weer, nogquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat dit weer over pics van zusje van Trev?
Nee man je loopt die meneer in de maling te nemenquote:
Oepsquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man je loopt die meneer in de maling te nemenhij is ernstig gewond geraakt door een vuilconTEENer. Nu moet zijn hele been eraf, en misschien die andere ook wel
En jij maar flauwe grapjes maken
Nee joh, dan heb jij straks ook pinnen in je rugquote:
Kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we wachten nog wel op de eerste keer dat je ze plaatst.
Waar anders over?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat dit weer over pics van zusje van Trev?
Geloof niet alles wat ie zegt hequote:
PM me maar een foto Trev :d Ik wil d'r ook wel zienquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
[..]
Kan je lang wachten
[..]
Waar anders over?
Hey Zwarte Potquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man je loopt die meneer in de maling te nemenhij is ernstig gewond geraakt door een vuilconTEENer. Nu moet zijn hele been eraf, en misschien die andere ook wel
Ik heb hier geen foto's en jij kan wel een foto van haar zien op een andere manierquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM me maar een foto Trev :d Ik wil d'r ook wel zien
Welneequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, dan heb jij straks ook pinnen in je rug![]()
Ik ben vet blank jeweetz. Ik val wel op meisjes trouwensquote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier geen foto's en jij kan wel een foto van haar zien op een andere manier
Ik denk het wel hoorquote:
Ik ken Fles al langer dan vandaag. Daar komt meestal weinig serieus uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat ie zegt he![]()
Ja maar het is ECHTquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken Fles al langer dan vandaag. Daar komt meestal weinig serieus uit
Dat vind ik zielig voor die meisjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vet blank jeweetz. Ik val wel op meisjes trouwens
Iets met Hyvesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja?Hoe dan?
[..]
Ik denk het wel hoor
Helleuquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken Fles al langer dan vandaag. Daar komt meestal weinig serieus uit
Een heel klein beetje jaquote:
't Is toch niet glad? Dan zal ik heus niet uitglijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja?Hoe dan?
[..]
Ik denk het wel hoor
quote:
Ik stalk Bellatrixquote:
welke meneerquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles, ga je vreemd?quote:
Ahaquote:
huh?quote:
Omdat zequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaInteressant
Waarom als ik vragen mag?
Nietes, kijk dan. Zo gaan Belgen met hun beroemdheden omquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een heel klein beetje jaJe overdreef vooral
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
't Is toch niet glad? Dan zal ik heus niet uitglijden.
quote:
Ze is de veldpion.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hadden C_A vanmiddag vooruit gestuurd om te kijken of het hier gezellig was?
Oeh, nog interessanterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |