quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, kijk dan. Zo gaan Belgen met hun beroemdheden om![]()
[ afbeelding ]
Ik heb C_A vandaag nog niet gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hadden C_A vanmiddag vooruit gestuurd om te kijken of het hier gezellig was?
Dat komt omdat het hier zo gezellig isquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb C_A vandaag nog niet gezien
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is altijd een goede reden![]()
zo ben ik ook hier gekomen
Kijk in haar PH, de ene bizarre uitspraak na de anderequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, nog interessanterDoe eens een voorbeeld waarom ze
is?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, kijk dan. Zo gaan Belgen met hun beroemdheden om![]()
[ afbeelding ]
Achter wie liep jij aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is altijd een goede reden![]()
zo ben ik ook hier gekomen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kwam hier even posten omdat naamtopic.
LLquote:
Als in Loveless85?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel schattigvoor een veldpion toch
Ladylikequote:
Natuurlijk nietquote:
Ow ik schrok alquote:
ik ben er heel soms maar hierquote:
Bos81quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
Een hele invasie nieuwelingen!
* Bos81 zet een pot koffie op tafel.
Zo, vertel eens wat over jullie zelf!
Nou ik ben dus Bella, ik hou van romantische nachten in Parijs en van die oude Engelse bloemtjes behang.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
* Bellatrix zet een pot koffie op tafel.
Symp kent ze allemaal al. Ik ook trouwens. Behalve Bella dan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
* Dr_Flash zet een pot koffie op tafel.
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Jullie gaan voor mijn snotterige hoofd veel te snelFijne aaf, ik ga lekker pitten
![]()
Succes met je schoolwerk danquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben er heel soms maar hier. beetje doorlezen en dan weer weg, heb het even druk met school.
Slaap lekker enfermerelquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Jullie gaan voor mijn snotterige hoofd veel te snelFijne aaf, ik ga lekker pitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |