Nee dit is een illusie. Alles wat je nu van me ziet is niet waar. Over 5 minuten hoor je iemands vingers knippen en ben ik weer weg.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar een chocomelkKeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En neeWant ik WoW en Fok! tegelijk
Maar zo eens eem kiek'n
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Best, maar WIL dan ook niet naar een specifieke tent die fucking 2 km verderop isquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liep op hakken, dan kan ik niet rennen he
oh, too badquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dit is een illusie. Alles wat je nu van me ziet is niet waar. Over 5 minuten hoor je iemands vingers knippen en ben ik weer weg.
Weet ik, geeft ook niet, vooral blijven doenquote:
quote:
Ik wou muziek waar je op kan dansen, niet waar ik op in slaap valquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, maar WIL dan ook niet naar een specifieke tent die fucking 2 km verderop is
Zozo, jij bent drukquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee![]()
En neeWant ik WoW en Fok! tegelijk
Maar zo eens eem kiek'n
Gebeurt nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet op jullie valt
Oh ja, nou ineens een grote lip hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou muziek waar je op kan dansen, niet waar ik op in slaap val
Hoe heet je zus ook alweer?quote:
Ze staan er allebij tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe heet je zus ook alweer?Of eigenlijk zussen?
Ik ben vreselijk schattig, althans dat laat ik jullie graag denkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, nou ineens een grote lip hebbenDestijds had je het anders prima naar je zin
![]()
Schattig wel
Tot ik je IRL zag dacht ik dat dus ECHT hequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk schattig, althans dat laat ik jullie graag denken
Volgens mij kun je best wel streng zijn als het moet (met je kinderen bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Aint gona happenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot ik je IRL zag dacht ik dat dus ECHT he
In de slaapkamer ook hoor. Niet dat ik daar iets van weet, gewoon gehoord..quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je best wel streng zijn als het moet (met je kinderen bijvoorbeeld).
Niet alleen met mijn kinderen hoor Bosquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je best wel streng zijn als het moet (met je kinderen bijvoorbeeld).
Ik denk dat ik weet welke het zijn en je hebt knappe zussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze staan er allebij tussenkijk maar eens of je de goede vindt
Wat snap je niet aan bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet alleen met mijn kinderen hoor Bos
quote:
Nou, lief wel, op zich. Je bent een schat van een mens eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dat ik heul niet lief was
Ik snapte het wel, ik bevestigde alleen maarquote:
Verrassingquote:
reken maar. Hou je TV maar in de gaten jijquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lief wel, op zich. Je bent een schat van een mens eigenlijk![]()
Maar "schattig" dan denk ik toch meer aan c_a of zo.
FF via msn hier over verder of je de goede hebtquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke het zijn en je hebt knappe zussen
Echt waar?!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reken maar. Hou je TV maar in de gaten jij
ja zeg dat wel vanwaar deze invasie?quote:
Wanneer is het dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reken maar. Hou je TV maar in de gaten jij
Omdat Flesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg dat wel vanwaar deze invasie?
LIEF ZEG IK TOCHquote:
Ik geloof dat Fles de aanleiding isquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Omdat Flashquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nu word ik wel een beetje bang.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEF ZEG IK TOCH![]()
Maar voor mensen die niet door je bazigheid heen prikken ben je absoluut een kutwijf
Een meer dan verschrikkelijk kutwijf![]()
Oh ja het duurde al zo lang voordat het mijn schuld wasquote:
Omdat Flesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Van Kal of van mij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu word ik wel een beetje bang.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEF ZEG IK TOCH![]()
Maar voor mensen die niet door je bazigheid heen prikken ben je absoluut een kutwijf
Een meer dan verschrikkelijk kutwijf![]()
Kally.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu word ik wel een beetje bang.
Oh nou, dan moetje gewoon door haar bazigheid heen prikken he, simple comme bonjourquote:
Dat zal wel gewoon de waarheid zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Bazig, als Fles dat al bazig vind, zeggen dat we in een kuttent zitten en wat gezelligers willen
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon de waarheid zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |