How do you knowquote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Het sterretje van SWJ is wat donkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zolcon op 07-11-2010 22:50:23 ]Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
heeft hij al beantwoord. Nee en neequote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
SwJ, als je iemand uit je les stuurt, roep je dan; slotje!
En weten jou leerlingen dat je SwJ bent??
Lurkers.quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
Is het altijd zo dat er ongeveer 10x zoveel views als posts zijn?
Het valt me echt steeds vaker op (natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid vrouwelijk schoon)
Dat probleem heb ik ook.quote:Op maandag 8 november 2010 09:27 schreef Kont--Haar het volgende:
Waarom worden mijn topic's gesloten?
ik heb geen xdoosquote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef Michhas het volgende:
Musp, waarom ga je Black Ops niet op de xdoos spelen, leek me leuk om een keer met een ONZ mod te spelen
Als je meer wilt verdienen dan 1250 netto in de maand zou ik maar een vak lerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt serieus, waarom wordt een men in godsnaam NATUURKUNDE leraar?! Wat een KUTvak vond ik dat.
En ik kom nog uit de tijd dat scholen scholen waren.
Oh echt een welgemeend GADVER>
Oh en arme kindjes laat je niks wijsmaken, dat hele natuurkunde, en als ik t,och bezig ben dat wiskunde komt ondanks dat ze je dat op de mouw spelden, nooit meer voor in je hele verdere leven
TSquote:Op maandag 8 november 2010 09:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
SWJ wie heeft de beste vragen gesteld in dit topic?
SWJ had je verwacht dat dit topic een 2de deel ging krijgen?
waus, niet weverquote:
Dat is scheikunde...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
SWJ, heb je ook weleens met reageerbuisjes kokend water in het gezicht van iemand voor in de klas gespoten waarna je eerst moest lachen en daarna concludeerde: "Bagger" ???
Hij geeft ook scheikunde. En water koken is een natuurkundig proces.quote:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:10 schreef Gummibeer79 het volgende:
Hij geeft inderdaad ook scheikunde. En het omzetten van water in stoom doormiddel van het toevoegen van warmte is een natuurkundig proces inderdaad.
Devilswhore is lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |