Nee, want ik kan er twee elimineren.quote:
Heul Bella was er niet eens bijquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg lieverds, ik vind een invasie op zich heel gezellig, maar om nou jullie meet hier na te gaan bespreken vind ik wat minder gezelligZullen we het gewoon een beetje over dingen hebben waar iedereen over mee kan praten?
Klopt maar ik wel 5 vriendenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want ik kan er twee elimineren.
Inderdaad. Dus ik mag er over praten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heul Bella was er niet eens bij
Ja dit dus!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg lieverds, ik vind een invasie op zich heel gezellig, maar om nou jullie meet hier na te gaan bespreken vind ik wat minder gezelligZullen we het gewoon een beetje over dingen hebben waar iedereen over mee kan praten?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik mag er over praten.
bedankt vd vaarwasserquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga weer verhuizen naar mijn eigen SC, bedankt voor de warme ontvangst
Leuk dat je er wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga weer verhuizen naar mijn eigen SC, bedankt voor de warme ontvangst
volgende week zaterdag... gaan we met z'n allen vastgeplakte snoepjes van de grond schrapen van Sint Maarten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag? en dan vandaag of een andere keer?
Oh okee. Nou ja doeiquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Het is maar wat je leuk vindquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgende week zaterdag... gaan we met z'n allen vastgeplakte snoepjes van de grond schrapen van Sint Maarten.
Kan ik niet. Ik heb dan Opnamesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgende week zaterdag... gaan we met z'n allen vastgeplakte snoepjes van de grond schrapen van Sint Maarten.
Enigquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heul Bella was er niet eens bij
Tofquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik heb dan Opnames
Yw en kom vooral nog eens een bakkie halenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Nou nouquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EnigDaar kletsen jullie dan maar over in die fast chat
joaquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof![]()
Het is dus alleemaal rond enzo... je stuurt me toch wel een berichtje als het op tv komt enoz
Gezelligquote:
Voor een Televisieprogrammaquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg Fles, waar heb je eigenlijk opnames voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |