Van mij wel.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik miste een heel topic...
Op ZATERDAG!
Nou nou wat? Wij gaan toch ook niet onze Sinterklaas meet nabespreken in de TAL SC of wat?quote:
Oh zo ver is het nog niet. Dat zou best kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nou wat? Wij gaan toch ook niet onze Sinterklaas meet nabespreken in de TAL SC of wat?
Is wel een goed ideequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nou wat? Wij gaan toch ook niet onze Sinterklaas meet nabespreken in de TAL SC of wat?
Uiteraardquote:
Tuurlijkquote:
Ja, npou, doe es meer vertelle dan.quote:
Vanzelfsprekendquote:
Duh!quote:
Weet ik veel, er moeten eerst nog opnames gemaakt worden dusquote:
Ja fijn, weer die hele stoet quasi grappige lieden over me heen. Nee bedanktquote:Dan kunnen we er een FOK! tv-tip van maken![]()
Sym!quote:
Gaan ze het doen? Die ene rit?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, er moeten eerst nog opnames gemaakt worden dus
[..]
Ja fijn, weer die hele stoet quasi grappige lieden over me heen. Nee bedankt
Symquote:
Waarom weet iedereen er al alles van behalve ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan ze het doen? Die ene rit?
Heb ik wel, dus ik vul wel aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef D. het volgende:
Zo
Whiskey...check
Stokbrood...check
Filet American...check
Brie...check
Cola...check
Geen koffie of thee
Fijnquote:
Dus ik mag niet raden?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja fijn, weer die hele stoet quasi grappige lieden over me heen. Nee bedankt
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan ze het doen? Die ene rit?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Danny zit weer aan de verkeerde knopjes
Ja, dat was super gaaf!quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen er al alles van behalve ik?
Jouw knopjes moeten eerst of zo?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
O ik doelde eigenlijk op Symphonic.quote:
het lijkt nu goed te lopenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
We kwamen ff flash begroetenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Een paar verrassende gezichten hier
Leuk tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Een paar verrassende gezichten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |