Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:15 schreef ElmoFan het volgende:
Dusss....:
Swj, weet je vrouw dat je mod bent oo dit forum?
Ben je een leuke natuurkunde leraar?
Bijna natrium voor helium al!quote:
Als ik mn huis heb verkocht en een ander huis heb gekocht, dan ga ik haar weer volpurrenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre murp, wordt het niet eens tijd voor een tweede telg?
Op crewbash staat 2 weken ban, dus van mij mogen zequote:Op zaterdag 6 november 2010 09:48 schreef Driepink het volgende:
SWJ/Murp.. is het vermoeiend om mod te zijn, constant gebashed worden door users van wie je het topic sluit (vooral swj)
Hoezo kan ik dan SwJ autist blijven noemen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:51 schreef murp het volgende:
[..]
Op crewbash staat 2 weken ban, dus van mij mogen ze
Mwah, die enkele user die niet door heeft dat z'n topic gesloten is omdat het pure bagger is en daarom als een klein kind stampvoetend op z'n toetsenbord begint te rammen .... daar kan ik alleen maar om lachenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:48 schreef Driepink het volgende:
SWJ/Murp.. is het vermoeiend om mod te zijn, constant gebashed worden door users van wie je het topic sluit (vooral swj)
Af en toe, maar wel m'n zeldzame topics. Vooral Cooking with cum vindt ze geweldig.quote:
Rozequote:Op zaterdag 6 november 2010 09:53 schreef tochweerhenk het volgende:
hoi superworjmjim ik ben blij je deze vraag eindelijk te mogen vragen
wat is je leivelingkleur????
Alleen aan vrouwelijke users, mits tieten in m'n pm.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:00 schreef honkeytonk het volgende:
Zeg, SwJ, geef jij ooit positieve notes?
Ik amuseer me kostelijk.quote:
quote:
Echt serieus, waarom wordt een men in godsnaam NATUURKUNDE leraar?! Wat een KUTvak vond ik dat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Weinig verschil tussen een klas met pubers of een zooi ONZ-users in het gareel proberen te houden hoor.
Het is het makkelijkste vak ... gewoon logisch nadenken, er is niets aan. Aan dan natuurlijk de proefjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt serieus, waarom wordt een men in godsnaam NATUURKUNDE leraar?! Wat een KUTvak vond ik dat.
En ik kom nog uit de tijd dat scholen scholen waren.
Oh echt een welgemeend GADVER>
Oh en arme kindjes laat je niks wijsmaken, dat hele natuurkunde, en als ik t,och bezig ben dat wiskunde komt ondanks dat ze je dat op de mouw spelden, nooit meer voor in je hele verdere leven
Alles valt op zijn plaats. Ik haatte natuurkunde en was mijn slechtste vak.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Weinig verschil tussen een klas met pubers of een zooi ONZ-users in het gareel proberen te houden hoor.
Nee, ik geloof enkel in reïncarnatie. Dat is een logisch gevolg van de wet van behoud van energie en de tweede hoofdwet van de thermodynamica die zegt dat de entropie toeneemt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:40 schreef Het_Fenomeen het volgende:
SWJ heb je een geloof
SWJ kijk je tegen yvonne op?
SWJ wanneer doe je is een keer aan lingo mee?
Kun je wel zeggen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:40 schreef SuperwormJim het volgende:
En die hele natuurkunde leraren, kom je in je verdere leven dagelijks tegen
Ken je golfer ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:43 schreef SuperwormJim het volgende:
.
Wanneer ik minimaal 65 jaar ben, een rollator en een kunstgebit heb.
Ik vind er gewoon helemaal niets aan. Sowieso naar sport kijken is niet mijn ding. Behalve dan zoiets als de WK-finale, daar heb ik wel naar gekeken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen.
Waarom haat je voetbal SWJ ? Ben je de enige Nederlander die niet naar de WK-finale heeft gekeken ?
Kijk je naar de uitvaart van Harry Mulisch op NED-1 ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon helemaal niets aan. Sowieso naar sport kijken is niet mijn ding. Behalve dan zoiets als de WK-finale, daar heb ik wel naar gekeken.
Neuh, tv kijken door puur voor ontspanning: af en toe een film, wat comedyseries, sporadisch een vermakelijk programma als wegmisbruikers of zo. Meer ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk je naar de uitvaart van Harry Mulisch op NED-1 ?
De bekendste Alfa die liever een Beta was geweest.
Dat hangt er van af. In een vrije val is het gewicht 0N.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef BrinkydeBMW het volgende:
SwJ
Hoe bereken je het gewicht van een baksteen met een massa van 3,2 kg? Toch omrekenen naar Newton?
En hoe voelt het om moderator te zijn op Fok! ?
En dan gooi je mij op slot als ik je forum misbruik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef SuperwormJim het volgende:
sporadisch een vermakelijk programma als wegmisbruikers of zo. Meer ook niet.
Ik gooi alleen je kuttopics op slot zoals je weet. De sporadische niet zo heel erg slechte topics laat ik open.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan gooi je mij op slot als ik je forum misbruik.
Jaquote:
Huismeesterquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
murp welk beroep heeft je vader?
natuurkunde is makkelijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt serieus, waarom wordt een men in godsnaam NATUURKUNDE leraar?! Wat een KUTvak vond ik dat.
Oh en arme kindjes laat je niks wijsmaken, dat hele natuurkunde, en als ik t,och bezig ben dat wiskunde komt ondanks dat ze je dat op de mouw spelden, nooit meer voor in je hele verdere leven
Mooi vak, daar geef ik ook les in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
SwJ SwJ SwJ SwJ SwJ, wat vind je van scheikunde?
En hoeveel leerlingen heb je al huilend de klas uit laten rennen?
Nee, eigenlijk niet. Ik heb dan ook eerst een ander beroep uitgeoefend, maar dat was saai.quote:
32Nquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef BrinkydeBMW het volgende:
SwJ
Hoe bereken je het gewicht van een baksteen met een massa van 3,2 kg? Toch omrekenen naar Newton?
En hoe voelt het om moderator te zijn op Fok! ?
Ze is 1 jaar en 2 maandenquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:02 schreef Lutte het volgende:
Oja, en aan murp: heb jij serieus een kindje? Mag ik vragen hoe oud hij/zij is?
Wakker om 06:30 uur.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe laat waren jullie (de mods) allemaal wakker vanmorgen?
Is dat nou echt zwaar werk ? Vuilnisman.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik heb dan ook eerst een ander beroep uitgeoefend, maar dat was saai.
6uur werd ik door de kleine wakker.. Flesje erin en verder slapen tot half 9quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe laat waren jullie (de mods) allemaal wakker vanmorgen?
Geen idee, dat zou je eens aan een vuilnisman moeten vragen. Ik denk dat het geen licht beroep is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat nou echt zwaar werk ? Vuilnisman.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:11 schreef HeaN82 het volgende:
SWJ, mag ik je handtekening? Je mag hem ook als paint posten, dan hebben de andere users er ook een.
Allicht ik denk er dan ook niet al te licht over. Maar voordat het ligt wordt ligt de rest nog op hun nest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou je eens aan een vuilnisman moeten vragen. Ik denk dat het geen licht beroep is.
Geen idee, ik kom niet in de topics waar Danny post.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:13 schreef vosss het volgende:
Vraagje aan alle mods:
Doet danny achter de schermen net zo lelijk tegen jullie als tegen zn users?
Het doet me iedere keer weer pijn in m'n hart als ik een topic op slot gooi. Maar ik heb het er voor over, voor ONZquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hoe voelt het om baggertopics te sluiten?
Ik geloof er niets van, volgens mij geniet je er stiekem van.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het doet me iedere keer weer pijn in m'n hart als ik een topic op slot gooi. Maar ik heb het er voor over, voor ONZ
Ik kom m nooit tegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:13 schreef vosss het volgende:
Vraagje aan alle mods:
Doet danny achter de schermen net zo lelijk tegen jullie als tegen zn users?
Dat ga ik hier echt niet vertellen. Net zoals m'n pincode, wachtwoorden, adres, telefoonnummer, enz.quote:
In welke provincie geef je les? (Dat toch welquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat ga ik hier echt niet vertellen. Net zoals m'n pincode, wachtwoorden, adres, telefoonnummer, enz.
Het is algemeen bekend dat Jim een limbolander is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
In welke provincie geef je les? (Dat toch wel?)
voel jij je soms geroepen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
SWJ en Murp, wie willen jullie graag als vervanging voor Myraela?
Ja, dat we nooit zo iemand als mod gaan kiezenquote:
geen idee nogquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
toen ik dat aan een zekere Mod vroeg, zei ie dat Yvonne goed kon pijpen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:20 schreef Driepink het volgende:
Hoe zijn jullie mod geworden?
denken jullie nooit van: he jammer dat we het gedaan hebben
hoe wordt je mod? moet je je ergens opgeven ?
maakt iedereen evenveel kans ? (behalve paul dus blijkbaar)
Jij bent receptioniste in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
178,6 cmquote:
Nee, je bent onbelangrijk en stelt niets voor.quote:
Myaela is onvervangbaar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, KungFuquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
SwJ, doe je eigenlijk nog actief aan Jiu-Jitsu/Kung-Fu/wat je ook deed?
Het zit in de genen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:16 schreef Gideon_92 het volgende:
SWJ hoe komt het toch dat jij altijd van die geniale topics opent?
Het is belediging dat je dit alleen al durft te vragenquote:
Dat mag nergens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom mag je in het ene subforum elkaar uitmaken voor al wat ziek of vuil is en krijg je een note bij weer een ander subforum als je zegt dat iemand zo sterk is als een weekdier?
Ik werd gevraagd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:20 schreef Driepink het volgende:
Hoe zijn jullie mod geworden?
denken jullie nooit van: he jammer dat we het gedaan hebben
hoe wordt je mod? moet je je ergens opgeven ?
maakt iedereen evenveel kans ? (behalve paul dus blijkbaar)
Nee, geen bier voor jou vandaag.xquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
SwJ of murp, wil een van jullie even een biertje voor me pakken? Ze liggen onder in mijn koelkast.
Bedankt.
Misschien dat de normen en waarden van elke mod anders is en dat ook op het subforum geldquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom mag je in het ene subforum elkaar uitmaken voor al wat ziek of vuil is en krijg je een note bij weer een ander subforum als je zegt dat iemand zo sterk is als een weekdier?
Ik werd gevraagdquote:
neequote:denken jullie nooit van: he jammer dat we het gedaan hebben
Je zou een mail kunnen sturen naar forum@fok.nlquote:hoe wordt je mod? moet je je ergens opgeven ?
met 277 posts niet.quote:maakt iedereen evenveel kans ? (behalve paul dus blijkbaar)
nee, graag gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
SwJ of murp, wil een van jullie even een biertje voor me pakken? Ze liggen onder in mijn koelkast.
Bedankt.
Neinquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:07 schreef apij4125 het volgende:
Superwormjim ben je ook leraar engels?
de vraag is is niet wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:11 schreef murp het volgende:
[..]
het was ooit: zuigebehoefte, alleen na de hack op FOK! is ie veranderd
ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat een bazentopic, zo blijkt dat ook mods heel normale mensen zijnNatuurkundeleraar had ik nooit van SWJ gedacht
zit Jim even niet op te letten, schreeuwt ieh volop: "SLOTJE!!!!!!!!"quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk![]()
een klas pubertjes is net zo vervelend als een hele zooi ONZers
goeie training dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een vraag: Is er 1 van jullie weleens bedreigt vanwege zijn acties op het forum ( Dus niet per pm, maar echt persoonlijk door middel van telefoon en adres ? )
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Anon4c het volgende:
Ik zou SWJ wel willen hebben als leraarEn dan op je toetsblaadje:
schrijven.
Ik niet. Niet eens per pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een vraag: Is er 1 van jullie weleens bedreigt vanwege zijn acties op het forum ( Dus niet per pm, maar echt persoonlijk door middel van telefoon en adres ? )
Niemand durft, maar dat snap ik ook wel
F.K.A. SuperwormJim
ik ben ooit door een user gebeld en ietwat lastig gevallen, alleen was ik toen nog geen mod.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Anon4c het volgende:
en nog een vraag: Is er 1 van jullie weleens bedreigt vanwege zijn acties op het forum ( Dus niet per pm, maar echt persoonlijk door middel van telefoon en adres ? )
D.m.v. de zoekfunctie kan ik wel wat voorbeelden vinden!quote:
Zelfgemaakte pizzaquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Dalando het volgende:
Murp en SwJ:
Wat is jullie lievelings eten?
Wat is jullie lievelings drinken?
Wat is jullie lievelings muziek?
Wat is jullie lievelings tandpasta?
Wat zijn jullie kledingmaten?
Wat zijn jullie schoenmaten?
Hebben jullie nog andere hobbies naast FOK!
Zijn er andere mensen in jullie familie die aan FOK! doen? Zo ja usernames?
Men durft mij niet te pm'en.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is de gekste/raarste/idiootste PM die je ooit heb gekregen?
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
SWJ, ben je ook trots dat ik door jouw hulp een 7 had op mijn scheikunde examen?
Geen idee. Ik gok dat ik per etmaal gemiddeld zo'n 6 uurtjes online ben.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef fonsoy het volgende:
Hoeveel uur fokken jullie (en met name jij SWJ) gemiddeld per dag wel niet?
Pannenkoeken en snertquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Dalando het volgende:
Murp en SwJ:
Wat is jullie lievelings eten?
Wat is jullie lievelings drinken?
Wat is jullie lievelings muziek?
Wat is jullie lievelings tandpasta?
Wat zijn jullie kledingmaten?
Wat zijn jullie schoenmaten?
Hebben jullie nog andere hobbies naast FOK!
Zijn er andere mensen in jullie familie die aan FOK! doen? Zo ja usernames?
Zal wel iets zijn met veel gescheldquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is de gekste/raarste/idiootste PM die je ooit heb gekregen?
Geen idee, laatste tijd wel iets minder vanwege kind ed..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef fonsoy het volgende:
Hoeveel uur fokken jullie (en met name jij SWJ) gemiddeld per dag wel niet?
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
D.m.v. de zoekfunctie kan ik wel wat voorbeelden vinden!![]()
Regel ik de voorbeelden corrigeer jij dan de moderator die bij de voorbeelden horen?
Als iemand uit zijn klas het fout heeft schreeuwt hij meteen:quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef JanPiraat het volgende:
Gebruik je per ongeluk weleens een fok! term tijdens het lesgeven SWJ ?
Gaat je niks aan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
Zeg, SwJ, waarom is dit topic nog niet op slot?
enter
Niet vaak, alleen af toe OMGROFLCOPTER11!!!111EINZZWEIPOLIZEIDABEI!111quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef JanPiraat het volgende:
Gebruik je per ongeluk weleens een fok! term tijdens het lesgeven SWJ ?
Dit in het echt zeggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Niet vaak, alleen af toe OMGROFLCOPTER11!!!111EINZZWEIPOLIZEIDABEI!111![]()
![]()
![]()
1!'dXCxD'xDDxxDd'dX
Voetbal is voor de minder bedeeldenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom ze in godsnaam mod van ONZ zijn geworden?
Ik.maar dat is niet moeilijk gezien murp vrouwelijk is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef PeZu het volgende:
swl en murp wie van jullie kan het verste plassen?
Vrouwen poepen niet. Ik dus.quote:
Stappen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Zeg SwJ, als je gaat stappen.. Zeg je ook tegen de chicks dat je mod bent op Fok? Het lijkt me dat je veel probs krijgt en dat sex gegarandeerd is met 3 vrouwen tegelijk....
Nee, soms plaats ik wel een tvp voor de volgende les.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit in het echt zeggen
Zeg je aan het einde van de les ook slotje of bagger?
De andere fora doen er niet toe. FOK! = ONZ, de rest is voor de show.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Yep, dat zijn de ideale momenten om even te FOK!ken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:37 schreef 045represent het volgende:
SWJ, zit je wel eens op Fok als je op school bent en de klas bijvoorbeeld bezig is met een opdracht/proefwerk ofzo?
SuperwormJim: van de cartoon Earthworm Jim .... niet het spel in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Mijn natuurkundeleraar zegt altijd bagger en slotje op je mond... Zou het?
Nu serieuze vraag: aan murp en SwJ:
Hoe kwamen jullie aan jullie gebruikersnaam?
Ik kom eigenlijk alleen in ONZquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik buk naar voren en dan komt er een meterslange straal naar achterenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef PeZu het volgende:
swl en murp wie van jullie kan het verste plassen?
Ik speelde vroeger Mohaa (WW2 spelletje), maar moest een mooie naam verzinnen. Audie L Murphy is de meest onderscheiden Amerikaanse soldaat van WW2 dus dat vond ik wel leuk passen, alleen kon dat niet languit geschreven worden in het spel.. Daarom is het maar murp gewordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Mijn natuurkundeleraar zegt altijd bagger en slotje op je mond... Zou het?
Nu serieuze vraag: aan murp en SwJ:
Hoe kwamen jullie aan jullie gebruikersnaam?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:40 schreef murp het volgende:
Ik speelde vroeger Mohaa (WW2 spelletje), maar moest een mooie naam verzinnen. Audie L Murphy is de meest onderscheiden Amerikaanse soldaat van WW2 dus dat vond ik wel leuk passen, alleen kon dat niet languit geschreven worden in het spel.. Daarom is het maar murp geworden
De mijne zijn net geknipt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
wie van jullie heeft de langste teennagels en en bij wie zijn ze het viest ?
SWJ woont 100en kilometers vandaan.. Hoe moet ik dat weten?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
wie van jullie heeft de langste teennagels en en bij wie zijn ze het viest ?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef murp het volgende:
[..]
SWJ woont 100en kilometers vandaan.. Hoe moet ik dat weten?
En mijn vrouw knipt mijn teen nagels niet meer
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:47 schreef 045represent het volgende:
SWJ, ben je wel eens leerlingen van jouw tegengekomen op Fok in bijv. het fotoboek of zijn er leerlingen die jou zijn tegengekomen op Fok en dat daarna kwamen vertellen op school?
Nee, ik kijk nergens meer van op. Ik heb alles wel gehoord ondertussen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:48 schreef 045represent het volgende:
SWJ hoor je je leerlingen wel eens praten over dingen waar je de mond van openvalt? Zo ja; wat dan?
33quote:
Nee, maar wel een moeder tijdens een oudergesprek. Helaas zijn dat maar 10-minuten-gesprekkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
swj heeft een mooie dame je wel een sex aangeboden voor een hoger cijfer?
Serieus?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, maar wel een moeder tijdens een oudergesprek. Helaas zijn dat maar 10-minuten-gesprekken
Eerst een vragen welk account hij/zij heeft en dan eens kijken welke interheld het isquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:54 schreef 045represent het volgende:
SWJ:
Wat zou je doen als er een leerling naar je toe kwam en zei: "Jij bent toch SWJ van Fok! he? "
Vind je het leuk om leerlingen belachelijk veel straf te geven?
ja ik zou dus totaal ongeschikt zijn als leraar, ik heb totaal geen geduld en ben zo corrupt als een staatshoofd van een dictatuurquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, maar wel een moeder tijdens een oudergesprek. Helaas zijn dat maar 10-minuten-gesprekken
Ik geef nauwelijks straf. Die 2 - 3 keer per jaar dat iemand straf krijgt, is het gewoon een saaie corveetaak. Meer niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:56 schreef Gideon_92 het volgende:
SWJ wat voor straffen geef je meestal?
Geeneen, voetbal is een paupersport voor tokkies en kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef honkeytonk het volgende:
SwJ, voor welke voetbalclub ben je?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geeneen, voetbal is een paupersport voor tokkies en kan me gestolen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt. Er is altijd wel een reden waarom iemand vervelend doet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef 045represent het volgende:
SWJ zijn er leerlingen waar je een hekel aan hebt en zo ja; waarom?
Ach, als het vervelend wordt geef ik gewoon geen antwoord meer.quote:Vind je het vervelend dat (bijna) iedereen hier vragen stelt over je werk en niet over je privéleven?
Een stuk hoger dan toen jij er nog veel baggerde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Paul het volgende:
SWJ hoe vind je op dit moment de kwaliteit op ONZ?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
SwJ, voor welke hockeyclub ben je?DamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Dus eigenlijk zeg je: Paul je gedraagt je voorbeeldigquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een stuk hoger dan toen jij er nog veel baggerde.
Nog 5 jaar, 3 maanden en 6 dagenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef Paul het volgende:
SWJ, hoelang blijf je nog moderator in ONZ?
omdat het kanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef 045represent het volgende:
SWJ
waarom is je schoenmaat zwart? (in je fotoboek)
Duvelquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:03 schreef Man_bijt_hond het volgende:
SWJ, wat is je favoriete biermerk?
zoals ik dachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
SuperwormJim: van de cartoon Earthworm Jim .... niet het spel in ieder geval.
Moet ik nog zolang wachten tot ik het over kan nemenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog 5 jaar, 3 maanden en 6 dagen
[..]
omdat het kan
[..]
Duvel
Neuh, ben nu mentor van de vierde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef 045represent het volgende:
SWJ
zou je mentor willen zijn van een 5e of 6e klas met allemaal van die 16/17/18 jarige chicks?![]()
Ziekte? De rode hondquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef tdrone het volgende:
SWJ wie wat zijn de meest vreemde/ opvallende die je hebt gehad?
Omdat ik er dan geen zin meer in heb.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:09 schreef Gideon_92 het volgende:
waarom nog maar 5 jaar 3 maanden en 6 dagen?
Negersquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef tdrone het volgende:
correctie:
SWJ wie wat zijn de meest vreemde/ opvallende leerlingen die je hebt gehad?
vmbo/havo/atheneum/gymnasium?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, ben nu mentor van de vierde.
vmbo natuurlijk; bij havo/vwo is er geen lol aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef 045represent het volgende:
[..]
vmbo/havo/atheneum/gymnasium?
mag ik het overnemen dan ? tegen die tijd heb ik meer dan 277 posts.. (ja ook meer dan 278 of 279quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, ben nu mentor van de vierde.
[..]
Ziekte? De rode hond
[..]
Omdat ik er dan geen zin meer in heb.
Bovendien loopt dan m'n contract af en aangezien ik geen loonsverhoging krijg hier, kap ik er dan mee.
Ik heb echt geen enkel idee meer hoe ik op FOK! terecht ben gekomen. Waarschijnlijk via een google zoekresultaat. En de frontpage? Ik kom meestal niet eens verder dan ONZ, KLB, GC.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp
Hoe zijn jullie ooit terecht gekomen op Fok en waarom hebben jullie een account gemaakt?
Lezen jullie het nieuws op de frontpage van Fok of op andere nieuwssites?
Naar aanleiding van dit antwoord, zowel op je werk, privé als vanuit je moderator perspectief:quote:
Nee. Internet = FOK! = ONZquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn jullie op meer sites/fora actief dan FOK!?
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit antwoord, zowel op je werk, privé als vanuit je moderator perspectief:
Kan je zeggen wat voor cultuurbegrip jij hanteert (bijv. essentialistisch) op basis van welke overweging en hoe dit in rol speelt in:
-perspectief op gedrag leerlingen
-perspectief op inhoud postings
-perspecief op Zuidplein
Ik doe niet aan helden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef Faux. het volgende:
SwJ, hoe erg is Darwin een held van je? En hoe interessant vind je de Evolutietheorie? Heb je toen ook op Nederland 2 ook naar Beagle: In het kielzoog van Darwin gekeken?
Geen enkelequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp:
welke sport kijken jullie het liefste op tv?
wat is jullie favoriete vakantieland?
vinden jullie dat ik nu genoeg vragen heb gesteld?
ok: neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:21 schreef Driepink het volgende:
Waarom durft SWJ geen antwoord op mijn vraag te geven over het overnemen van het stokje.. figuurlijk gezien etc
oke nouja 1 laatste vraagquote:
havo - vwo - hbo technische natuurkunde - hbo docentenopleidingquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef apij4125 het volgende:
SWJ Wat heb jij gedaan ? Havo/Vmbo/Vwo Enzo
Naar aanleiding van dit antwoord:quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geeneen, voetbal is een paupersport voor tokkies en kan me gestolen worden.
Dat is de enige standaard-pi die overal toepasbaar is, samen met die irritante voetbal van murp.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke nouja 1 laatste vraag
waarom doe je altijd dat superman-teken bij een post van je zetten? Ben je zó narcistisch?en kom niet aan met het verhaal; ja superwormjim dus superman dus supermanteken
Ken je meta nog?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:09 schreef Driepink het volgende:
murp, waarom zegt SWJ 2 paginas terug ofzo, dat jij een vrouw bent, en even later zeg iets van: mn vrouw knipt ze niet meer..
lesbische mod ?
YEAHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
failed-ninja-edit: oh en hoe ie het met het gezinnetje ? groeten van het ONZ-Team (inclusief de NIET-MODS!)
Via een maatje Dutchmage ben ik op het forum gekomen, Ik werkte toen in een kindertehuis en had veel nachtdiensten, dus veel nachtbaggerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp
Hoe zijn jullie ooit terecht gekomen op Fok en waarom hebben jullie een account gemaakt?
Lezen jullie het nieuws op de frontpage van Fok of op andere nieuwssites?
neuh..quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn jullie op meer sites/fora actief dan FOK!?
Geen sportquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp:
welke sport kijken jullie het liefste op tv?
wat is jullie favoriete vakantieland?
vinden jullie dat ik nu genoeg vragen heb gesteld?
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit antwoord:
-Vind jij jezelf een intellectueel?
Genoegquote:
Nee, wel een nichtje van 2. En die krijgt iets waar veel geluid/kabaal uitkomt, speciaal om haar ouders een plezier te doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
SwJ, heb je kinderen? Zo ja, wat voor leuks ga je ze geven voor sinterklaas?
Housequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef 045represent het volgende:
Murp,
wat voor beroep doe jij?
waarom doe je bij elke post van jou die voetbal-pi zetten?
wat vind je van schei- en natuurkunde?
SWJ en murp
wat is jullie favo tv programma?
wat vinden jullie van je schoonouders?
Housequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
House![]()
Mijn schoonvader brouwt z'n eigen sterke drank uit kiwi's, dus:
Technische dienst in een gevangenisquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef 045represent het volgende:
Murp,
wat voor beroep doe jij?
waarom doe je bij elke post van jou die voetbal-pi zetten?
wat vind je van schei- en natuurkunde?
SWJ en murp
wat is jullie favo tv programma?
wat vinden jullie van je schoonouders?
nooit, we voelen elkaar gewoon aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Mods
Zien jullie elkaar vaak i.r.l en via de cam
Ik mijn collega-modje welquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Mods
Zien jullie elkaar vaak i.r.l en via de cam
Im a chick with a dickquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Driepink het volgende:
is murp nou een vrouw of een man ? murp welke van 2 ben je nou ? want je bent zowiezo niet carlo boszhard..
Dat vindt ze prima, dan val ik haar tenminste even niet lastig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:35 schreef 045represent het volgende:
wat vindt jullie echtgenoot/echtgenote ervan dat jullie zoveel op Fok! zitten?
Ah, die vind het wel best hoop ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:35 schreef 045represent het volgende:
wat vindt jullie echtgenoot/echtgenote ervan dat jullie zoveel op Fok! zitten?
ja, ze keek me aan met een blik van:quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef Driepink het volgende:
murp, heb je de groetjes gedaan namens ons allemaal ?
Dat is wel de bedoeling en proberen dit zo goed mogelijk te handhavenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Modjes, zijn jullie geheel objectief bij het sluiten van topics als je ziet wie TS is?
Sinds 16 maart 2009: welkom SuperwormJim in ONZ *O*quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Modjes, zijn jullie geheel objectief bij het sluiten van topics als je ziet wie TS is?
Oké, lukt meestal wel goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef murp het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling en proberen dit zo goed mogelijk te handhaven
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
De ontgroening achter de schermen heb ik in ieder geval overleefd.![]()
Nooit geweten dat Murp zo groot geschapen is trouwens.
Kijk eens naar mijn profiel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Mods, hoe komt het dat jullie gemiddeld genomen een fallus hebben die ver onder de lengte van het landelijk gemiddelde ligt?
neequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Is het nieuwe CAO voor de modjes al rond?
Zijn er geen mannelijke modjes die vragen beantwoorden hier? :Squote:Op zaterdag 6 november 2010 20:51 schreef murp het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn profiel?
[ afbeelding ]
Ja hoor, voor hun geld ook de policy. Mods kunnen ook gewoon notes krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen mods een ban krijgen?![]()
Sorry voor als dit al gevraagd is
27 gekregen en 100en gegevenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef Gideon_92 het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie>??
en hoeveel notes hebben jullie gegeven??
quote:Op zondag 7 november 2010 09:09 schreef SuperwormJim het volgende:
WEHEHEHEHESUPERWORMJIM HEEFT VISSEN11!!111EEN WORM MET VISSEN!11!1![]()
![]()
![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Dat is ook natuurkundequote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef Graseter het volgende:
Yvonne. Hoe kan je natuurkunde haten? Alles is natuurkunde. Als er geen natuurkunde was zaten we maar een beetje uit ons neus te eten.
Hij heeft een abonnement, kneus.quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
SWJ: Waarom wel moderator zijn, maar geen abonnement hebben?
Dit geldt trouwens ook voor de andere mods, zonder abonnement!
Ik ben kleurenblind. Die eerste ster is voor mij dus gewoon hetzelfde! Klagen erover kan bij Danny!quote:
Het sterretje van SWJ is wat donkerder, wazig bruin.quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind. Die eerste ster is voor mij dus gewoon hetzelfde! Klagen erover kan bij Danny!
How do you knowquote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Het sterretje van SWJ is wat donkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zolcon op 07-11-2010 22:50:23 ]Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
heeft hij al beantwoord. Nee en neequote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
SwJ, als je iemand uit je les stuurt, roep je dan; slotje!
En weten jou leerlingen dat je SwJ bent??
Lurkers.quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
Is het altijd zo dat er ongeveer 10x zoveel views als posts zijn?
Het valt me echt steeds vaker op (natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid vrouwelijk schoon)
Dat probleem heb ik ook.quote:Op maandag 8 november 2010 09:27 schreef Kont--Haar het volgende:
Waarom worden mijn topic's gesloten?
ik heb geen xdoosquote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef Michhas het volgende:
Musp, waarom ga je Black Ops niet op de xdoos spelen, leek me leuk om een keer met een ONZ mod te spelen
Als je meer wilt verdienen dan 1250 netto in de maand zou ik maar een vak lerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
TSquote:Op maandag 8 november 2010 09:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
SWJ wie heeft de beste vragen gesteld in dit topic?
SWJ had je verwacht dat dit topic een 2de deel ging krijgen?
waus, niet weverquote:
Dat is scheikunde...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
SWJ, heb je ook weleens met reageerbuisjes kokend water in het gezicht van iemand voor in de klas gespoten waarna je eerst moest lachen en daarna concludeerde: "Bagger" ???
Hij geeft ook scheikunde. En water koken is een natuurkundig proces.quote:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:10 schreef Gummibeer79 het volgende:
Hij geeft inderdaad ook scheikunde. En het omzetten van water in stoom doormiddel van het toevoegen van warmte is een natuurkundig proces inderdaad.
Devilswhore is lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |